Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset välit sinulla on lapsuudenperheeseesi?

Vierailija
05.11.2024 |

Oletko täysin yksin vai oletteko yhteyksissä perheenjäsenten kesken vai millainen tilanne?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen pakko pitää hyvät välit. Yhtä toista ja minua lukuunottamatta kaikki muut ovat vuosine varrella flipanneet veivinsä. 

Vierailija
2/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäiset ja syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäiset ja syystä.

Mikä on syy?

Vierailija
4/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaiset. Ja todellakin painavista syistä.

Vierailija
5/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvät, lapsuudenperheestä jäljellä enää sisar, mutta myös hänellä on lapsia, joihin hyvä yhteys. Tätiini pidän yhteyttä, käyn häntä katsomassa hoivakodissa. Serkkuja tapaan kesäisin, asuvat kauempana.

Myös oma perheeni on tiivis, aikuiset lapset ja heidän lapsensa. Olen onnellinen, että myös lapseni ovat keskenään tekemisissä ilman minuakin. Tiivis perhe luo turvaa ja meidän perheessä on ollut tapana pitää yhteyksiä yllä sukuun.

Vierailija
6/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä että sinut tehtiin siksi ettei tarvitse olla vanhana yksin? 

7/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi läheiset 🥰 

Vierailija
8/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri ole.

Vierailija
9/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäiset ja teennäiset. Viikonloppuna taas vähän teatteria puhelimessa.

Vierailija
10/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kanssa soittelen useita kertoja viikossa, isän kanssa pari kertaa vuodessa. Toisen siskon kanssa olen tekemisissä ehkä kahdesti vuodessa, toisen kanssa en lainkaan. 

Vierailija
11/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat jo kuolleet, ja osa sisaruksistani on kuollut myös. Loppujen parin sisarukseni kanssa on välit välillä niin ja näin.  On vaikeaa välillä olla  ns. hyvissä väleissä kahden niin erilaisesti luonnevikaisen sisarukseni kanssa.

Vierailija
12/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut vuosiin yhteydessä vanhempieni kanssa.

Vierailija
13/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on paras ystäväni ja vanhempani pakollinen paha.

Vierailija
14/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluisin tavataan, kun käyn viemässä kynttilät hautausmaalle. Ei ole riitoja, kun kaikki ovat siellä sopuisasti saman kiven alla. Ikävä kyllä välillä on, sillä olimme läheisiä koko perhe.

Vierailija
15/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli on enää hengissä ja häneen olen katkaissut välit. Vanhempani olivat ja veljeni on uskovaisia, pahoinpitelivät fyysisesti ja henkisesti, sekä löysivät aina oikeutuksen raamatusta.

Vierailija
16/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit ovat huonot, perustuvat kaikkeen ikävään, mutta on pakko olla tekemisissä kun joudun asumaan vanhempani kanssa ja toimimaan kotiorjana. Haaveilen siitä, että voisin vaan jättää kaiken taakseni, lähteä ja katkaista välit kokonaan kun voin todella huonosti, mutta en voi sitä tehdä kun apua ei ole tarjolla vanhalle, sairaalle ja vihaiselle vanhemmalleni, joka ei pärjää yksin, eikä itselleni, vaikka olen köyhä mielenterveysongelmista kärsivä työtön.

Vierailija
17/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut yhteyksiä noin 30-40 vuoteen.Äidin olen tavannut yli 20 vuotta sitten.

Vierailija
18/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naristeja ja koko perheessä tyypillinen naristinen perhekultti. Itseään pitää suojella ja välit katki. Elämä jatkuu ja on parempaa ilman kiusaajia.

Vierailija
19/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välit ovat huonot, perustuvat kaikkeen ikävään, mutta on pakko olla tekemisissä kun joudun asumaan vanhempani kanssa ja toimimaan kotiorjana. Haaveilen siitä, että voisin vaan jättää kaiken taakseni, lähteä ja katkaista välit kokonaan kun voin todella huonosti, mutta en voi sitä tehdä kun apua ei ole tarjolla vanhalle, sairaalle ja vihaiselle vanhemmalleni, joka ei pärjää yksin, eikä itselleni, vaikka olen köyhä mielenterveysongelmista kärsivä työtön.

Sulla on oma elämä ja oikeus siihen, et ole mitään velkaa vanhemmallesi. Ala elämään. Kyllä se vanhempi pärjää on vaan saanut sinut manipuloitua.

Vierailija
20/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä että sinut tehtiin siksi ettei tarvitse olla vanhana yksin? 

Ongelma on siinä että monet vanhemmat on sellaisia omille jälkeläisilleen että mielentereveyden takia ei voi sellaisten vanhempien kanssa tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän