Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
2161/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, Sasa ulos ensimmäisenä. Puhuu paljon, mutta sisältöä puheessa ei juurikaan ole.

"Iloinen ja energinen Sasa on koulutukseltaan kauppatieteiden kandidaatti, ja hän on opiskellut myös Ruotsissa ja Hollannissa. Liian kiireinen elämänrytmi ja tasapainottelu opintojen ja työnteon välillä ajoivat Sasan taannoin burnoutin partaalle, minkä jälkeen hän on opetellut hiljentämään tahtia elämässään. "

Vierailija
2162/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän tuolla Kessulla on noin valtava tarve uhota ? Tai jotain kuulin kertovan, että heillä kotonakin kaikki ohjeet karjuttiin sotilaalliseen tyyliin pedin petaamisesta lähtien. 

Puhuu itsestään eskarin setänä joka antaa mielikuvan ettei todellakaan ole siellä oikeissa töissä, joku avustaja ehkä korkeintaan. Hänen mielestään päiväkodeissa on töissä vain feminiinisiä sivarimiehiä ja hän tuo kurin omaan päiväkotiinsa olemuksellaan. Ei ole siis varmaan ikinä tavannut miesopettajaa päiväkodissa eikä myöskään ymmärrä pedagogiaa. 

Jotenkin karmiva ajatus että voi "jakaa arvojaan" lapsosille. Vai onko olemassa jotain aatteellisia päiväkoteja, kristillisiä kai joo, mutta jotain muuten "arvokonservatiivisia"?

En voi sietää Samia. Parempi kun lentäisi ensimmäisenä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa nuo kaksi tummaa naista dominoivat keskustelua aika lailla. Mut nämä pari ekaa viikkoa onkin aina tuota: niinku tavallaan mummiälest jauhantaa. Kunnes tulee hermojaraastavia tehtäviä pelastamaan tilanteen.

Vierailija
2164/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän tuolla Kessulla on noin valtava tarve uhota ? Tai jotain kuulin kertovan, että heillä kotonakin kaikki ohjeet karjuttiin sotilaalliseen tyyliin pedin petaamisesta lähtien. 

Puhuu itsestään eskarin setänä joka antaa mielikuvan ettei todellakaan ole siellä oikeissa töissä, joku avustaja ehkä korkeintaan. Hänen mielestään päiväkodeissa on töissä vain feminiinisiä sivarimiehiä ja hän tuo kurin omaan päiväkotiinsa olemuksellaan. Ei ole siis varmaan ikinä tavannut miesopettajaa päiväkodissa eikä myöskään ymmärrä pedagogiaa. 

Jotenkin karmiva ajatus että voi "jakaa arvojaan" lapsosille. Vai onko olemassa jotain aatteellisia päiväkoteja, kristillisiä kai joo, mutta jotain muuten "arvokonservatiivisia"?

"Tulen aika hyvin kaikkien ihmisten kanssa toimeen, mutta jos tulee sellainen stereotyyppinen helsinkiläinen vihervasuri, joka ei ole ikinä käynyt Kehä 3:n ulkopuolella, niin saattaa ärsyttää aika paljon. Tällaiset hipsterit ylipäänsä ärsyttää kaikkein eniten.

Ruokailijana mies on varsin ehdoton: vakaumukselliseksi lihansyöjäksi tunnustautuva Sami ei koske mihinkään vegaaniseen."

Vierailija
2165/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiia sais mun mielestä lentää, kaikkein mitäänsanomattomin.

Vierailija
2166/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että on raskasta kuunnella tuota Minnan jaarittelua. Itse asiaan meno kestää ja kestää ja kestää

Vierailija
2167/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että on raskasta kuunnella tuota Minnan jaarittelua. Itse asiaan meno kestää ja kestää ja kestää

Ite taas tykkään kuunnella minnan juttuja:D

Vierailija
2168/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysykää tänään joku tuotannolta voisiko saada enemmän kameroita 247!!

Missä tuotannolta voi kysyä? Voithan itsekin laittaa palautetta.

Eikö eilisen koosteen lopussa sanottu että voi esittää kysymyksiä tuotannolle instan kautta ja tänään ne vastailee lähetykses vai..? Mulla ei oo instaa..

Vierailija
2169/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on VILLE 2

Vierailija
2170/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taisin juuri rakastua Minnaan. Itse en ole yhtään uskonnollinen, mutta jotenkin Minna on todella rauhoittava.

Vierailija
2171/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan menee ennen kuin saadaan eka romanssi tai ees romanssinpoikanen taloon? Itse henk.koht en kaipaisi sellaista taloon tänä vuonna ollenkaan. Ärsyttää vieläkin ne viime vuotiset säätäjät

Vierailija
2172/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan kauan menee ennen kuin saadaan eka romanssi tai ees romanssinpoikanen taloon? Itse henk.koht en kaipaisi sellaista taloon tänä vuonna ollenkaan. Ärsyttää vieläkin ne viime vuotiset säätäjät

Olen katsonut paljon 24/7:aa, ja olen ollut huomaavinani, että Joelin ja Sasan silmät hymyilevät kun katsovat toisiaan.

Vierailija
2173/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella on ihmis-hirviö. Poika joka pukeutuu kuin tyttö. Möreä-ääninen poika tytön vaatteissa ja meikissä. Miksi vielä makkarahuuli? Mikä mielenterveyden sairaus aiheuttaa tuollaista? Eikä tällä hahmolla ole läheisiä jotka olisivat vieneet hänet ajoissa hoitoon?

Mulla ei ole Ellaa vastaan mitäön mutta nuo överit täytetyt huulet ovat aivan kauheat!

Ohis, mutta jos Ella on miehiin päin, niin noilla huulilla voisi kyllä tuottaa suurta nautintoa.

Vierailija
2174/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihmetteli äsken ääneen Timolle, että onko hän siis seurustellut naisten kanssa ?

Mitä Timo vastasi? Onko kertonut seksuaalista suuntautumistaan? Onko bi?

Vierailija
2175/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin vaimoni Ellan takia. Heti.

-mies 41v

Vierailija
2176/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet näyttävät vanhoilta ikäänsä nähden. Suurin osa miehistä on 20-30 vuotiaita ja näyttävät nelikymppisiltä. Eivät vaikuta urheilullisilta.

Mä eilen illalla aattelun Markon ja Kessu vahtivuorollls et pojat on suunnilleen saman ikäisiä, ellei Kessu jopa vanhempi. Jotai n. 30 vuotiaita. Yllätyin ku katoin heidän iät. Marko 34 ja Kessu 27

Vierailija
2177/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini ja Sasa on ihania, kun ne meni halaamaan Ellaa, kun tätä rupesi itkettämään.

Vierailija
2178/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna on VILLE 2

Höpönpöppö. Kiva, että oli otettu erilainen, hyväksyvä uskovainen tänä vuonna. Minna kuvailikin itseään vapaamieliseksi konservatiiviksi, ja siltä hän vaikuttaa. Ei näe tärkeänä sitä, että toiset tekisivät niinkuin hän.

Vierailija
2179/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihmetteli äsken ääneen Timolle, että onko hän siis seurustellut naisten kanssa ?

Sanoi, että joo kyllä naisen kanssa ja tuntui ehkä vähän hämmästyvän kysymystä.

Kysyjä oli oletettavasti Sasa tai SIni, en erota ääniään ja olin muualla kuin kysymys tuli. 

Nyt hän juuri kertoo, että on kiinnostunut  molemmista.

Vierailija
2180/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi, että joo kyllä naisen kanssa .

Kysyjä oli oletettavasti Sasa tai SIni, en erota ääniään ja olin muualla kuin kysymys tuli. 

Nyt hän juuri kertoo, että on kiinnostunut  molemmista.

tai siis ei ihan oikeasti juuri nyt, kelasin tosiaan äsken vähän taaksepäin kuullakseni Minnan kertoman.

Ketju on lukittu.