Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaan alkaa TODELLA NÄTIKSI :D vinkkejä siihen?

Vierailija
18.07.2013 |

Olen tällainen perus ookoon näköinen kolmekymppinen nainen. Suht hoikka, en mitenkään sporttinen, pitkätukkainen (lähinnä laiskuuttani, en tule käyneeksi kampaajalla), kasvoista nuoremman näköinen ja ihan sievä.

Mutta nyt meinaan ruveta petraamaan tätä hommaa ja alkaa aivan helvetin hyvännäköiseksi ;D Antakaa viisaat kokeneet naiset mulle hyviä vinkkejä.

Vartalosta olen aloittanut jumppaamalla ja laihduttamalla, olen alkanut myös vähän meikata, rajaan yläluomen tummalla luomivärillä sillain luonnollisen näköisesti, mutta siihen sekin jää. Tukalle en osaa tehdä mitään, vaihtoehdot on ponnari, nuttura tai valtoimenaan rehotus. Olen ajatellut sellaista kiharruspuikkoa tms. jos sillä saisi reuhkan rehottamaan astetta hienommin?

Tavoitteena olisi näyttää siltä että näytän vaan luonnostaan vähän saatanan upealta, eli esim. meikki ei saisi näyttää meikiltä vaan luonnolliselta upeudelta. Mutta miten siihen siis pääsee? Tuotevinkit kehiin nyt! :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa kroppa timakaksi, ei yberlaihaksi. Käy kampaajalla, ota hyvä leikkaus ja ehkä joku sävy. Tee iholle hoito eli hyvälle kosmetologille johinkin erikoishoitoon. Kropankuorinta ja hoita myos, pieni rusketuskin on hyvästä, joko purkista kevyesti tai hoitoloista, tai auringosta jos iho kestää.

ja sit vaatteet, jotka sopivat vartalotyypillesi ja ovat tyylikkäitä (eivätkä välttämättä ole halvinta H&M:lta vaikka sieltäkin tyylikkäitä saa, pitää vaan osata valita oikein), hyvä on jos viihdyt itse ja ne sopivat juuri sinulle!

Suurin on sitten se persoonallisuus, ole iloinen, ystävällinen, älä arvostele muita ja hyväksy muut ihmiset sellaisena kuin ovat, äläkä valita turhista asioista kuten lapset, sää, tyo, raha jne, jne. positiivisuus kunniaan!

Vierailija
22/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satsaa näyttäviin vaatteisiin ja asusteisiin, pyri rikkomaan mukavuusrajojasi ja hanki jotain erilaista mihin yleensä olet tyytynyt, oman tyylin kärsimättä. Esim. nyt kesällä (jos ilmat suosii..) jokin tosi upea pitkä kesämekko, jne. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä himoitsen sua jo nyt! Naisissa ihaninta on naisellisuus.

- Tärkeitä juttuja: paljon hoettu ryhti (lösähtänyt ryhti tuhoaa kivankin kropan!)

- Hyvin istuvat vaatteet - kriittiset paikat: pehva, uuma, kaula (ja tietty rinnat aina + dekoltee - mutta älä ole tyrkky!)

- puhtaat hiukset, kasvot eivät saa kiiltää

- sulavat liikkeet ja itsevarmuus + myönteisyys ja iloisuus

- ruskettunut terveen näköinen iho ja sopiva pilke silmissä

Jos noi on kunnossa, mä olen valmis uhraamaan itseni naisen vuoksi. Muista kuitenkin varoa överijuttuja meikin kanssa tai vaatetuksen (liiiiiian korkeat korot, liikaa pitsikoristeita, liikaa muovimaisuutta, liikaa meikkiä. Liika on aina liikaa, mieluummin minimeillä).

Sun asenne on aivan vastustamaton. 

Vierailija
24/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 17:14"]

Ap, mä himoitsen sua jo nyt! Naisissa ihaninta on naisellisuus.

- Tärkeitä juttuja: paljon hoettu ryhti (lösähtänyt ryhti tuhoaa kivankin kropan!)

- Hyvin istuvat vaatteet - kriittiset paikat: pehva, uuma, kaula (ja tietty rinnat aina + dekoltee - mutta älä ole tyrkky!)

- puhtaat hiukset, kasvot eivät saa kiiltää

- sulavat liikkeet ja itsevarmuus + myönteisyys ja iloisuus

- ruskettunut terveen näköinen iho ja sopiva pilke silmissä

Jos noi on kunnossa, mä olen valmis uhraamaan itseni naisen vuoksi. Muista kuitenkin varoa överijuttuja meikin kanssa tai vaatetuksen (liiiiiian korkeat korot, liikaa pitsikoristeita, liikaa muovimaisuutta, liikaa meikkiä. Liika on aina liikaa, mieluummin minimeillä).

Sun asenne on aivan vastustamaton. 

[/quote]

mä olen eri mieltä. Musta kaikkia pehva,uuma,rinnat ei saa kerralla näyttää. Siitä tulee se liian tyrkky olo joka kalastelee vaan miesten huomiota. Joku noista pitää korostaa niin oikeilla jäljillä.

Vierailija
25/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu 50-luvun henkeen, se näyttää upealta ja sopii jokaiselle naiselle. Esim. kynähame, kellohame, halterneck-yläosat, mahtavat värit...

Vierailija
26/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaunistatte itseänne ulkoisesti niin muistattehan aina pysyä kauniina myös sisäisesti :)

Vierailija
27/30 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista hyvin istuvat, laadukkaat, sopivasti sexyt alusvaatteet. Tuo itsevarmuutta, kun tuntee olevansa hyvin puettu yltä ja alta.

Etsi hyvä ompelija ja anna hänen suunnitella ja ommella sinulle muutamat luottovaatteet.

Panosta hyvälaatuisiin sukkiin ja sukkahousuihin, esim. Falke ja Woolworth. Osta niitä erikoisempia, hillitysti kuvioituja, ei mitään tylsiä mummosukkahousuja.

Muista sisäinen kauneus! Pidä itsestäsi myös henkisesti huolta. Tee sinulle iloa tuottavia, henkistä pääomaa lisääviä asioita. Onko se sitten runojen lukemista, teeseremonia tai pilatestunti.

Hanki hyvä yleissivistys.

Osta vain sellaisia asioita, vaatteita, kenkiä, huonekaluja, joista TODELLA pidät. Älä tee kompromisseja tai osta vaan "jotain". Ilo juuri sinua miellyttävistä asioista säteilee ulospäin.

Vierailija
28/30 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta kiroilu

Vierailija
29/30 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus ja ihania vastauksia! Tsemppiä ap! Paljon olet hyviä vinkkejä saanutkin. Sen verran haluaisin sanoa, että pidä ihmeessä se oma tyylisi ja käytä niitä värejä vaatteissa joista pidät, jos ne tuntuvat "omilta". Jos väkisin pukeudut vaatteisiin, jotka eivät silmääsi miellytä, ei sinulla ole itsevarma olo, ja nainenhan on parhaimmillaan silloin kun pitää itse itsestään! Jos haluat korostaa naisellisuutta, osta mekkoja. :)

Vierailija
30/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile ja pidä hyvä ryhti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän