Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LASTENKODISSA pahoinpideltiin naistyöntekijä vakavasti

Vierailija
04.08.2020 |

Lounais-suomen poliisi tutkii väkivallantekoa lastenkodissa epäiltynä tapon yrityksenä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bc885bb4-ac27-4b1a-a914-ecb2b3859a48

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeissä paikoissa tulee kipeitä nuoria.

Vierailija
82/87 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipeissä paikoissa tulee kipeitä nuoria.

Juuri näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin neljä vuotta ja tuona aikana sain nyrkistä, tuolista ja muutaman muun vamman. Lapset ja nuoret olivat todellllla sairaita. Ei se viha meistä työntekijöistä johtunut, vaan siitä, mihin lapsi oli kasvanut ja mielenterveyden ongelmista. Välitin kaikista, jopa niistä, jotka satuttivat fyysisesti. Edelleen mietin usein, mitä sille ja sille lapselle kuului nykyään. Ei vaan enää kestänyt oma pää tehdä hommia, kun tuli itse äidiksi. Olisin halunnut kurmottaa niitä hirviövanhempia oikein kunnolla, jotka olivat lapsensa laiminlyöneet, vaikka ylisukupolvistahan sekin usein oli :(

Joskus siaraimmistakin lapsista pilkahti esiin se tyyppi jonka heidän olisi kuulunut olla ellei sekopää vanhempi olisi  sairastuttanut.

Vierailija
84/87 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin neljä vuotta ja tuona aikana sain nyrkistä, tuolista ja muutaman muun vamman. Lapset ja nuoret olivat todellllla sairaita. Ei se viha meistä työntekijöistä johtunut, vaan siitä, mihin lapsi oli kasvanut ja mielenterveyden ongelmista. Välitin kaikista, jopa niistä, jotka satuttivat fyysisesti. Edelleen mietin usein, mitä sille ja sille lapselle kuului nykyään. Ei vaan enää kestänyt oma pää tehdä hommia, kun tuli itse äidiksi. Olisin halunnut kurmottaa niitä hirviövanhempia oikein kunnolla, jotka olivat lapsensa laiminlyöneet, vaikka ylisukupolvistahan sekin usein oli :(

Höpöhöpö.

85/87 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on tuolla kyseisessä lastenkodissa töissä. Onneks oli nyt lomalla kun tää tapahtu, mut silti jätti sydän lyönnin välistä kun kuulin.

Mä oon usein käynyt sielä nuorempana koulun jälkeen oottamassa et äiti pääsee töistä, ja ne ohjaajat on oikeesti todella ihania kaikki. Se on niin pieni se lastenkoti, Mynämäellä kun sijaitsee, et siellä on niitä lapsiakin aika vähän, niin ne on vähän kun perhe siellä keskenään. Ne käy kaikilla retkillä yhessä, siellä on pelihuone pelkästään sitä varten et voi pelata pleikkarii tai kattoo leffaa valkokankaalta yms. Niillä lapsilla on tosi hyvä olla siellä ja ohjaajat on maailman ihanimpia.

Tää tapahtu erityisosaston puolella yövuorossa missä tosiaan mun äitin työkaveri oli yötöissä. Tää nainen on käynyt meillä kylässäkin ja on aivan ihana ihminen eikä todellakaan ansainnut mitään tommosta, eikä ollut hänen syynsä.

Vierailija
86/87 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut sairastutti vasta lastenkoti. Sellainen joka ollut myös otsikoissa, tosin työntekijöiden rikosten vuoksi.

Vierailija
87/87 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika kun täällä jokainen tietää parhaiten mikä oli oikein ja mikä ei. Turha spekuloida kun ei tunne tätä ohjaajaa, ei nuorta eikä miten tilanne oikeasti meni ja eteni. Todellisuuden tietävät vain asianomaiset. Pitäisi olla selvää, että väkivalta ei ole ok missään tapauksessa, ikinä! Miten kukaan voi puolustaa mitenkään väkivallantekoa, hävytöntä ihmishengen vähättelyä😳