Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
2101/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ens viikko mennään vielä niin että ulkoporukka menee sisään ja sisä ulos..

ihanaa että bb:n kaks lähes mielenkiintoisinta viikkoa tuhlatamaan tämmöseen yleensä loppukauden tunnelmaan, jossa kilpailijoita on vähän. Olis ollut niin mielenkiintoista nähdä miten tuo koko porukka ryhmäytyy ja minkälaisia kuppikuntia olis syntynyt jos olisivat alusta asti olleet yhdessä. Yhdistymisen jälkeen on varmasti vahvasti me ja te-henki, jos ovat parikin viikkoa erillään. 

Mökkiläisten elämäkin näyttää niin harmoniselta, mutta tilanne vois olla aivan toinen jos heidän ei olis pakko olla koko ajan yhdessä.

Luulen, että porukka on jaettu koronan takia, vielä ihan varmuuden vuoksi. 

Jos kuitenkin sattuisi, että jollakulla olisi tartunta, koko ohjelma pitäisi lopettaa, jos kaikki sairastuisivat. Nyt ainakin puolet on toisella puolella turvassa, jos yksi sairastuisi. 

Tätä odotan! Toivon tartunnan mahdollisesti saavan lievimmät mahdolliset oireet, mutta ohjelma lopetettaisiin. Tämmöiselle roskalle ei vaan pidä antaa yhtään ohjelma-aikaa.

Mutta aikaa kannattaa kuitenkin tuhlata valittamalla ohjelmasta tällaisella vain älykkäiden ihmisten palstalla ?

Vierailija
2102/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talon porukan höpötyksiä ei jaksa kuunnella kymmentä minuuttia pitempään. Jotenkin velttoa ja pinnallista keskustelu.

on, kun äänessä on pääosin sini, susu ja kati.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee toi Tiian kovaääninen kälätys ottaa korviin!

Vierailija
2104/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Paula on nolo. 41v koulutettu nainen, joka ihkuttaa huijari-Sarasvuota ja jotain hiton Jaajoa. Ei saakeli sentään.

Mikä koulutus?baarimikkona nyt.

Vierailija
2105/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talolaisille paljastui, että toisella puolella on joku Sami. Ja mökkiläiset tietää, että talossa on Sini. Vaihtaakohan ne paikkaa myöhemmin?

Vierailija
2106/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa kuunnella tällä hetkellä kummankaan puolen keskustelua. Sini ja Sasa on koko ajan äänessä ilman mitään sanottavaa ja toisella puolen taas kaikki huutaa yhteen ääneen tai Kessu kertoo kuinka on työntänyt tikkaria kaverin hanuriin tai karjunut lapsille asentoa päiväkodissa niin että pienten puolella kakittiin housuun. 

Tällä hetkellä katsoisin vaikka mieluummin käpylehmien valmistamista. 

Vierailija
2107/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa kuunnella tällä hetkellä kummankaan puolen keskustelua. Sini ja Sasa on koko ajan äänessä ilman mitään sanottavaa ja toisella puolen taas kaikki huutaa yhteen ääneen tai Kessu kertoo kuinka on työntänyt tikkaria kaverin hanuriin tai karjunut lapsille asentoa päiväkodissa niin että pienten puolella kakittiin housuun. 

Ei hitto, onko ne hanurikeskustelut mökin puolella? Ovatko keskustelleet myös jostain kännioksenteluista ja laivalla olosta?

Minulle luvattiin talossa puhutun noista jutuista, turhaanko olen yrittänyt ykkösstriimistä etsiä... :(

Vierailija
2108/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Olen 32v, mutta tää 26v mies näyttää mua 10-15 vuotta vanhemmalta.

Soijapoika.

Vierailija
2109/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen tursas tuo hinkuyskäinen kessu. Vaikea uskoa, että vielä viime vuonna olis pelannut salibandya.

Vierailija
2110/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talolaisista mun inhokit on ne 2 tummahiuksista naista, jotka näyttää samalta ja papattaa eniten. Pahin on se nuorempi (Sasa?), joka kiroilee, kikattelee, fanittaa Cardi B:stä ja hokee tiätsä, tiätsä.

Tykkään kuunnella Ellaa ja Minnaa, jotka puhuu rauhallisemmin ja heillä ei ole niin korkea ääni kuin muilla naisilla.

Arttu myös ihan ok, voisi puhua enemmänkin.

Mökkiläisistä tykkään Kristiinasta, Roopesta ja OP:sta.

Vierailija
2111/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juufin julkaisi äsken videon asukkaista:

Vierailija
2112/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talolaisista mun inhokit on ne 2 tummahiuksista naista, jotka näyttää samalta ja papattaa eniten. Pahin on se nuorempi (Sasa?), joka kiroilee, kikattelee, fanittaa Cardi B:stä ja hokee tiätsä, tiätsä.

Tykkään kuunnella Ellaa ja Minnaa, jotka puhuu rauhallisemmin ja heillä ei ole niin korkea ääni kuin muilla naisilla.

Arttu myös ihan ok, voisi puhua enemmänkin.

Mökkiläisistä tykkään Kristiinasta, Roopesta ja OP:sta.

Tämä olisi voinut olla minun kirjoittamani .

Vierailija
2113/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, onko ne hanurikeskustelut mökin puolella? Ovatko keskustelleet myös jostain kännioksenteluista ja laivalla olosta?

Minulle luvattiin talossa puhutun noista jutuista, turhaanko olen yrittänyt ykkösstriimistä etsiä... :(

Joo, tänä aamuna kahdeksan maissa. 

Vierailija
2114/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen tursas tuo hinkuyskäinen kessu. Vaikea uskoa, että vielä viime vuonna olis pelannut salibandya.

Ylïlaüdalla oli "nuoruuskuva" – oli niin metsästäjänsilmää ja laatikkoleukaa, että voi uskoa ainakin itselleen vaimon napanneen silloin ~kymmenen vuotta sitten. Varmaan joskus pelannutkin.

Vierailija
2115/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmistan nyt vielä, että siis siellä mökillä?

Vierailija
2116/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuo mökkiryhmän meno on mielenkiintoisempaa. Hyviä juttuja ja yrittävät itse keksiä erilaista aktiviteettia.

Totta, tykkään vähän särmikkäämmästä kuin joku hiusten letitys.

Vierailija
2117/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut, jonka mielestä tuo Kati näyttää tutulta? Tai sitten se muistuttaa jotakin.

Jos olet katsonut aiempia kausia niin saatan tietää misyä johtuu! Muistuttaa erästä BB-Minnaa joka muistaakseni oli samalla kaudella Niko Saarisen kanssa. Tuli tunnetuksi sek sihulluna ja talossa pisteli menemään jonkun Esan kanssa. Ja hiplasi myös itseään.

Kameramies oli silloin kerrankin hereillä ja tsuumani aika lähelle kun Minna ratsasti Esan ryhmyisellä, pesismailan kokoisella parrulla. Oi niitä aikoja, kun bb oli vielä kunnon viihdettä.

Se pätkä löytyy ph:sta ;)

Mikä on ph?

Varmaan se tunnettu Aikuisviihdekeskus.

Sieltähän se löytyikin, kiitos! Aika kultaa muistot, Esalla on ihan normimittainen peenis, ehkä sellainen 16 cm.  Taisi muuten tulla Minnan tisuille tuossa, ellei jopa suikkiin. 

Saako tuollainen kanava ottaa tv-lähetyksen materiaalia kanavilleen ? eikö se ole tekijänoikeusrikos. Ja käsittääkseni BB-konserni ( minkä pääpesä on kai Amsterdamissa) on näistä käynyt oikeuttakin.

Vierailija
2118/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuo mökkiryhmän meno on mielenkiintoisempaa. Hyviä juttuja ja yrittävät itse keksiä erilaista aktiviteettia.

Totta, tykkään vähän särmikkäämmästä kuin joku hiusten letitys.

Mä taas oon työkseni päiväkodissa seuraillut näitä, niin ei riitä ohjelman viihteeksi. Mutta tämä onkin varmaan yksi kauden hyviä puolia että löytyy yhtä aikaa erilaista sisältöä. Tosin en jaksa kyllä Sasaa kuunnella yhtään. Enkä toista samnanäköistä naista.

Vierailija
2119/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmistan nyt vielä, että siis siellä mökillä?

Mökillä, kun kessu, op ja Roope vahtivat radiota ja muut vielä nukkuivat.

Vierailija
2120/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut, jonka mielestä tuo Kati näyttää tutulta? Tai sitten se muistuttaa jotakin.

Jos olet katsonut aiempia kausia niin saatan tietää misyä johtuu! Muistuttaa erästä BB-Minnaa joka muistaakseni oli samalla kaudella Niko Saarisen kanssa. Tuli tunnetuksi sek sihulluna ja talossa pisteli menemään jonkun Esan kanssa. Ja hiplasi myös itseään.

Kameramies oli silloin kerrankin hereillä ja tsuumani aika lähelle kun Minna ratsasti Esan ryhmyisellä, pesismailan kokoisella parrulla. Oi niitä aikoja, kun bb oli vielä kunnon viihdettä.

Se pätkä löytyy ph:sta ;)

Mikä on ph?

Varmaan se tunnettu Aikuisviihdekeskus.

Sieltähän se löytyikin, kiitos! Aika kultaa muistot, Esalla on ihan normimittainen peenis, ehkä sellainen 16 cm.  Taisi muuten tulla Minnan tisuille tuossa, ellei jopa suikkiin. 

Saako tuollainen kanava ottaa tv-lähetyksen materiaalia kanavilleen ? eikö se ole tekijänoikeusrikos. Ja käsittääkseni BB-konserni ( minkä pääpesä on kai Amsterdamissa) on näistä käynyt oikeuttakin.

Milloin pokesivustot on kunnioittaneet tekijänoikeuksia? :D

Ketju on lukittu.