Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla vielä kolmaskin porukka. Jos siis talolaiset puhuu vain ulkonäöstä ja mökkkiläiset jauhaa asioista, joita ovat tunkenut hanuriin. Ei kyllä kiinnosta kummatkaan puheenaiheet.
Ehkä on aika käydä vaikka lenkillä välillä.
Oon käynyt jo aamulenkillä ja -uinnilla.
Vierailija kirjoitti:
Osa täällä valittaa, kuinka talossa puhutaan vaan ulkonäköasioita ja kuitenkin suurin osa kommenteista liittyy jonkun ulkonäön (negatiiviseen) kommentointiin.
Asukkaiden ulkonäköä kommentoivat eivät välttämättä ole samoja, jotka eivät tykkää kuunnella talolaisten ulkonäkökeskusteluja.
Sasa alkanu ärsyttää hihittelyllään, tekopirteydellään ja "tieksä"-hokemisellaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Kati on ihan Hanna Pakarisen näköinen ja oloinen.
Niin miustakin :)
Juu. Samaa ajattelin kun astui sisälle taloon. Mutta se nuorempi Hanna Pakarinen. Eleet ja ääni aivan Hannamaisia.
OP on niinkuin Esa Pakarinen. Kiinnostavaa, eikö?
Onko tiedossa bb-asukkaiden instoja?
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä ketju on aivan mielisairas. Pelkkä kisaajien haukkumista jaulkonäön mollaamista.
Ja naiset on se empaattinen ja hyväsydäminen sukupuoli?
Ja siellä kamalalla miesten foorumilla on bb-lauta, jossa keskustelu on asiallista.
En usko että laudalla asiallista keskustelua. Ja tässä keskustelussa on myös miehiä. Joiden kommentit harvoin asiallisia...
Vierailija kirjoitti:
Sasa alkanu ärsyttää hihittelyllään, tekopirteydellään ja "tieksä"-hokemisellaan
Sen ääni menee suoraan hermoihin, koko ajan pälä pälä pälä. Ei se hiljene edes puuroa syödessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä ketju on aivan mielisairas. Pelkkä kisaajien haukkumista jaulkonäön mollaamista.
Ja naiset on se empaattinen ja hyväsydäminen sukupuoli?
Ja siellä kamalalla miesten foorumilla on bb-lauta, jossa keskustelu on asiallista.
Jotkut meistä ovat asiallisia, toiset eivät. Olisi kiva jos et rupeaisi yleistämään mitään naiset sitä ja tätä -juttuja.
Tämähän on naisten palsta, joten yleistän sen mukaan. Onko ketju mielestäsi asiallinen?
Aijjaa. Usein kyllä näkee kommentteja miehiltä että ei tämä mikään naisten palsta ole. Joten koittakaa jo päättää. Tässäkin keskustelussa on miehiä.
Sasan äänestäisin ulos ensimmäisenä.
Haluaisin katsoa 24/7:aa sitten kun puolet yhdistetään, mutta mistä tietää milloin se tapahtuu?
Miksi mökkiradio ei toimi enää? Eikö sieltä pitänyt tulla kuulutuksia?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin katsoa 24/7:aa sitten kun puolet yhdistetään, mutta mistä tietää milloin se tapahtuu?
ei sitä tiedäkään. ei välttämättä koko kaudella.
Minuakin rasittaa ylenpalttinen kälätys. Usein tällaiset ihmiset eivät anna toisille tilaa ja suunvuoroa. Olisi hyvä ottaa huomioon myös muutkin ja antaa heillekkin puheenvuoron, ettei dominoi keskusteluja. Ja ole itse aina huomion keskipisteenä. Ettei tarvisi puhua päälle saadakseen puheenvuoron. Tällaiset ihmiset ovat aika rasittavia, varsinkin jos itse olet hiljaisempi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin rasittaa ylenpalttinen kälätys. Usein tällaiset ihmiset eivät anna toisille tilaa ja suunvuoroa. Olisi hyvä ottaa huomioon myös muutkin ja antaa heillekkin puheenvuoron, ettei dominoi keskusteluja. Ja ole itse aina huomion keskipisteenä. Ettei tarvisi puhua päälle saadakseen puheenvuoron. Tällaiset ihmiset ovat aika rasittavia, varsinkin jos itse olet hiljaisempi osapuoli.
Siis nyt esim. Sasan ja Sinin kälätys.
Eikö jo viime kaudella ilmenneitä audio-ongelmia olla vieläkään saatu kuntoon? Hankala seurata keskustelua, kun toisesta keskustelusta kuuluu päälle puhe.
Kyllä, Sasa ulos ensimmäisenä. Puhuu paljon, mutta sisältöä puheessa ei juurikaan ole.
Vierailija kirjoitti:
On tolla punahupparisella naisella pokkaa haukkua lihavia. Miksi pitää miettiä muista ihmisistä että ”miksi tuo ei voi olla kuin minä?” ”miksi hän ei voi olla kuin minä haluan?”
Aivan täynnä itseään tuo ihminen on! Toivottavasti hän tippuu ensimmäisien joukossa. On harmittavaa, ettei lihavuutta vieläkään pidetä syömishäiriönä.
Kenellä on punainen huppari?
Vierailija kirjoitti:
Sasan äänestäisin ulos ensimmäisenä.
Niin, en tiedä ketä jatkuva kälätys kiinnostaa, varsinkin kun on noin paljon vielä ihmisiä talossa. Ehkä sitten kun siellä on hiljaisia ja yksi kälättäjä.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun niissä pujeenvuoroissa ei oo sisältönä mitään. "niinkun, niinkun, tiiäks sä..."
Eipä johdu mun kohdalla siitä, kun en ole noita ohjelmia katsonut.
Minusta hän muistuttaa Hanna Pakarista, Jessie J:tä, Aija Puurtista tai jotain muuta....