Naiset, paljonko matcheja olette saaneet tinderissä ja...
..kuinka usein törmäätte superlikeihin, kuinka usealle annatte matcheja ylipäänsä??
Kommentit (79)
Mulla super likeja on noin joka 5. Match. Ja ne jokainen aloittaa viestittelyn. Just katoin niin noin 20 viimeisimmän miehen joka viestitteli niin 5 on antanut superliken. Itse annan aika hövelisti matchin; jos mies on sporttinen, hyvä koulutus, ja kivalta ja fiksulta vaikuttava profiili teksti. Ei_pois_sulkevia_ tekijöitä kuten nörttiys, estoisuus, etsii ”kevyttä kivaa”, fanatsismi, veganismi, tatuoinnit ja lävistykset, lapsettomuus, negatiivisuus, tupakointi, eikä pois-sulkevia kuvia; pellekuvat, ryyppykuvat, kuvattomuus, ryhmäkuvat,jne.
Ja siis saan todella paljon yhteydenottoja. Ja kun ehkä 1/50 kanssa viitsin mennä treffeille, joka kerta on tarjottu. Siis mies itse tarjoutuu tarjoamaan. Oon ollut kahvilla, lounaalla, sekä illallisilla. Kallein oli Hotelli Kämpissä illallinen viineineen ja jälkiruokineen. En silti halunut nähdä uudelleen. :D
Jotenkin en saa aikaiseksi, kun on liian paljon mistä pitää karsia. Eikä kaikille jaksa edes vastata. Kun profiili ei välttämättä kerro yhtään mitään! Livenä näkee onko toinen hauska ja kiinnostava!
Tällä hetkellä matcheja 226, superlike tulee vastaan selatessa ehkä 30 swaippauksen jälkeen. Paitsi jos ei ole viikkoon avannut tinderiä, silloin superlikejä tulee swaippaillessa n joka viidennen kohdalla alkuun.
3 jatkaa ja niin, annan ehkä 1/100 matchin.
Matcheja 15. Swaippaan harvoin oikealle.
Mä ku olin keväällä tinderis pari kuukautta.. Menin ottamaan sen plus version. Minusta tykänneitä tuli niin paljon, ettei perässä pysynyt. Päivässä niitä tuli 100-500. Kun ei kerennyt samaa tahtia itse käymään tinderissä, oli siellä parhaimmillaan noin 9000 tykkääjää. Itse matcheja ehkä 30, kun itse aika valikoiva.
En ole miehenä edes kokeillut Tinderiä, mutta noita naisten matchien ja superlikejen määriä kun lukee, niin eipä kiinnosta tippaakaan edes kokeilla erottua jostain lauman joukosta.
Olin puoli vuotta tinderissä, mätsejä keräsin kaikki yhdeksän eikä kukaan näistä vastannut keskustelunaloitukseeni. Superlikejen määrää en muista, muutama tuli mutta pidin niitä vahinkoina joten en reagoinut mitenkään. Yksilläkään treffeillä en tietenkään käynyt, koska kukaan ei vastannut viesteihini.
Mies löytyi sitten perinteisesti baarista.
Tykkään ehkä 1/10 profiileista ja heistä noin 1/4 tykkää takaisin. Näistä ehkä 1/4 aloittaa keskustelun. Superlikeja tulee ehkä kerran kahdessa viikossa. Itseäni 1-5 vuotta nuoremmat harvoin tykkäävät takaisin, kun taas saman ikäiset tai max 5 vuotta vanhemmat useasti. Eli varmasti tulisi enemmän osumia, jos selailisin vain itseäni hieman vanhempien miesten profiileja. Jos muutenkin ns. "laskisin rimaa", niin tykkäyksiä tulisi enemmän. En kuitenkaan ole siellä keräämässä tykkäyksiä, vaan tykkään vain sellaisten miesten profiileista, joiden kanssa voisin kuvitella lähteväni treffeille.
Omista tykkäyksistä joku 90 % oli joko heti tai viimeistään huomenna. Superlikejä tuli vastaan ehkä kerran päivässä, mutta mä en varttia pitempään ehtiny selailemaankaan. Itse en koskaan superlikettänyt ketään. Enpä uskaltanut kovin hövelisti tykkäilläkään, koska jos match tuli mulle niin toki aloitin keskustelun ja sitten niitä keskusteluja olikin käynnissä joku +5 kerralla ja aivot suli kun ei meinannut jaksaa pysyä perässä kuka oli kuka ja mitä kellekin oli jo laittanu ja mitä ne oli vastannu.
Opetus itselle: jos jaksan mennä takas Tinderiin vielä, niin parempi olla entistä nirsompi vaan, ettei anna kun ehkä jonku 1 tai 2 tykkäystä viikossa, jos meinaan ehtiä livenäkin näkemään.
Opetus miehille: Lataa siihen heti alkuun jo joku tosi poikkeuksellinen keskustelunaloitus, ettet huku niitä samoja juttuja suoltavien massaan. Jos kaunis nainen on aktiivinen, niin niitä viestejä sataa sille kuin saavista.
Vierailija kirjoitti:
En ole miehenä edes kokeillut Tinderiä, mutta noita naisten matchien ja superlikejen määriä kun lukee, niin eipä kiinnosta tippaakaan edes kokeilla erottua jostain lauman joukosta.
Aloin kirjoittamaan, mutta pyyhin, koska en jaksa vaivautua antamaan neuvoa, jota ei oteta. Nvm.
Vierailija kirjoitti:
Omista tykkäyksistä joku 90 % oli joko heti tai viimeistään huomenna. Superlikejä tuli vastaan ehkä kerran päivässä, mutta mä en varttia pitempään ehtiny selailemaankaan. Itse en koskaan superlikettänyt ketään. Enpä uskaltanut kovin hövelisti tykkäilläkään, koska jos match tuli mulle niin toki aloitin keskustelun ja sitten niitä keskusteluja olikin käynnissä joku +5 kerralla ja aivot suli kun ei meinannut jaksaa pysyä perässä kuka oli kuka ja mitä kellekin oli jo laittanu ja mitä ne oli vastannu.
Opetus itselle: jos jaksan mennä takas Tinderiin vielä, niin parempi olla entistä nirsompi vaan, ettei anna kun ehkä jonku 1 tai 2 tykkäystä viikossa, jos meinaan ehtiä livenäkin näkemään.
Opetus miehille: Lataa siihen heti alkuun jo joku tosi poikkeuksellinen keskustelunaloitus, ettet huku niitä samoja juttuja suoltavien massaan. Jos kaunis nainen on aktiivinen, niin niitä viestejä sataa sille kuin saavista.
Joo, mulla noi 226 matchia, enkä osaa valita kenen kanssa lähtisin treffeille. 7 keskustelua samaan aikaan päällä + varmaan 40 joihin en ole jaksanut vastata. No, itsepähän soppani keitin.
Vierailija kirjoitti:
Toi poikkeuksellisen nasevan aloituksen keksiminen on ihan pelleä. En todellakaan tee niin, koska se ei ole minua itseäni, enkä ala esittämään mitään muuta.
itse ehdottaisin naisille, että teette yhden liken kerrallaan ja jos siitä tulee match tai heti kun tulee eka match, niin lopetatte sen tykkäilyn siihen. Keskustelette sen yhden kanssa ja katsotte tuleeko mitään. Heti, kun vaikuttaa, ettei tule, niin sanotte, että morjens, nyt ei napannut ja lopetetaan homma. Sitten tykkäätte vasta seuraavaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla erityisen kaunis.
Normaalin näköinen ja ok kuvat riittää.
Esimerkkinä tuttu nainen. Ikää lähemmäs 40, ylipainoa 20kg, pienituloinen kolmen lapsen yh-äiti. Tavallistakin tavallisemman prismamutsin näköinen, kuvissa toki perusnätti koska kevyt meikki, hyvä kuvakulma ja valaistus + kaikissa älypuhelimissa on autofiltterit oletuksena päällä.
Matcheja sataa. On ollut treffeillä ammattifutarin kanssa, on tarjottu 3 000 euron matkaa jonka mies tarkoaisi toisilla treffeillä, ja vaikka mitä.
Parisuhteeseen kysyntä ei kuitenkaan voi olla Tinderissä yhtään erilainen kuin livenäkään. Ei se komea ja varakas mies pariudu tavallisen prismamutsin kanssa siksi koska ensitapaaminen oli Tinderissä eikä raflassa tai työpaikalla. Toisin kuin naiset tuntuvat kuvittelevan, eivät Tinder ja some ole mikään eri planeetta jolla jokainen nainen on haluttu kuin viimeinen nainen maan päällä.
Kyse on vain siitä että naiset valkkaavat alussa, miehet vasta sen jälkeen kun ovat matchanneet, tavanneet ja päässeet panemaan. Sen jälkeen miehille kelpaa yhtä harva kuin naisillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla super likeja on noin joka 5. Match. Ja ne jokainen aloittaa viestittelyn. Just katoin niin noin 20 viimeisimmän miehen joka viestitteli niin 5 on antanut superliken. Itse annan aika hövelisti matchin; jos mies on sporttinen, hyvä koulutus, ja kivalta ja fiksulta vaikuttava profiili teksti. Ei_pois_sulkevia_ tekijöitä kuten nörttiys, estoisuus, etsii ”kevyttä kivaa”, fanatsismi, veganismi, tatuoinnit ja lävistykset, lapsettomuus, negatiivisuus, tupakointi, eikä pois-sulkevia kuvia; pellekuvat, ryyppykuvat, kuvattomuus, ryhmäkuvat,jne.
Ja siis saan todella paljon yhteydenottoja. Ja kun ehkä 1/50 kanssa viitsin mennä treffeille, joka kerta on tarjottu. Siis mies itse tarjoutuu tarjoamaan. Oon ollut kahvilla, lounaalla, sekä illallisilla. Kallein oli Hotelli Kämpissä illallinen viineineen ja jälkiruokineen. En silti halunut nähdä uudelleen. :D
Jotenkin en saa aikaiseksi, kun on liian paljon mistä pitää karsia. Eikä kaikille jaksa edes vastata. Kun profiili ei välttämättä kerro yhtään mitään! Livenä näkee onko toinen hauska ja kiinnostava!
Tässä hyvä esimerkki siitä miksi Tinder aiheuttaa osaltaan sen ettei pareja synny.
Jokaista naista tavoittelee Tinderissä suuri joukko miehiä, ja naiset alkavat uskomaan että kysyntää on rajattomasti. Miksi vakiintua kun nurkan takana voi olla vielä komeampi, menestyneempi ja karismaattisempi prinssi joka tarjoaa sen illallisen Monacon huvilallaan.
Todellisuudessa suurin osa noista miehistä ei kelpuuttaisi ko. naista parisuhteeseen. Ei suurin osa matcheista, viestittelijöistä eikä lounaan tarjoajistakaan. Mutta seura ja pano kelpaa miehille, ja mitä enemmän naisia saa, sitä parempi.
Illuusio rajattomasta parisuhdekysynnästä pitää naiset sinkkuina.
Syntyy. Olin 3 vuotta yhdessä tinderissä tapaamani miehen kanssa. Kaveri on tokaa vuotta yhdessä siellä tapaamansa miehen kanssa. Annan matchit vain profiileille, jotka asiallisia ja kysynkin aina ennen treffejä, että mitä etsivät siellä. Kierrän lihaspullistelijat kaukaa ja matchaan vain ns rumia ja normaalin näköisiä miehiä, kunhan profiiliteksteissä ilmaisevat olevansa fiksuja.
Sain OkCupidissa 3 vrk aikana 496 sydäntä, 32 introviestiä ja itse pidin 5:stä. Kolmen kanssa juttelin. Hakukriteereinä pitkäaikainen tapailu, päihteetön ja minulla useampi lapsi aiemmasta liitosta. Olen hieman alle 40v nainen.
Lähdin menemään. Ei tuollaista pää kestä.
Yritän pariutua vaan sitten joskus live-elämässä. Kuka edes pystyy lukemaan kunnolla useita profiileja läpi ja sitten niitä viestejä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla erityisen kaunis.
Normaalin näköinen ja ok kuvat riittää.
Esimerkkinä tuttu nainen. Ikää lähemmäs 40, ylipainoa 20kg, pienituloinen kolmen lapsen yh-äiti. Tavallistakin tavallisemman prismamutsin näköinen, kuvissa toki perusnätti koska kevyt meikki, hyvä kuvakulma ja valaistus + kaikissa älypuhelimissa on autofiltterit oletuksena päällä.
Matcheja sataa. On ollut treffeillä ammattifutarin kanssa, on tarjottu 3 000 euron matkaa jonka mies tarkoaisi toisilla treffeillä, ja vaikka mitä.
Parisuhteeseen kysyntä ei kuitenkaan voi olla Tinderissä yhtään erilainen kuin livenäkään. Ei se komea ja varakas mies pariudu tavallisen prismamutsin kanssa siksi koska ensitapaaminen oli Tinderissä eikä raflassa tai työpaikalla. Toisin kuin naiset tuntuvat kuvittelevan, eivät Tinder ja some ole mikään eri planeetta jolla jokainen nainen on haluttu kuin viimeinen nainen maan päällä.
Kyse on vain siitä että naiset valkkaavat alussa, miehet vasta sen jälkeen kun ovat matchanneet, tavanneet ja päässeet panemaan. Sen jälkeen miehille kelpaa yhtä harva kuin naisillekin.
Aika monelle Tinder on peliä. Suosituille miehille ja naisille.
Ne miehet nauttivat kun pääsevät kaatamaan naisia. Mitä enemmän matcheja ja treffejä, sitä parempi. Laatu on toissajainen tekijä. Naiset käyvät Tinderissä buustaamassa egoa ja häippäävät uskotellen itselleen että noo sekin kalsarimalli ja multimiljonääri olisi tarjonnut puoli valtakuntaa, mutta minäpä maanläheisenä naisena annoin pakit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki siitä miksi Tinder aiheuttaa osaltaan sen ettei pareja synny.
Jokaista naista tavoittelee Tinderissä suuri joukko miehiä, ja naiset alkavat uskomaan että kysyntää on rajattomasti. Miksi vakiintua kun nurkan takana voi olla vielä komeampi, menestyneempi ja karismaattisempi prinssi joka tarjoaa sen illallisen Monacon huvilallaan.
Todellisuudessa suurin osa noista miehistä ei kelpuuttaisi ko. naista parisuhteeseen. Ei suurin osa matcheista, viestittelijöistä eikä lounaan tarjoajistakaan. Mutta seura ja pano kelpaa miehille, ja mitä enemmän naisia saa, sitä parempi.
Illuusio rajattomasta parisuhdekysynnästä pitää naiset sinkkuina.
Syntyy. Olin 3 vuotta yhdessä tinderissä tapaamani miehen kanssa. Kaveri on tokaa vuotta yhdessä siellä tapaamansa miehen kanssa. Annan matchit vain profiileille, jotka asiallisia ja kysynkin aina ennen treffejä, että mitä etsivät siellä. Kierrän lihaspullistelijat kaukaa ja matchaan vain ns rumia ja normaalin näköisiä miehiä, kunhan profiiliteksteissä ilmaisevat olevansa fiksuja.
Lihavoidut kohdat ovat syy miksi parisuhde löytyi.
Enemmistö naisista matchaa vain komeita (top 1%) ja omissa silmissään asiallisen näköisiä tavismiehiä (top 10-20%).
itsehän en voi tuolla enää olla, koska jouduin antamaan pakit niin monille treffien jälkeen.. tuli viestejä, että harmittaa kovasti kun tykkäsivät minusta niin paljon. :( minuun ihastutaan ja rakastutaan helposti, kai se on se kiltteys ja kohteliaat käytöstavat.
1200 atm. Vuosi tinderöintiä takana. Superlikejä joka 50 suunnilleen.