Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani ei ole sitä mitä tuleva puoliso luulee

Vierailija
05.08.2020 |

Tuttavani on menossa naimisiin vain parin vuoden tuntemisen jälkeen ja antanut puolisolleen huomattavasti kiltimmän ja ystävällisemmän kuvan itsestään kuin oikeasti on. Puuttuisitko?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii ehdottomasti mennä varoittamaan. Saat palkkiona rehellisyydestäsi uusia ystäviä ja maineesikin paranee siinä samalla.

Vierailija
22/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan tosi pahoja painajaisia eräästä traumasta johtuen. Painajaisten tullessa itkin ja huusin kovaankin ääneen unisssani. Silloinen puolisoni kertoi, että tilanteet oli ollu aika pelottavan kuuloisia. Noh, sittemmin erottiin puolison kanssa ja myöhemmin, kun hän oli solmimassa uutta suhdetta, oli naapuri käynyt varoittamassa tätä uutta naista kertoen, että ”kyllä se sitä edellistäkin pieksi öisin, homma on ihan 100 % varma”. Noh, tässä tapauksessa auttoi keskustelu mun ja tän uuden kumppanin välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vertauskuvkallisesti olisin ollut tämän miehen tuttava ja nyt mies olisi menossa uusiin naimisiin. Tulisiko siis uudelle puolisolle kertoa? Hänhän voi tietää, että mies on aiemmin pettänyt tai sitten ei. Oliko miehellä oikeus pettää, jos nainen olikin kotona hankala. Ap

Kuule mistä sinä tämän uuden puolison seksuaalihistorian tiedät? Voi olla kovempi luu kuin kaveris.

Minua on historiassa petetty, mutta onpa ollut syrjähyppy itselläkin. Elämä on joskus muutakin kuin pyhäkoulun mallioppilaan reissuvihko, ja se on ulkopuolisille köhisijöille voi voi.

Mitä jos ne käy yhdessä swingaamassa?

Alue johon olet ulkopuolista nokkaasi työntämässä, ei kuulu sulle pätkääkään.

Ihme vallankäyttökompleksi alkaa mestaroimaan toisten elämässä.

Mitäpä jos lakkaisit kelailemasta mitään asian ympärillä, ja keskittyisit omaan elämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi