MAANVILJELIJÖIDEN VAIMOT TÄNNE.
Onkos viljelijöiden emännillä kiinnostusta faceryhmään? Jos on, niin perustetaan sellainen! Tänne kertomaan mikäli on kiinnostusta :)
Kommentit (14)
Tässä ollaan. Mutta en käytä facea henkilökohtaisilla tunnuksilla. Vertaisryhmälle olisi kyllä käyttöä.
Täällä ollaan. Ei huono idea ollenkaan. Tiedän, että moni tarvitsisi vertaistukea.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maajussin rouva.
Hienoa! :) Mistä päin suomea? Minä olen satakunnasta. Mikäs olis muuten hyvä nimi tuollaiselle ryhmälle?
Asialla on puolensa ja puolensa. Olen naimisissa maanviljelijän kanssa, mutta en ole emäntä, vaan töissä tilan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan. Ei huono idea ollenkaan. Tiedän, että moni tarvitsisi vertaistukea.
No niimpä! Ryhmälle nimi vaan niin perustan sellaisen :)
Julmat Jussittaret!
Ja sit heti nakukalenterin tekoon!
Vierailija kirjoitti:
Julmat Jussittaret!
Ja sit heti nakukalenterin tekoon!
Mä en ole julmaa luonnetta, sori :D Mut Jussittaret kuullostaa hyvältä :D
Minä en käytä facebookia, mutta olen jo pitkään kaivannut juttukavereita nimenomaan toisista maatilan emännistä. Tässä työssä kun on niin paljon yksin puurtamista omalla tilalla, olisi kiva vaihtaa kuulumisia muiden kanssa. Olen 28-vuotias ja tämä ei ole mikään hirveän yleinen ammatti ikäryhmässäni, ainakaan omassa tuttavapiirissä :D joku tuossa Facebookissa alkoi aikanaan tökkiä ja poistuin sieltä, mutta eipä niitä kontakteja nykyään oikein ilman somea löydy :/
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä facebookia, mutta olen jo pitkään kaivannut juttukavereita nimenomaan toisista maatilan emännistä. Tässä työssä kun on niin paljon yksin puurtamista omalla tilalla, olisi kiva vaihtaa kuulumisia muiden kanssa. Olen 28-vuotias ja tämä ei ole mikään hirveän yleinen ammatti ikäryhmässäni, ainakaan omassa tuttavapiirissä :D joku tuossa Facebookissa alkoi aikanaan tökkiä ja poistuin sieltä, mutta eipä niitä kontakteja nykyään oikein ilman somea löydy :/
Minä olen 25 joten meitä nuoria löytyy kyllä ;) Liity faceen uudestaan vaan tuota ryhmää varten?
Jos perustan tuon ryhmän niin eikös toi Jussittaret ole aika hyvä? :D
Emäntä itsekin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! :) Mistä päin suomea? Minä olen satakunnasta. Mikäs olis muuten hyvä nimi tuollaiselle ryhmälle?
Pohjois-Pohjanmaalta.
Perustan tämän päivän aikana faceen ryhmän ja infoan siitä tänne ja kaikki saa infota eteenpäin jne :)