Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Punkerot adhd-kaksoset säestävät kuin Macbethin noidat kun hyypiö-suntio selittä tunnin ajan huivikokoelmastaan.
Sasa-valas ajattelee, että kun äitinsä on lesbo, niin se tekee hänestä jotenkin älykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna on VILLE 2
Höpönpöppö. Kiva, että oli otettu erilainen, hyväksyvä uskovainen tänä vuonna. Minna kuvailikin itseään vapaamieliseksi konservatiiviksi, ja siltä hän vaikuttaa. Ei näe tärkeänä sitä, että toiset tekisivät niinkuin hän.
Juu, ei todellakaan. Ville oli kaikessa raamatulla päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet näyttävät vanhoilta ikäänsä nähden. Suurin osa miehistä on 20-30 vuotiaita ja näyttävät nelikymppisiltä. Eivät vaikuta urheilullisilta.
Mä eilen illalla aattelun Markon ja Kessu vahtivuorollls et pojat on suunnilleen saman ikäisiä, ellei Kessu jopa vanhempi. Jotai n. 30 vuotiaita. Yllätyin ku katoin heidän iät. Marko 34 ja Kessu 27
34 ja 27 ei ole n. 30?
Niin siis mää itse ajattelin että molemmat on noin 30 vuotiaita ja suunnilleen saman ikäisiä.
Näyttääkö tuo kotikatsomoon vain siltä, että toisinaan juoksevat tuossa pyörässä, vai juoksevatko tosiaan ? Sehän oli kielletty
Hyi v*ttu kun nuo punkerokaksoset menee härkkimään Ellaa, tukahduttavat sen selluliittikäpälineen.
Oli pakko kääntää mökkiläisten puolelle,kun tuo tummahiuksinen kailottaa niin kovaa.Toinen samannäköinen tekee samaa.
Markosta tulee mieleen vuoden 2010 Petri joka lauleskeli aina mökkitietä
Sini-valas ja Sasu-valas voisivat lyllertää takaisin Raisioon tuolta häiritsemästä muita asukkaita. Narsisteja pellejä.
Markolla oli kyllä hyvä ilme sen katsoessa Ellan nyyhkyttämistä ja sen vieressä kyhnyttävien Sinin ja Sasan pupeltamista :D Hyvä ettei elohiiri tykyttänyt silmäkulmassa.
Joel ja Arttu nyt pinkillä sohvalla, Arttu ylhäällä ja Joel alhaalla - juttelevat ja katsovat toisiaan silmiin.
Mä haluaisin myös tuollaisen hamsteripyörän kotiin. Siinä olisi kiva treenata. Vekkulassakin aina haaveilin, että saisin sen pyörän itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Ella on ihan positiivinen. Vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä. Mielenkiintoa on herättänyt seuraavat asiat...
Ellan nimi on tytön nimi ja hän on ilmeisesti nyt tyttö. Ääni on miehen, pukeutuminen on selvästi naisen. Rintoja hänellä ei juuri näytä olevan, entä onko hänellä mitkä sukuelimet.Onko pitkät hiukset sen omat vai jotain muuta? Näistä jutuista en tiedä sen enempää, mutta asia kiinnostaa noin yleisellä tasolla.
Kuten aiemmin sanoin minusta Ella vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä ja on kiinnostava tapaus.
On tosiaan transnainen ja parhaillaan matkalla kohti naisen ”sosiaalista roolia”. Ääni on ”miehen”, koska ei ole välttämättä vielä aloittanut estrogeenihoitoja, tai ainakaan ollut niillä kovin pitkään. Transhoidot vaikuttavat sekä ääneen että myös ihoon, karvankasvuun, lihaksistoon, jopa luustoon.
Ulkomuodon lisäksi ”prosessiin” kuuluu myös nimen sekä usein henkilötunnuksen vaihto. (Henkilötunnusmuutosta varten tarvitsee kuitenkin virallisen transdiagnoosin – nimenmuutos onnistuu huomattavasti helpommin.)
Oma serkkuni on Ellan ”vastakohta” – transmies – ja elänyt miehenä n. vuodesta 2005. Hänen ”matkansa” on jo aikaa sitten läpikäyty, näyttää ja kuulostaa kutakuinkin samalta kuin talon oma hevimies Arttu, eikä heihin samassa rokkibaarissa törmätessä tulisi mieleenkään toisen olevan jotenkin ”vähemmän” mies.
Moni lieneekin tavannut elämässään transihmisiä ihan huomaamattaan – agendoista ja housunsisällöistä huudellaankin vain, kun joku ei heti kättelyssä istu Miehen tai Naisen muottiin 100%. :D
Tuohan on vielä helppoa katseltavaa, kun tulee tuollainen ihan kaunis yksilö. Jotkut sukupuolensa vaihtaneet ovat aika karkean näköisiä.
Kyllä. Kuten esimerkiksi tämä romu-transu. Mutta onko heissäkin vielä jotain alajaottelua? Siis tuo romu-transuhan vain on naismainen tietyiltä osin, mutta jotkut taas tekee itsestään "täysin" naisen. Siis hormonihoidot, alapää uusiksi jne. Mutta sitten on näitä parta kasvaa, munat on tallella jne. transuja.
Olen itse tavannut erään entisen naisen, kun näytti ja kuulosti jo mieheltä, mutta alapää oli vielä naisen. Leikkautti kyllä senkin eräänä vuonna. Hänen läheisempi tuttuni vitsaili minulle tuosta munan teosta ja kieltämättä olin pahoillani tämän transihmisen puolesta näistä puheista. Pohdin tuolloin myös omaa ajatteluani heihin ja koin etten voisi alkaa suhteeseen transihmisen kanssa, koska se olisi minulle liian erikoista.
Olen tuo yksi serkustaan kertonut, ja joidenkin transihmisten ulkonäön ”rujous” johtunee siitä, että ainakaan Suomessa transhoitoja ei saa ilman virallista diagnoosia. Hormonihoidot muokkaavat kehoa haluttuun suuntaan – joko miehekkäämmäksi tai naisellisemmaksi – mutta monet ovat jumissa ”limbossa” jopa vuosia, kun eivät onnistu läpäisemään transpolikliniikan temppurataa. Esimerkiksi itse olen ihan munasarjallinen nainen, mutten _suorita_ naiseutta niin hyvin, että välttämättä olisin transpolin silmissä Nainen.
Ja vaikka tämä kuulostaakin varmasti nillitykseltä, niin siltä varalta ettet (tai joku muu täällä ei) tiedä: ”tr**su” transsukupuolisesta on vähän sama kuin ”n****ri” tummaihoisesta – sillä ei ole sijaa sivistyneessä keskustelussa. Siitä saattaa ensisilmäyksellä ajatella, että se on vain ”kätevä lyhenne”, mutta sitä on alunperin käytetty haukkumasanana transvestiiteista (= ristiinpukeutujista), eng. ”tranny”.
Olihan māmükin alunperin vain lyhennys māāhānmüüttājāstā, mutta kun sitä alettiin käyttämään negatiivisessa merkityksessä, lyhenteestä luovuttiin.
Täällä; https://www.seiska.fi/Uutiset/Romugrilli-Jo-on-pkele-naurettavaksi-menn…
Jutuissa käytetään hänestä nimenomaan nimitystä Romutransu, joten käytin sitä itsekin tuossa. Toki hänestäkin on juttuja vuodelta 2017 jolloin ei ole tykännyt transu-nimityksestä.
Aiheuttaako MS-tauti hampaiden putoamista? Minnalta näyttää puuttuvan poskihammas.
Vierailija kirjoitti:
Markolla oli kyllä hyvä ilme sen katsoessa Ellan nyyhkyttämistä ja sen vieressä kyhnyttävien Sinin ja Sasan pupeltamista :D Hyvä ettei elohiiri tykyttänyt silmäkulmassa.
Ei Marko ole talolainen, kuuluu mökkijengiin
Vierailija kirjoitti:
Miten Marko yhtäkkiä hyppäs taloon sisälle? Menikö multa jotai ohi
Vaikea sanoa ovatko miehet talon puolella seinäruusuja vai kuvataanko heitä muuten vain vähemmän.
34 ja 27 ei ole n. 30?