Mitä antaisi ihastukselle?
Mikä olisi kiva ja mukava vieminen ihastukselle? Kukka on jo ojennettu ja suklaata myös. Hän on nainen, pitää pienistä lahjoista ja huomioimisesta. En voi viedä häntä lounaalle, koska hän ei voi jättää toimipistettään. Työpäivän piristykseksi, mutta mun mielikuvitus ei riitä. Mitä sinä haluaisit saada, tai mikä ilahduttaisi? Mä oon tämän naisen kanssa yhdessä ihan vaaleenpunaisessa hattarapilvessä ja ihastus on molemminpuolinen. Vinkkiä, hyvät naiset😊
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kahvi ja pulla työpisteeseen 😁
Tämä olisi kiva työpäivän piristys.
Kirjoita kirje, runo tai oodi. Ylistys joka kertoo miten ihana hän on ja mitä tunnet?
Hän myy kahvia ja leivonnaisia. Kiitos, mutta hyvä neuvo menee nyt harakoille. 😊 Ap.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä ottamaan suhin.
Mikä on suhin? Ap.
Sellainen betacuckorbiter. Osta sille mersu ja omakotitalo nyt alkuun, saamatta itse mitään ikinä vastineeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä ottamaan suhin.
Mikä on suhin? Ap.
Se on shuushan, sanoo John Eglish.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita kirje, runo tai oodi. Ylistys joka kertoo miten ihana hän on ja mitä tunnet?
Olen kirjoittanut kirjeen, ihan paperille. Sattumoisin kirjoitan runoja ja muutakin tekstiä. Liittyy ammattiini. Aineellista ja miellyttävää pikku juttua ajattelin😊
Vierailija kirjoitti:
Lerssiä kakkoseen!
Hän pitää siitä. Silloin tällöin mennään sillä. Mua ei niin kiinnosta se. Ap.
Oksensin juuri suuhuni. Ei aloittajanaisesta ainakaan Harlekiini-kirjailijaa tule
Seksiä työpisteellä, hyviä ideoita!
Vierailija kirjoitti:
Sellainen betacuckorbiter. Osta sille mersu ja omakotitalo nyt alkuun, saamatta itse mitään ikinä vastineeksi
Me molemmat ollaan omillaan toimeentulevia. Hänellä on Volkkari, mulla Ford. Okt ei ole kummankaan intresseissä.
Vierailija kirjoitti:
Oksensin juuri suuhuni. Ei aloittajanaisesta ainakaan Harlekiini-kirjailijaa tule
Onko ongelmia luetun ymmärtämisessä? Aloittaja on mies. Anna laatan lentää ulos asti🤣 Ap.
No mitäpä jos veisit naisen päivälliselle?
Anna suukko. Brunbergin suklaasuukko.
Söin juuri itse sellaisen.
Saa muutkin puupäämiehet ehkä hyviä vinkkejä. Ap.