Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa taas rannalla kiva katsella ihmisten hämmennystä.

Vierailija
31.07.2008 |

.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme suht pienellä paikkakunnalla, muutimme kolme vuotta sitten.

Meillä on kolme pientä lasta ja käydään kerhoissa ja muissa vastaavissa. Vaikka monet ihmiset ovat tulleet tutuiksi, harva kuitenkaan tietää että minulla on myös kaksi vanhampaa lasta, joista ensimmäisen olen saanut ollessani 12-vuotias. Nämä vanhemmat lapset ovat nyt 16-ja 14-vuotiaat ja ihmiset menevät todella hämilleen kun nämä teinit kutsuvat minua tietenkin äidiksi.

Tänäänkin taas yksi kerhosta tuttu äiti kysyi hämillään ikääni kun vanhin tyttäreni kävi juttelemassa siinä kun tämän toisen äidin kanssa rupattelin.

Vierailija
2/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo isoaiti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä isoäiti, enkä toivottavasti vielä moneen vuoteen. Olen kyllä koittanut isoimmalle tyttärelle kertoa asioista, jotta hänellä olisi päässään vähän enemmän järkeä kuin minulla aikanaan.

Vierailija
4/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en todellakaan usko että sama typpi saa sitten heti toisen 14-vuotiaana...

Vierailija
5/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin lapsista oli 4v. Luoja sita menoa!

Vierailija
6/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka ei olisi mahdollista että suomess joku olisi joskus saanut lapsen 12 vuotiaana?

suomealaiset nuoretko muka on niin paljon fiksumpia kuin missään muualla maailmassa, että eihän nyt täälä tuollaista satu.

t. teiniäidin aikuinen tytär. (äitini oli kyllä muutaman vuoden vanhempi kuin 12:) )

Vierailija
7/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna ihmisten ajatella, mitä haluavat. Olet silloin 12-vuotiaana ja 14-vuotiaana tehnyt omat ratkaisusi, eikä ne kuullu muille.

Itsekin pieneltä paikkakunnalta kotoisin olevana ymmärrän sun ahdistuksen aiheesta, mutta lohduttaudu sillä, et ilman sua niillä ihmisillä ei olis mitään puhuttavaa

Vierailija
8/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole edes fysiologisesti mahdollista.

Minullakin ne alkoi 10 vuotiaana

Vierailija
9/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 10-vuotias ei voi tulla raskaaksi vaikka menkat olisikin alkaneet.

Vierailija
10/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- siis että kierrot ovat ovulatorisia ja niin edespäin.

Vierailija
11/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäinen oli näiden vanhempien lasten ikä? Kuka lapset hoiti? Miten lastensuojelu suhtautui asiaan jne?

AIka turha kuvitella, että suomessa annettaisiin 12-vuotiaan ryhtyä täysipäiväiseksi vanhemmaksi...

Vierailija
12/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 11-vuotiaana 19-vuotiaan pojan kanssa, olin tietysti 11-vuotiaan innolla niin kovin rakastunut. Tietysti tuon ikäinen poikaystävä halusi jo jotain muutakin suhteelta kuin vain viatonta pusuttelua, minusta se oli jännää ja ihanan kiellettyä, tunsin itseni todella kapinalliseksi ja niin paljon ikäistäni vanhemmaksi.

Siinä vaiheessa kun asiat oikeasti poikaystävän melkoisen painostuksenkin jälkeen oikeasti etenivät yhdyntään asti, poikaystäväni vannoi tietävänsä etten voi tulla raskaaksi ennen kun kuukautiseni ovat alkaneet, mikä tietysti tavallaan onkin totta.

Vaan yksiäkään kuukautisia ei ehtinyt tulemaan, mutta vatsa kyllä alkoi kasvaa. Minä hullu olin niin lapsirakas ja innoissani että olin oikeasti iloinen tulevasta vauvasta.

Vauvan kanssa menikin tosi mukavasti, rauhallinen ja tyytyväinen vauva ja minä sitten hulluuttani aloin haluta tyttöä jonka saisi pukea ihaniin mekkoihin.

Jätin salaa silloin syömäni pillerit ottamatta ja tulinkin uudestaan raskaaksi ja sain ihme kyllä sen toivomani tytön, tosin poikaystävä oli jo siinä vaiheessa kadonnut taivaan tuuliin.

Jaksoi siis kuitenkin leikkiä jonkun aikaa kotileikkiä minun kanssani, mutta toisen vauvan tulo oli liikaa.

Vierailija
13/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole tilastoituna yhtäkään 12-vuotiaana synnyttänyttä naista...

tieto on varma!

Vierailija
14/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sun tarvitse valehdella, kyllä lasten saaminen 13 ja 14-vuotiaana on ihan tarpeeksi outoa.

Vierailija
15/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö poikaystävä saanut syytettä? Ja missä ne vanhemmat ja lastensuojelu olivat? Sinulle vain hankittiin pillerit (jotka sitten jätit syömättä) ja annettiin jatkaa tuota suhdetta? Aika paksua kyllä.

Vierailija
16/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kovallakaan hakemisella ei näin erikoisesta tapauksesta löytynyt jutun juttua. Nuorin maailmassa synnyttänyt (sektiolla) on kuitenkin tiettävästi 5-vuotias. http://fi.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina

Vierailija
17/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pedofiilimies olisi saanut vankilatuomion, eikä todellakaan isän roolia...

Vierailija
18/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuoleksi varmaan arvelisivat. Itsekin olen hieman vastaavan tilanteen tiedän ja siinä kyseessä tosiaan on äitipuoli jota lapset kyllä äidiksi kutsuvat (biol. äiti kuollut).

Vierailija
19/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävirallisesti enimmäkseen asuttiin kyllä poikaystävän yksiössä. Missään vaiheessa raskautta en suostunut kenellekkään paljastamaan kuka on lapsen isä, äitini siis toki tiesi, hänelle asia oli alkujärkytyksen jälkeen ok. Nämä kaksi lasta ovat edelleen virallisissa papereissa isättömiä. Ehkäisypillereiden saannissa ei todellakaan ollut mitään ongelmaa, ihan terveyskeskuslääkäri reseptin kirjoitti.

Vierailija
20/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä rikostoveruutta sun äitis on lähtenyt "poikaystäväsi" kanssa harrastamaan...