Heka Livornonkatu 7
Ketään hakemassa ko. uutuus kohteeseen?
Meidän perhe haki kolmioihin ja neliöihin.
Tsemppiä taas kaikille tasapuolisesti! :)
Mitä yleisesti ottaen pidätte tämän hetken Jätkäsaaresta?
Kommentit (480)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tärppäisi aloittajaa(kin)! Useinhan tuo minkäänsortin päivittyminen on ollut hyvä enne ☺️
Päivittyikö ylös vai alaspäin vai näkyykö mitään?
Kiitos! Mutta alas päin,
ei taida siis onni meitä suosia tällä kertaa.
Mutta tsemppiä muille! :)
Ap
Onko ap vaihtaja vai uusi hakija? :) Siis vaihtuiko kiireellisestä ei kiireelliseksi vai toisinpäin?
Jodelissa kerrottu, että jotkut vaihtajat saaneet jo asuntotarjouksen. Uusista hakijoista ei ole vielä tietoa onko heille vielä tarjottu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut jo tarjouksia?
Me saatiin miehen kanssa 52,5 m2 kaksio ja 87,5 m2 neliö kun haettiin erillisillä hakemuksilla. Muutetaan neliöön itse ja kaksio jätetään airbnb-kämpäksi.
Tää on jo niiin kulunut vitsi 😂
Vierailija kirjoitti:
Onko ap vaihtaja vai uusi hakija? :) Siis vaihtuiko kiireellisestä ei kiireelliseksi vai toisinpäin?
Uusi hakija.
Vaihtui erittäin kiireellisestä -> kiireelliseksi.
Meidän pian suurperhe asustaa pienessä kaksiossa tällä hetkellä, joten tilan puolesta ollaan kyllä asunnon tarpeessa. :)
En usko että kukaan saanut tarjousta, liian vähän aikaa mennyt vasta. Ei kai aiemminkaan ole jaettu uudiskohteita 1,5vko haun umpeutumisesta kun ilmoitusaikaakin jäljellä kaksi kuukautta eli huijausta on 😅
Mekin haettu 4h toivon kovasti että tärppäis. Ollaan 5hengen perhe asutaa hekan kolmiossa mihin alkaa remontitki pian ja katsoin että lassilan uudiskohteeseen tulee vain 1,2 ja kolmiota mitä emme voi hakea. Zemppiä kaikille kovasti 🥰🌺
Asiointikansio oli päivittynyt tänään, se tietää yleensä hyvää.. Jännittää!
Mikä päivitys sinne asiointikansioon oli tullut, mitä siinä luki? :D
Vierailija kirjoitti:
Tuli vain ilmoitus, että asiointikansioon on saapunut uusia tapahtumia tai viestejä.. Vielä ei enempää tietoa näkyvillä. Olen saanut asuntotarjouksen aikaisemminkin ja asiointikansio päivittyi ennen asuntotarjousta, joka tuli myöhemmin saman tai seuraavan päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vain ilmoitus, että asiointikansioon on saapunut uusia tapahtumia tai viestejä.. Vielä ei enempää tietoa näkyvillä. Olen saanut asuntotarjouksen aikaisemminkin ja asiointikansio päivittyi ennen asuntotarjousta, joka tuli myöhemmin saman tai seuraavan päivän aikana.
Sain asuntotarjouksen!! En tosin Livornonkadulta vaan vanhemmasta Hekan kohteesta. Harmittaa etten saanut Jätkäsaaresta, mutta hyvä näinkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain asuntotarjouksen!! En tosin Livornonkadulta vaan vanhemmasta Hekan kohteesta. Harmittaa etten saanut Jätkäsaaresta, mutta hyvä näinkin!
Onnea, mistä päin sait asunnon`?
Onhan se vähän kurjaa, jos hakee uuteen uudiskohteeseen ja saa asunnon vanhasta. Onnea kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän kurjaa, jos hakee uuteen uudiskohteeseen ja saa asunnon vanhasta. Onnea kuitenkin.
Olin hakenut Livornonkadun lisäksi Kalasatamasta asuntoa, josta sain asuntotarjouksen. Ei ns. uudiskohde, mutta riittävän uusi minulle.
No nyt oli taas päivittynyt asiointikansio. :o
Onpas merkillistä...
Ap täällä siis!
Eikö ne soita ja laita myös tekstiviestillä asuntotarjouksen vai tuleeko vaan sinne asiointikansioon ahhhh mä niin odotan asuntotarjousta
Vierailija kirjoitti:
Saiko ap myös asuntotarjouksen?
En, meiltä siis pyydettiin tänään liitteitä. Onpas jännittävää!
Ei ole koskaan aiemmin pyydetty, niin haluan ajatella että joku on edes vilkuillut hakemustamme.
Ap
Toivottavasti tärppäisi aloittajaa(kin)! Useinhan tuo minkäänsortin päivittyminen on ollut hyvä enne ☺️
Päivittyikö ylös vai alaspäin vai näkyykö mitään?