Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus treffannut miehen kanssa joka ei halunnut jatkaa kanssasi ja rehellisesti sanoen ajattelit "ei olisi miehellä todellakaan varaa minunkaltaista lempata". Et tietenkään ääneen sano.

Vierailija
04.08.2020 |

Millainen mies ja mitä tapahtui

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta exäni ajatteli noin minusta... vaikka minä en edes ollut se joka ei halunnut jatkaa. Outoa.

Ai, ajatteli, että "tuolla ei ole mitään varaa lempata mua, siispä minä lemppaan hänet"?

Vierailija
22/32 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on ulkoisesti upea ja itseään täynnä tai typerys niin ulkonäön takiako miehen pitäisi jatkaa?

Kukaan ei ole edellyttänyt kenenkään aloittavan tai jatkavan juttua kenenkään kanssa. Kysyttiin vain kokemuksia. Katso otsikko.

Esim jos kysytään, että oletko maistanut sushia, ei oleteta, että on pakko maistaa sushia. Lakkaa olkiukkoilemasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan näin ole ajatellut, tietenkään hehhee edes anonyymisti ei voi olla rehellinen.

Kato kun on ihmisiä jotka ei laske vaan jotain tasoja painoindeksin ja pankkitilin mukaan, vaan ymmärtää että parinvalinnassa määrää TUNTEET.

Miljonäärijulkkikseen nyt vain on helpompi rakastua kuin siihen sillan alla asuvaan juoppoon :)

Koetapa nyt nähdä vihdoin ne tavalliset ihmiset siinä ääripäittesi välissä. Ne, jotka useimmin on parisuhteessa.

Eri

Vierailija
24/32 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan näin ole ajatellut, tietenkään hehhee edes anonyymisti ei voi olla rehellinen.

Kato kun on ihmisiä jotka ei laske vaan jotain tasoja painoindeksin ja pankkitilin mukaan, vaan ymmärtää että parinvalinnassa määrää TUNTEET.

Miljonäärijulkkikseen nyt vain on helpompi rakastua kuin siihen sillan alla asuvaan juoppoon :)

Jos tuossa on vaihtoehdot, niin sitten olen mieluummin yksin :)

Vierailija
25/32 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain puhuttua tilanteen niin, että mies luuli jättävänsä minut, vaikka minä jätinkin hänet.

Vierailija
26/32 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Olen kaunis, hauska ja fiksu nainen, mutta jos miehellä ei ole tunteita, niin niitä ei ole. Ja päinvastoin. Silloin ei jatketa yhdessä.

Vierailija
27/32 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen tullut lempatuksi tapailusuhteesta kerran ja sillä miehellä kyllä todellakin oli varaa. Jälkikäteen hävettää ihan älyttömästi kun silloin kuvittelin, että hän olisi saattanut olla minusta ihan oikeasti kiinnostunut. Kuka tahansa ulkopuolinen olisi varmasti osannut sanoa etten ole lähellekään riittävän hyvä hänelle. Mies oletettavasti tapaili minua vain läpällä.

Vierailija
28/32 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole livenä tullut ikinä tuollaista tilannetta vastaan, mutta tuli mieleen, kun katsoin sen ensimmäisen (?) kauden Suomen Bachelor-ohjelmaa, jossa Bachelorina oli se Juha, joka on nykyisin kai Larm ja Jutan kanssa yhdessä.

Toki se oli käsikirjoitettua draamaa, mutta kyllä siinä ohjelman edetessä naiset, jotka jäivät ilman ruusua ja siis lempattiin, tilittivät järkyttyneinä ja katkerina, miten juuri hän olisi ollut oikea nainen Juhalle ja eivät voineet käsittää Juhan valintaa. Kauden lopuksi tuli vielä jakso, jossa kaikki ohjelmaan osallistuneet naiset ja Juha keskustelivat kauden tapahtumista ja naisten katkeruus oli kyllä myötähäpeää aiheuttavaa.

Vierailija
29/32 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
30/32 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
31/32 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oltiin käyty pareilla treffeillä ja mies sano että löysi kiinnostavamman tyypin. Tiedä sitten tarkoittiko älyllisesti kiinnostavamman vai fyysisesti, mutta noin luonnetasolla olen täysi 10, vaatimatonkin olen, kuten kuvasta näkyy.

Vierailija
32/32 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki ovat jättäneet ekojen treffien jälkeen. En oikein saa edes mahdollisuutta ja kyllähän se ihmetyttää.

N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi