MINÄ VETOAN: PYSYKÄÄ ETÄTÖISSÄ!!!!! Puoliso sai maaliskuussa työpaikalta tartunnan. Ei ole vieläkään parantunut.
Sairastuttiin koko perhe ja oltiin tosi kipeitä. Puolison keuhkoihin kertyy edelleen nestettä ja lääkettä kuluu. Ei puhettakaan liikunnan aloittamisesta, mutta töissä on käynyt.
Minulla keuhkojen polttelu loppui reilussa kuukaudessa. Tuttavien ja työkaverien perheiden kevät meni pilalle karanteenien takia.
Haluatteko tekin tosiaan tätä!!!!! Mikä ihmeen hinku ihmisillä on sinne työpaikalle hakemaan tautia!!!! :(
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Sun miehes on aika yksittäistapaus. Minulla ei ole ollut mitään oireita eikä hankaluutta ja luultavammin jos keuhkoihin kertyy nestettä niin lääkityksessä on vika. Etsikää kunnon lääkäri.
Neste keuhkoissa kertoo enemmän sydän/verisuonisairauksista mm. sydämen vajaatoiminnasta.
No ei ihan onnistu etätyöt. Minä olen nimittäin se, joka sinunkin räkänokkasi hoitaa.
Entä, jos pitää tehdä TÖITÄ eikä hiiren napsuttelu riitä
Selvä. Toisiko vanhemmat ne 4 alle kolmevuotiasta tai 7 yli kolmevuotiasta lasta tänne mun kaksiooni päiväksi? :)
Asiakaspalvelijan etätyö on työttömyys
Vierailija kirjoitti:
No ei ihan onnistu etätyöt. Minä olen nimittäin se, joka sinunkin räkänokkasi hoitaa.
No just tämä, melkoinen ristiriita, että toiset käpertyy koteihinsa etätöihin ja toiset taas on pakotettu ihmisten ilmoille ja vielä hoitamaan nimenomaan niitä RÄKÄISIÄ lapsia. Ei voi vaatia edes koronatestiä jos on viikko-pari sitten sellainen otettu ja ammattitaito ei riitä arvioimaan onko kyse samasta taudista vai eri taudista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, osa hinkuu kuitenkin sinne toimistolle. En käsitä miksi. Mä oon ainakin onnellisempi ja tuottavampi kotona.
Sinkut ne sinne tahtoo, toimistolle.
Niillä on yksinäistä kotonansa.
Kotona viihdyn yksin. Ja miws on kylöä täälöä heti jos pyydän paikalle. En halua tehdä töitä etänä jatkuvasti, koska kolleegat pyytävät tauotta apua sähköpostilla ja skypellä enkä jaksa sitä jatkuvaa sähköistä viestimistä. Koko ajan pitäisi keskeyttää mitä itse on tekemässä. En ymmärrä miten sitä apua koko ajan etänä tarvitaan, kun toimistolla pärjättiin paremmin. Jos saisin kotona rauhassa vain tehdä työni, se olisikin ihan ok. Mutta nämä jotka ovat onnellisia etäillessä eivät suo sitä työrauhaa, koska eivät pärjää omillaan.
Sellainen näkökulma vielä, että meitsi siivoaa niitä teidän avokonttoreita, ja mulla on kotona riskiryhmäläinen etätöissä. Mutta kun mulla ei oikein ne etätyöt onnistu, niin olis kyllä tosi kiva jos te avokonttori-ihmiset ette ihan huvin vuoksi ja hyvän toimistoseuran perässä änkeä sinne konttorillenne. Te olette siellä usein vapaaehtoisesti ja omalla riskillä, mää en. Ymmärrän oikein hyvin että niitä toimistoja tarvitaan, kun kaikilla ei ole kovin järkeviä etätyöolosuhteita kotona, voi tarvita erityistä työrauhaa johonkin tiettyyn asiaan tms. ja sitäpaitsi mullakin loppuisi työt jos siellä toimistolla ei olisi yhtikäs kukaan... Mutta mitä vähemmän siellä on porukkaa kerrallaan, niin sitä turvallisempaa on meille joiden on pakko olla siellä.
Siis sai flunssan!?
Korona on pelkkää tilastokikkailua ja massahysteeriaa...
Tiiätteks urvelot että pelkästään stressi voi aiheuttaa näitä oireiluita?
Minä oon jokatapauksessa suurimman osan elämästäni tietokoneen äärellä ja sairastelen hyvin harvoin.
Minä oon ollu taksiammatissa, mitenkäs kuvittelit tehdä etänä kuljetus alan hommia?
MMS85 kirjoitti:
Siis sai flunssan!?
Korona on pelkkää tilastokikkailua ja massahysteeriaa...
Tiiätteks urvelot että pelkästään stressi voi aiheuttaa näitä oireiluita?
Minä oon jokatapauksessa suurimman osan elämästäni tietokoneen äärellä ja sairastelen hyvin harvoin.
Minä oon ollu taksiammatissa, mitenkäs kuvittelit tehdä etänä kuljetus alan hommia?
Voi hyvänen aika, miten sivistymätöntä ja tyhmää porukkaa täälläkin pyörii... flunssan?? Kyseessä on yleisvaarallinen tartuntatauti, kuten kolera, ebola ja rutto. Sitä paitsi kuljetusala on yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Ette voi olla tosisanne. Onko aavistusta kuinka moni on töissä esim sairaalassa/terveydenhuollossa? Ei niitä hommia VOI tehdä etänä.
Tai vaikka erilaisissa myymälöissä.
Mutta onhan se tässä jo todettu, että ei meitä lasketa.
Todellakin! :( Itse teen keikkatöitä enkä nyt voi ottaa niitä vastaan. En kertakaikkiaan voi ottaa sitä riskiä, että sairastuisin koronaan. Olen riskiryhmäläinen, samoin kotona on riskiryhmään kuuluva lapsi. "Nautin" sitten työttömyystukea :( Aivan kamala tilanne. Ja työ on sellaista, ettei sitä voi tehdä etänä. Voi kun voisikin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kyllä, ettei mediassa ole vastuskyvyn tehostamisesta yhtään mitään.
Lääketeollisuuden bisnes tärkeämpää vai eikö ole tietoa.Terveelliset elintavat. Ravintorikas ruoka...
Vitamiineja kuten D-, A-, C-, sinkki ja seleeni tärkeitä.Sairastuneille suoneen C- ja D-vitamiinia. On näyttöä, että näistä on siinä tapauksessa höytyä.
Kuolleistahan ei sitä näyttöä etsitä edes?
Hyppromelloosi voi olla puuvillasellusta tehtyä ja takuulla tappaa, kun tarpeeksi sitä saa eri muodoissaan sisuksiin. Perehdy siihen. Vitamiinivalmisteissa voi toki olla sitä lanoliiniakin, jossa on ihmisperäistä hormonia eikä se tietenkään ihmisen elimistöön saisi joutua:-(
Bioclip
Siitä oli puhetta toisaalla...
Työnantaja määrää, niin se vaan menee AP. Tällä hetkellä pitää olla todella onnellinen siitä jos on työpaikka, ei tulisi mieleenkään alkaa hankalaksi nyt. Jos työnantaja määrää työpaikalle niin sitten mennään työpaikalle ja sillä selvä.
Minäkin tiedän yhden jolla oli, hänellä se oireili ihan perusflunssan tavoin, ei kuulemma ollut paha. Kotona joutui tietenkin pitkään olemaan. Maku-ja hajuaistin menetys oli kuulemma oleellisin ja pahin oire hänellä, kuumetta oli ihan hetken aikaa.
Kerron tämän ihan vain siksi, että ihmiset ei lue pelkkiä kauhutarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tiedän yhden jolla oli, hänellä se oireili ihan perusflunssan tavoin, ei kuulemma ollut paha. Kotona joutui tietenkin pitkään olemaan. Maku-ja hajuaistin menetys oli kuulemma oleellisin ja pahin oire hänellä, kuumetta oli ihan hetken aikaa.
Kerron tämän ihan vain siksi, että ihmiset ei lue pelkkiä kauhutarinoita.
Kyllä kaikki tietää, että suurin osa tartunnoista on varsin vähäoireisia. Ongelma on se osa, joka ei ole. Lisäksi omasta mielestäni jopa vieläkin suurempi ongelma on alustavat tutkimusviitteet lievänkin koronan aiheuttamista verrattaen yleisistä kohde-elinvaurioista, jotka ovat joko pitkäkestoisia tai pysyviä. Näistä vaurioista ei potilas itse välttämättä tiedä mitään ellei vaurioita ole kuvantamis- tai seerumitutkimuksilla erikseen etsitty.
Sinkut ne sinne tahtoo, toimistolle.
Niillä on yksinäistä kotonansa.