Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Ella vähän pilaa mökkiläisten tunnelmaa.. paitsi Roopen. Itse en voi sietää tuollaisia ihmisiä jotka hölöttää omia juttujaan eivätkä ota muita huomioon.
Antakaa sähkösokkeja tuolle laiskalle sialle eli Ellalle! Ihme koomaista narinaa. Ja Roopelle kans läpsy!
Miks ne mökkiläiset on saanut "kärsiä" niin paljon? joutuuko talolaiset joskus myös kärsimään? Eihän tuo ole reilua, nuo on jo ihan apaattisia
Noille elukoilla ei ole mitään muuta virkaa kuin maata yhdessä huoneessa neljä päivää ja sanoa ihaa, kun joku tulee. Kuka tämän viikkotehtävän kehitti?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tuo Sasa antaa taloon? ”Mennäänkö pötköttelemään” ja sitten hihittelee poikien jutuille. Artun jutut vielä täysin kuivia, luulee olevansa jotain kun kaksi epätoivoista naista kiehnännyt hänessä.
Enemmän se antaa kuin Kristiina jota tuskin huomaakaan kun ei puhu mitään vaan makailee teippi nenässä tai hinkuttaa hampaitaan.
Onko noi tehneet tänään MITÄÄÄN?
Olis ton transwurstin isä joku ulkomaalainen, kun sanoi että perinyt tummat silmät ja piirteensä isän taustasta johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttavaa katsottavaa tuo 15. kooste, jossa Minna on mukana kommentoimassa. Hän piti jatkuvasti suullaan ääntä ”mm m”. Muiden juttuja kuunnellessa hänen pitämä mumina kuului koko ajan taustalla. En ymmärrä miksi joka asiaan piti reagoida tuolla muminalla eikä voinut vaan olla hiljaa, kun asia ei häneen liittynyt eikä hänellä ollut asiaan mitään kunnollista sanottavaa...
Minnahan toistelisi sitä mm mm -ääntä koko ajan talossa ja mökissäkin. Kuului selvästi 24/7:ssakin mikistä.
Vierailija kirjoitti:
Noille elukoilla ei ole mitään muuta virkaa kuin maata yhdessä huoneessa neljä päivää ja sanoa ihaa, kun joku tulee. Kuka tämän viikkotehtävän kehitti?
Ois niillä mahdollisuus tehdä vaikka mitä, mutta, kun ovat päättäneet, että tää on tyhmä tehtävä ja me ei tähän lähdetä, niin sitten se on tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timolla on aika jäätävä t-paita.
Minkälainen se sitten on?
Eat Pussy, not animals
"Älä tapa kyytä, sujauta se perseeseen"
Joo, Timo ei kyllä ole toteuttanut tota paidan typerää hokemaa koskaan. Väittää olevansa bi, mutta onkin bibi-homo.
Mikä tämän viikkotehtävän tarkoitus on? Nytkin kaikki vaan makaa?
Mulla on vieläkin paha mieli Kristiinan puolesta siitä mökkitappelusta. Niin törkeää varsinkin Roopelta, joka oli aiemmin yks mun lemppareista :( Seuraavassa katsojien suosikki -äänestyksessä aion äänestää kristiinaa ihan vain siksi, että mökkiläiset ymmärtävät, että katsojat arvostavat ja palkitsevat suoraselkäisestä käytöksestä.
Olis kyllä eri vänkää, jos perjantaina olis hipat.
Ihanaa kun Ella toi noi syvälliset puheenaiheensa mökkiläisten/eläinten keskuuteen. Hirmu mielenkiintoista kuunnella minkälaisia vuittonin tuotteita hän ja Roope omistaa tai haluaisi omistaa. Muut taitaa kuolla tylsyyteen.
Tuntuu että siitä ekasta viikosta on ikuisuus.
Nuo Mökkiläiset on niinku varjoja niistä ekan viikon hauskoista ja spontaaneista tyypeistä.
Mä katoin ekan viikon pääsääntöisesti mökkiläisiä, ku en jaksanu talon draamailua.
Kaikilla oli nii hyvä ja hauska fiilis. Yövahdit, Kessun ja Markon källiyritykset, poikien uima kilpailut, tanssiharjoitukset, briden pukeutumiset ymym.
Miten tuotanto on onnistunu tappamaan kaiken ilon mäistä ihmisistä?
Tuo Artun ”true story” on peräisin jenkeistä ja niin täyttä urbaanilegendaa. Ja kaikki muut on ihan ”eiiiiiiiikääääääääää”.
Vierailija kirjoitti:
Ella vähän pilaa mökkiläisten tunnelmaa.. paitsi Roopen. Itse en voi sietää tuollaisia ihmisiä jotka hölöttää omia juttujaan eivätkä ota muita huomioon.
Jos ei Ella ja Roope puhuis niin ei kukaan muukaan puhuis.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisi lisätä kierroksia ja viedä lehmä ja sininen possu "teuraaksi", eli päästää pahasta. Haluaisin niiin nähdä Paulan ja Nikon noiden kahden kanssa tuolla kopissa.
Hevonen vetäis itseltään pään irti ja jättäis sen esille Kummisetä-tyyliin, samalla kun Paula luultavasti kuristaisi puppelipoikia :D
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää jotenkin tuo pippelilaulu jolla Kati yrittää saada pisteitä, samaa sarjaa kuin se siilijuttu.
Eilen kun Ella sai häädetyn herjan, niin Kati sanoi että miksihän se ei valinnut minua, vaikka minä teen jekkujakin. Kaikki niin läpinäkyvän mietittyä.
Talon porukka sentään siivoo omat jälkensä pöydästä keittiössä ja muutenkin jokainen osallistuu...
Viime vuonna oli järkky meininki...