Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa taas rannalla kiva katsella ihmisten hämmennystä.

Vierailija
31.07.2008 |

.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin ajattelin.

Ja miten ap nyt naureskelet ihmisten reaktioille, etkö ole jo tottunut siihen 16 vuoden aikana?

Äitipuoleksi varmaan arvelisivat. Itsekin olen hieman vastaavan tilanteen tiedän ja siinä kyseessä tosiaan on äitipuoli jota lapset kyllä äidiksi kutsuvat (biol. äiti kuollut).

Vierailija
22/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsitty tätä 5-vuotiaana synnyttänyttä tai tätä lasta tai edes jotain henkilöä joka ko ihmisiä tunsi mutta kas kummaa. ketään ei löytynyt. Kaikki olivat jotenkin kuolleet tms., jutusta jäi kuva että koko juttu taisi alunperinkin olla legendaa.

mutta kovallakaan hakemisella ei näin erikoisesta tapauksesta löytynyt jutun juttua. Nuorin maailmassa synnyttänyt (sektiolla) on kuitenkin tiettävästi 5-vuotias. http://fi.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: ensi kerralla muuta vähän ylöspäin noita ikiäsi ja miehen ikää alemmas

Vierailija
24/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö äitisi siis tehnyt mitään pitääkseen teitä erossa? Olen ilmeisesti mielestäsi hysteerinen, mutta ei tulisi mieleenikään antaa 13-vuotiaan tytön asua 20-vuotiaan "poika"ystävän kanssa ja hankkia tytölle vain pillerit! Haloo! Jos kerrot, että olet ollut tyhmä varhaisteini, niin ei kyllä kaikki ihan kohdallaan ole ollut äidilläsikään. Ei kai sen pillerireseptin saaminen nyt mahdotonta olekaan, jos äiti on hommassa mukana.

Vierailija
25/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen on saman miehen kanssa ja nykyään heillä on 5 lasta. Kyllä näitäkin löytyy. Ja oikein hyviä ja huolehtiva vanhempia ovat aina olleet. Toki alussa esikoisen kanssa tarvitsivat tukea, mutta niin moni vanhempikin.

Vierailija
26/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko sitten 16 vuotta sitten ollut meno lepsumpaa, mutta ei se nyt ihan niin ongelmallista kuitenkaan se meidän elo ollut.

Jokusia keskusteluja käytiin sossun kanssa niin että äitini oli mukana, mutta missään vaiheessa ei ollut mitään huostaanoton uhkaa. Lähinnä keskustelut koskivat minun ja äitini jaksamista ja sopeutumista tilanteeseen.

Vierailija
27/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollut 13-vuotias. Näitä onkin sitten useampia tapauksia. 12-vuotias olisi kyllä aika sensaatio. Itse tiedän alle 18-vuotiaan kahden lapsen äidin, asuivat lasten kanssa jossain ensikodissa, ensimmäisen sai 15-vuotiaana. Ei todellakaan voi olla niin, että 14-vuotias kahden lapsen äiti elelisi lasten kanssa noin vain ilman mitään ensikotihommeleita.

Vierailija
28/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin juuri täyttänyt 14v kun raskaus huomattiin.

Tein abortin, mutta äitini antoi suhteen tähän 9 vuotta vanhempaan mieheen jatkua.

Sillon se ei tuntunu oudolta, nykyään kyllä, kun itse olen 13 vuotiaan tytön äiti..

Noh, tämä tapahtui 20 vuotta sitten ja mitään traumoja ei ole jäänyt. Mitä nyt tuo keskeytys välillä vaivaa ja varsinki se kun jouduin sikiön synnyttämään myöhäisten viikkojen vuoksi..

Vierailija
29/36 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUKEKAA WIKIBEDIASTA.MAILMAN NUORIN ÄITI OLI 5v!!!!että hyvin on mahdollista.ja tiedän yhden tytön suomessa joka on myös saanut 12v.

Vierailija
30/36 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis ollut mitenkää osallinen tähän, vaan mut pakotettiin.....

sain onneksi keskenmenon, aika myöhäisil viikoil ja se oli kamalaa....

Nykyisin haikailen joskus pienen perään, hän olis jo varhaisteini, mut parempi niin. Pikkuinen pääsi hyvään paikkaan ja mä sain elämäni järjestykseen ja nyt voin olla niin hyvä äiti kuin vaik suinkin mahdollista ja yritän parhaani ettei tyttöni ikinä kokisi samaa.

ap, saitpa hyvin provosoitua meitä!! :):)

Vierailija
31/36 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tosin tehtiin abortti eikä 12-vuotias synnyttänyt, mutta näköjään fysiologisesti aivan mahdollista tulla raskaaksi.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1528896

Vierailija
32/36 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tosin tehtiin abortti eikä 12-vuotias synnyttänyt, mutta näköjään fysiologisesti aivan mahdollista tulla raskaaksi.

Onhan sitä muissakin maissa tultu 12-vuotiaana äidiksi. Hassua (ja pelottavaa) kun aikuiset naiset väittävät ettei sen ja sen ikäinen voi tulla raskaaksi.

Vierailija
33/36 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä peruskoulussa jo kerrottiin...

Vierailija
34/36 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikea uskoa että Suomessa joku olisi saanut lapsen 12-vuotiaana? Alle 10-vuotiaana lapsen saaneitakin on pilvin pimein maailmassa.

Ei 12-vuotias äiti todellakaan pääse mihinkään Guinnessin ennätystenkirjaan...

Vierailija
35/36 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsitty tätä 5-vuotiaana synnyttänyttä tai tätä lasta tai edes jotain henkilöä joka ko ihmisiä tunsi mutta kas kummaa. ketään ei löytynyt. Kaikki olivat jotenkin kuolleet tms., jutusta jäi kuva että koko juttu taisi alunperinkin olla legendaa.

mutta kovallakaan hakemisella ei näin erikoisesta tapauksesta löytynyt jutun juttua. Nuorin maailmassa synnyttänyt (sektiolla) on kuitenkin tiettävästi 5-vuotias. http://fi.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina

Vierailija
36/36 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan tuommosta usko :)