Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajan laukun aitous?

Vierailija
19.07.2013 |

Katselin pitkästä aikaa Strictly Style- blogia ja siellä vilahti valkoinen Chanel. Minun silmääni se näytti todella lysyltä ja jopa muoviselta. Aiemmin muistan lukeneeni täältä arviointeja hänen Birkininsä aitoudesta.

Osaako joku laukkuasiantuntija kertoa, onko nuo laukut aitoja? Aasiastahan noita hyvin tehtyjä kopioita saa ja siellä bloggaaja reissannutkin, mutta jotenkin ei sovi hänen imagoonsa kantaa feikkilaukkua. Kiinnostaa siksi, että tiedän jatkanko blogin satunnaista lukemista vai en :)

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama onko laukku aito vai ei (tai no, olisihan se hieman noloa jos se olisi feikki). Uskon kyllä kun bloggaaja sanoo että se on aito, mutta siinä mielessä siis ihan sama, että ihan kamalalta halpislaukulta se näyttää! Nahka näyttää muoviselta, laukku on ihan lysyssä ja läppä huonosti vaikka laukku on tyhjä. 

Minä en maksaisi tuollaisesta kahtakymppiä, saati sitten satoja tai tuhansia euroja.

Vierailija
62/62 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää tilatko ainakaan ebaysta myyjältä will2k00,myy Pradan laukkuja aitoina,ovat feikkejä!! Erehdyin tilaamaan,onneksi sain rahani takaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi