Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh.. mulle sanottiin että vaunujen kanssa kannattaa mennä lemmikkivaunuun...

Vierailija
19.07.2013 |

Koska ison koiran paikalla on tilaa vaunuille ja ravintolavaunu on lähellä. Olen maksanut tästä paikasta ja nyt kaikki hervottoman kokoisten hurttien omistajat nillittää mulle asiasta...

Eikö nää junat ole ensisijaisesti ihmisille??? Aion kysyä konnarilta asiasta, mutta olen ihan satavarma että noi teinihupakot saa mennä rakkeineen johonkin ILMATILAAN sillä käytävillä ei konnarin mukaan saa pitää koiria! :D hah, tämä vahingonilo. Vihdoinkin koiranomistajat kärsivät!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähijunasta lie kyse?

Vierailija
2/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne nillittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 17:43"]

lähijunasta lie kyse?

[/quote]

Kaukojuna :) Oulusta Helsinkiin

Vierailija
4/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla ihan penaalin terävin kynä?

Vierailija
5/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aika typerys, jos menee lemmikkivaunuun hyökkäysvaunujensa kanssa. Eikö jo vaunun nimi kerro, että siellä on eläimiä, vai luokitteletko pentusikin lemmikiksi?

Vierailija
6/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi lie kovin karvainen, koska olet lemmikkivaunuun itsesi lykännyt. Kärsi ja kestä. :)

Vierailija
7/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiranomistajat on oikeessa. pakkoko niiden vaunujen kanssa on joka paikkaan tunkea. 

Vierailija
8/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä, miksi rakkien kanssa pitää tunkea kulkuvälineisiin, ainakaan jos kyseessä on lyhyt matka. Eiköhän sen hurtan voisi ulkoiluttaa samalla...ja toinen ihmettelyä aiheuttava porukka on pyöräilijät, jotka tunkevat metroon- hei haloo, satoja tuhansia euroja laitetaan meidän kaupungissa vuosittain pyöräilyn edistämiseen, osa tieverkosta on vain teille ja silti tungette metroon vaikka on kulkupeli mukana??

Vierailija
9/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä valitsit lastenvaunun sijaan lemmikkivaunun? Voin kertoa et se lastenvaunu on lähempänä ravintolavaunua.

Vierailija
10/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 18:03"]

Minä taas en ymmärrä, miksi rakkien kanssa pitää tunkea kulkuvälineisiin, ainakaan jos kyseessä on lyhyt matka. Eiköhän sen hurtan voisi ulkoiluttaa samalla...ja toinen ihmettelyä aiheuttava porukka on pyöräilijät, jotka tunkevat metroon- hei haloo, satoja tuhansia euroja laitetaan meidän kaupungissa vuosittain pyöräilyn edistämiseen, osa tieverkosta on vain teille ja silti tungette metroon vaikka on kulkupeli mukana??

[/quote]

samalla periaatteella voishan sitä kakaraakin ulkoiluttaa, varsinkin ne lyhyet matkat, eikä tunkea juniin/busseihin/metroihin. Kyllä ne kävelytiet kestää ne vaunutkin.

Vierailija
11/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pitkä koiranpissitysreissu tulee Oulusta Helsinkiin. :) Kantsiskohan sun harkita yksityisautoilua jos kanssamatkustajat ärsyttää noin paljon.

Vierailija
12/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sulle ap. salaisuuden, elä kerro muille. Eläinvaunussa on melko tyhjää, matkustan siellä aina, ilman lemmikkiä. Paljon rauhallisempi paikka matkustaa kuin täydet muut vaunut.

Vierailija
13/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkivaunussa on useita vaunupaikkoja ja se on ravintolavaunun vieressä. Lemmikkivaunussa ei ole tilaa kovin monille vaunuille ja siinä on ravintolavaunuun yksi vaunu välissä, olettaen että kyseessä oli IC. Pendolinossa ei ole leikkivaunuja, enkä tiedän miten niissä lemmikkihommat toimii vai onko ollenkaan. Leikkivaunuja on jossain Oulu-Helsinki-junissa kaksikin, eli pitkissä junissa ruuhkaiseen aikaan. Silloin ravintolavaunu ei ole toisen leikkivaunun vieressä. Olen kyllä senkin tilanteen todistanut, että leikkivaunussa oli 4 tai 5 ykkösvaunut+kaksosvaunut, joten seuraava asiakas joutui jättämään vaunut '2eteisen" puolelle. 

Vierailija
14/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pendolinossa on muutamia lemmikkipaikkoja sellaisessa "huoneessa".

Vierailija
15/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ne sun sotavaunut vie viiden ihmisen tilan junassa... must vaunuja töntäville äideille pitäs järjestää rahtijunat

Vierailija
16/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yksi pieni kysymys. Miksi raahaat ne vaunut kaikkien tukkeeksi ja vaivaksi paikalle jonne ne eivät kuulu? Vaunuille on mitoitettu sata ja tuhat paikkaa jokaisessa junassa. Siis siksi, että ne ovat muuten muiden ihmisten tiellä. Jos tahallasi teet oman ja muiden ihmisten elämän hankalaksi, niin oma valinta tietenkin...

Vierailija
17/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yksi pieni kysymys. Miksi raahaat ne vaunut kaikkien tukkeeksi ja vaivaksi paikalle jonne ne eivät kuulu? Vaunuille on mitoitettu sata ja tuhat paikkaa jokaisessa junassa. Siis siksi, että ne ovat muuten muiden ihmisten tiellä. Jos tahallasi teet oman ja muiden ihmisten elämän hankalaksi, niin oma valinta tietenkin...

Vierailija
18/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinulle sanoi, että mene lemmikkivaunuun rattainesi? Lipunmyyjäkö? Vai joku muu ihminen?

Itse matkustin aikoinaan rattaiden kanssa kaukojunassa. Otin AINA paikan lastenvaunusta, jossa on useampi paikka vaunuille ja yksi pyörätuoleille. Ikinä en kulkenut ruuhkajunissa, aina ostin lipun etukäteen eikä kukaan nillittänyt minulle mistään. Olen kai harvinaisen onnekas?

Vierailija
19/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mmmmm, tässä tapauksessa vain tuo Oulu-Helsinki on vähän turhan pitkä matka kävellä sen koiran kanssa.

Vierailija
20/27 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen junassa on leikkivaunussa monta paikkaa lastenvaunuille? :O Ainakaan IC-junissa ei ole kuin 1-2 invapaikkaa alakerrassa, eikä niitä vaunuja saa yläkertaan muuta kuin kantamalla raput ylös, jonka jälkeen vaunut laitetaan - öö, minne? Pendolino-junissa ei ole lainkaan leikkipaikkaa.