Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin Kate Middleton synnyttää?

Vierailija
19.07.2013 |

En jaksa odottaa. Mä ihan oikeasti joka aamu avaan iltapäivälehtien sivut ihan vain toivoakseni kuninkaallisia vauvauutisia. Mullahan piti olla la sama kuin Katella, mutta mä jo synnytin :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että on tällä hetkellä synnyttämässä.

Onnea muuten sinulle:)

Vierailija
2/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vauvasta!

Kate synnyttää tänä kesänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa se on kyllä synnyttänyt jo. Ihailen, miten saikin huijattua mediaa noin perusteellisesti.

Vierailija
4/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin luotettavasta lähteestä, että laskettu aika on huomenna kello 14.18.

Vierailija
5/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 17:56"]

Mä luulen että on tällä hetkellä synnyttämässä.

Onnea muuten sinulle:)

[/quote]

Ihan kuin ois ekaa kertaa netissä, niin jännä tunne, kun vauva vihdoin nukkuu iskän vatsan päällä ja pääse surffailemaan :) Kate voi hyvinkin olla synnyttämässä nyt. Luulen että la on oikeaskin ollut 3-8 päivää sitten, koska pahoinvoinnista uutisoitiin samoilla viikoilla kun itsekin voin pahoin. Kate muuten aikoo synnytää luonnollisesti Ei oo liian posh to push :D

Vierailija
6/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko tai tiedätkö jonkun Kate Middletonin? Minä en. Mutta jos kyse on Cambridgen herttuatar Catherinesta, niin ketä kiinnostaa?

Vierailija
7/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyy huomenna eli 20.7. Onnittelut AP:lle!

Vierailija
8/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan, että Kuninkaallinen vauva Britteihin syntyy tiistaina 23.7.2013.

Vierailija
9/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta verosyöttilästä odotellessa?

Olis se perkele jos meilläkin kustannettaisiin Salen jälkeläisille täysylläpito kehdosta hautaan.

Onneksi maamme itsenäiseksi julistaneet isämme toimivat kuten toimivat ja Suomesta tehtiin demokratia, jossa valta ja ylläpito ei periydy.

Vierailija
10/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne poliisithan on vartioinut sairaalaa jo alkuviikosta. Eli ne on siellä sairaalassa jo valmiina.

Vierailija
11/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette muuten yhtä innolla odota, milloin Pohjois-Korean nuori johtaja saa perheenlisäystä?

Sama meininkihän se sielläkin on kuin tuolla britanniassakin; synnyt oikeaan sukuun, niin kansa maksaa.

Vierailija
12/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 22:09"]

Uutta verosyöttilästä odotellessa?

Olis se perkele jos meilläkin kustannettaisiin Salen jälkeläisille täysylläpito kehdosta hautaan.

Onneksi maamme itsenäiseksi julistaneet isämme toimivat kuten toimivat ja Suomesta tehtiin demokratia, jossa valta ja ylläpito ei periydy.

[/quote]

Niin, me vaan maksetaan idioottien eläkkeitä. Muutama kuukausi vallassa ja ikuinen eläke. Ja miten muuten sinua haittaa Englannin kuninkaallisten ja kansan asiat? Ai niin, ei mitenkään, kunhan nariset, tylsä paska. 

Vierailija
13/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 22:33"]

Niin, me vaan maksetaan idioottien eläkkeitä. Muutama kuukausi vallassa ja ikuinen eläke. Ja miten muuten sinua haittaa Englannin kuninkaallisten ja kansan asiat? Ai niin, ei mitenkään, kunhan nariset, tylsä paska. 

[/quote]

Toisin kuin ilmeisesti sinä, minä tunnen empatiaa kaukaisissakin maissa asuvia ihmisiä kohtaan.

Toivon samanlaista demokraattista ja tasa-arvoista yhteiskuntaa kuin Suomi niin pohjois-korealaisille siinä missä briteillekin.

Vierailija
14/14 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt mutu, ettei kaikki ole mennyt hyvin :(.