Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaan alkaa TODELLA NÄTIKSI :D vinkkejä siihen?

Vierailija
18.07.2013 |

Olen tällainen perus ookoon näköinen kolmekymppinen nainen. Suht hoikka, en mitenkään sporttinen, pitkätukkainen (lähinnä laiskuuttani, en tule käyneeksi kampaajalla), kasvoista nuoremman näköinen ja ihan sievä.

Mutta nyt meinaan ruveta petraamaan tätä hommaa ja alkaa aivan helvetin hyvännäköiseksi ;D Antakaa viisaat kokeneet naiset mulle hyviä vinkkejä.

Vartalosta olen aloittanut jumppaamalla ja laihduttamalla, olen alkanut myös vähän meikata, rajaan yläluomen tummalla luomivärillä sillain luonnollisen näköisesti, mutta siihen sekin jää. Tukalle en osaa tehdä mitään, vaihtoehdot on ponnari, nuttura tai valtoimenaan rehotus. Olen ajatellut sellaista kiharruspuikkoa tms. jos sillä saisi reuhkan rehottamaan astetta hienommin?

Tavoitteena olisi näyttää siltä että näytän vaan luonnostaan vähän saatanan upealta, eli esim. meikki ei saisi näyttää meikiltä vaan luonnolliselta upeudelta. Mutta miten siihen siis pääsee? Tuotevinkit kehiin nyt! :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 07:37"]

Sytytä naamasi tuleen ja sammuta se ruuvimeisselillä  hakkaamalla. Tuokin toimenpide on vaan parannusta AP:n rumaan naamaan...

[/quote]

Jollain on näemmä aamulääkkeet ottamatta ja mies ottanut hatkat... Tai vaihtoehtoisesti teinillä on tylsää

Vierailija
2/30 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokaa Hynynen. Näytät takuulla todella kauniilta hänen rinnallaan noinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille! Olette te päteviä.

Ihan ajattelin kertoa että neuvojenne mukaisesti olen leikkauttanut tukan kerroksittain ja hankkinut sen cc-voiteen. Olen jumpannut enemmän, syönyt vähän vähemmän (tosin juomalla ehkä kompensoinut..), ja käynyt lenkillä. Ajattelen että juoksemalla saan sellaisen ikäänkuin vaivattoman näköisen hoikan kropan. Ja kun juoksen metsässä raikkaassa ilmassa niin ihan tuntuu kuin se vaikuttaisi ihoonkin positiivisesti!

Olen hankkinut joitakin bilevaatteita :D Sellaisia mulla ei ole ennen ollutkaan, enkä malta odottaa että pääsen bilettämään uusissa kuteissani :)

Ihokarvoituksen kanssa olen taistellut urheasti (osaisiko kukaan suositella hyvää epilaattoria, nykyinen katkoo ohuimpia karvoja ja jättää tavallaan sängen), tänään poistin (vahalla, miettikääs sitä ;D ) varmaan puolet alapääkarvoituksestani. No tätä ette ehkä olisi halunneet tietää mutta nyt tiedätte.

Edeleen kaikki hyvät neuvot otetaan vastaan!

Vierailija
4/30 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä neuvoja olet saanut! Yhtä ei vielä ole taidettu mainita, nimittäin hampaat. Käy puhdistuttamassa ja tarvittaessa valkaisemassa hampaat ja huolehdi muutenkin hyvästää suuhygieniasta. Kellertävä hymy ja haiseva hengitys pilaavat nätin ja laitetunkin naaman aika tehokkaasti.

Vierailija
5/30 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:58"]

Hyviä neuvoja olet saanut! Yhtä ei vielä ole taidettu mainita, nimittäin hampaat. Käy puhdistuttamassa ja tarvittaessa valkaisemassa hampaat ja huolehdi muutenkin hyvästää suuhygieniasta. Kellertävä hymy ja haiseva hengitys pilaavat nätin ja laitetunkin naaman aika tehokkaasti.

[/quote]

Tosiaan! Täytyypä ottaa asiaksi. Hyvä kun mainitsit.

Ap

Vierailija
6/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että ajattelet luonnollista lookia. Älä missään nimessä blondaa tai vedä jotain muuta ääriväriä, se ei sovi kenellekään. Mistäs jos vähän lyhennät ja kerrostat hiuksiasi? Ehkä vähän leveitä, vaikkapa kahta ihan vaan vähän omasta väristä poikkeavaan raitaa? Tulisi elävyyttä. Osta hyvä meikkivoide, minusta CCvoiteet on tosi hyviä, ohuita, luonnollisia ja tekevät kasvoista "valoisat". Hyvä, hoidettu iho on aina kaunis, joten satsaa siihen. Kulmakarvat kaunniksi, ei liian ohuet, käytä niihin sitten jotain esim. ruskeaa kulmavahaa, jotta pysyvät ojossa, pikkuisen ripsaria. Ja huulet nätiksi, vähän kiiltoa, muttei räikeää väriä, aika hyviä on nykyisin sellaiset paksun kynän malliset huulipuna-rajauskynät.

Ja tukka vaikka ihan suoristusraudalla ojoon, sillä voi taivuttaakin nätisti. Minusta tämä riittää, uskon että olet kaunis :) Puhdas, siisti, kevyt meikki ja tukka nätisti, kivat vaatteet, vähän rintavakoa näkyviin...

Vierailija
7/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti ja hymy. Kauniit, istuvat vaatteet, korkokengät!

Käytä hameita tai mekkoja.

Käy meikkausneuvonnassa opettelemassa helppo ja luonnollinen arkimeikki. Hyvä pohja, oikeanvärinen meikkivoide ja kevyt puna poskille, hieman korostusta kulmiin (jotka tulee olla siistit).

Hiukset: puhtaat, kiiltävät ja luonnollisen väriset. Käytä sitä kiharruspuikkoa tai lämpörullia tms. Huoleton nuttura tai letti on myös kaunis kampaus.

Mutta muista ryhti ja hymyile paljon!

Vierailija
8/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkumalla hyväryhtiseksi ja jänteväksi. Ei kuitenkaan sellaiseksi kuivakaksi, tai ylettömän laihaksi tikuksi.

Ja värjää tukka punaiseksi.

Vierailija
9/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mahtavaa!

Joo, olen kuullut näistä CC-voiteista ja periaatteessa kiinnostaa. Jonkun BB-voiteen ostinkin, mutta se oli minulla tunkkaisen ja oudon värinen, vaikka kuinka koitin olla tarkkana sävyn kanssa. Minulla on sangen kellertävä iho, onkohan mahdollista löytää sopuhintaista cc-voidetta erikoisen sävyiselle iholle?

Jotain mineraalimeikkijuttujakin ajattelin, käsittääkseni sellaisella saisi ihon väriä tasoitettua ja ilmettä kirkastettua?

Ripsiväri tuntuu liian pakkelilta (juu tiedän että moni harrastaa, mutta kuitenkin), mutta jospa laittaisin värin ripsiin? Huulimeikkiäkään en ehkä osaisi pitää, hankaisin sen vaan jossain vaiheessa poskille huolimattomuuttani.

Ryhtiin olenkin koittanut panostaa, teen pilatesta ym. keskivartalotreeniä. Ja hulavanteella jumppailen.

Tukan kerroastaminen on hyvä ajatus! Mulla on oman värinen (toffee/nougat-henkinen sävy) tukka ja pidän siitä todella paljon, en heti uskaltaisi lähteä raidoittamaan. Jotain muotoilua kyllä mietin, suoristusrauta mulla onkin. Tukkaa on aika paljon, muutenkin kuin pituutta ja haluaisin ehkä korostaa sitä massaa. Hiukseni kihartuvat luonnostaan loivasti ja haluaisin ottaa siitä ilon irti.

Mahtavia vinkkejä, kiitos! Lisää vaan :D

Ap

Vierailija
10/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosi vaatteissa niukkaa väripalettia, esim. tummansininen, beige, valkoinen. Asusteet ja topit voi olla värikkäämpiä. Vältä pintamuoti-ilmiöitä. Hohtavan valkoinen paitis hyvin istuvien farkkujen tai hameen kanssa on aina tyrmäävän hyvännäköinen. Käytä aina vyötä korostamaan vyötäröä - jos sulla kerta sellanen on. Korut joko aitoja, kalliita ja laadukkaita tai sitten näyttäviä pukukoruja - ei blingblingiä!

Hiuksiin luonnollisen näköiset raidat, pidä ne aina puhtaina ja kiiltävinä. Korkea ponnari on sexy, jos sulla on kaunis niska.

Vierailija
11/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen on briteissä huippukehuttu kauneudestaan (en kyllä ymmärrä miksi) eli ota hänestä mallia:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/07/18/article-2368131-1ADD5391000005DC-225_638x764.jpg

Vierailija
12/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 15:07"]

Hyvä, että ajattelet luonnollista lookia. Älä missään nimessä blondaa tai vedä jotain muuta ääriväriä, se ei sovi kenellekään. Mistäs jos vähän lyhennät ja kerrostat hiuksiasi? Ehkä vähän leveitä, vaikkapa kahta ihan vaan vähän omasta väristä poikkeavaan raitaa? Tulisi elävyyttä. Osta hyvä meikkivoide, minusta CCvoiteet on tosi hyviä, ohuita, luonnollisia ja tekevät kasvoista "valoisat". Hyvä, hoidettu iho on aina kaunis, joten satsaa siihen. Kulmakarvat kaunniksi, ei liian ohuet, käytä niihin sitten jotain esim. ruskeaa kulmavahaa, jotta pysyvät ojossa, pikkuisen ripsaria. Ja huulet nätiksi, vähän kiiltoa, muttei räikeää väriä, aika hyviä on nykyisin sellaiset paksun kynän malliset huulipuna-rajauskynät.

Ja tukka vaikka ihan suoristusraudalla ojoon, sillä voi taivuttaakin nätisti. Minusta tämä riittää, uskon että olet kaunis :) Puhdas, siisti, kevyt meikki ja tukka nätisti, kivat vaatteet, vähän rintavakoa näkyviin...

[/quote]

Hiusten kerrostus toimii tosiaan useimmilla! Ja tuo myös mukavasti muutosta, ilman että lyhenee kovin paljoa. Eri asia tietty on, haluaako ap nimenomaan jotain suurempaa...

Vierailija
13/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta tekee tosi seksikkään kuulemma vahva ja terve itseluottamus. Joten siis usko itseesi! Näin monet miespuoliset ystäväni ovat mulle sanoneet, kun olen kysynyt asiaa ;)

Vierailija
14/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kävisin kosmetologilla kesän jälkeen, ja ottaisin muutaman tehohoitokerran. Ensin siis iho hehkuvaksi ja puhtaaksi epäpuhtauksista, turhat karvat poistetaan ja kulmat siistitään. Sitten antaisin tehdä ranskalaisen manikyyrin.

Mieti omaa vartalon malliasi ja pukeudu SEN mukaan mikä vaate imartelee sinun vartaloasi. Korosta omia hyvä kohtiasi ja peitä huonoja. Osta vaatteita, jotka saavat sinut näyttämään hoikalta ja pitkältä, myös kaulan ja sääret.

Osta laatua: mielummin muutama hyvä laatukenkä ja laukku kuin jotakin muovijäljitelmää. Laatu voi olla myös vintagea (eli laadukasta käytettyä mutta ajatonta, saa mm. netistä etenkin ruotsista tilaamalla).

Pyri pukeutumaan ennemminkin klassissesti ja ajattomasti, kuin trendihärpäkkeiden mukaan. Beige, valkoinen, musta, murretut sävyt sopivat lähes kaikille. Tukka pitää olla luonnollisen värinen, mutta kauniin värinen (ei siis maantien harmaa tai se tunkkaisen ruskea mikä lähes jokaisella suomalaisella on normivärinä, värjää esim. lämpimän pähkinän ruskeaksi, tai luonnollisen vaaleaksi blondiksi, tai pehmeän tummanruskealla jne, auronkoraitoja tmv).

Pidä kynnet hyvässä kunnossa ja siisteinä, ranskalainen lakkaus on klassikko ja näyttää aina hyvältä ja raikkaalta.

Käytä asiantuntijoita! Esim. isojen tavaratalojen pukeutumisneuvojia (ilmaisia!) ja osta asukokonaisuuksia tai vaatteita joita voi käyttää asukokonaisuuksina. Hyvin istuvat housut/farkut/hameet on perussettiä.

Laihduta ja juo riittävästi vettä ja syö kasviksia. Hoikkuus on nopein tae kauniiseen ulkonäköön. Laihtuminen kaunistaa kenet tahansa (ellei ole liian laiha).

Mene meikattavaksi asiantuntijalle, ja kysy meikkausvinkkejä, millä korostaa juuri sinun parhaita piirteitä ja peittää huonoja. Hän neuvoo myös mikä sävy ja meikkivoide juuri sinulle sopii, ja kuinka silmäsi kannattaa meikata samoin varjostukset.

Takaan että näillä panostuksilla saat itsestäsi edustavan!

Vierailija
15/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksille muutama vinkki: jos hiuksesi ovat piikkisuorat, niin suoristusrauta voi olla kova sana. Sillä saa sellaisen silkkisen ja superkiiltävän lopputuloksen. Kerrostusta vain kasvoja reunustamaan.

Jos taas hiuksesi ovat luonnostaan hieman kihartuvat, leikkauta kauttaaltaan kerrostettu malli. Pesun jälkeen kuivaa hiukset pää alaspäin ja suihkauta kiinnettää juuriin. Sitten annat hiusten asettua luonnostaan laineille ja tulee tosi nätit, jos kampaaja ymmärtää lainkaan luonnonkiharan hiuksen päälle. Lopuksi käsiin pieni määrä suihkutettavaa kevyttä vahaa ja rutistelet sillä laineet vielä paremmin esiin. Näyttää muuten tosi hyvältä. :)

Vielä pari kauneusvinkkiä; älä innostu valokynän kanssa. ja kesällä tarkkaile onko meikkivoide jäänyt astetta liian vaaleaksi.

Vierailija
16/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota tatuointia äläkä lävistystä niin olet hyvällä tiellä!

Vierailija
17/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä!

Hiusten kerrostusta suositellan nyt niin voimakkaasti että otan sen agendalle ilman muuta. Olen aiemman kirjoittajan kanssa smaa mieltä hoikkuuden kaunistavasta vaikutuksesta, ja sitä olen tässä aloitellutkin (sain tänään palautetta tyttökaverilta että näytän laihemmalta!). Tykkään syömisestä ja juomisesta sen verran paljon että tikkulaihaa minusta ei saa, mutta sellaista bmi 19 meininkiä ajattelen (nyt ehkä bmi 21-22). Ruumiinrakenteeni on pieni ja kapea joten en ole liian laiha tuossa bmi 19 moodissa.

Pukeutumisneuvot ovat hyviä, mutta eivät ehkä suorastaan minua varten. Pukeudun melko boheemisti, värejäni ovat ruskea, nutria, murretut vihreät ja esim. poltettu oranssi. Olen suosinut sellaista linjaa että rentojen lököhousujen (pellavasekoitetta näin kesällä) kansa käytän tyköistuvaa yläosaa ja tiukkojen farkkujen kanssa väljempää puseroa. Korkokenkiä en käytä, mutta puukenkämallisia paksupohjaisia kenkiä kyllä.

Työn vuoksi minun on pidettävä kynnet lyhyinä ja ilman lakkaa, mutta alan kyllä muuten pitää parempaa huolta käsistäni, niihin en ole panostanut ollenkaan.

Arvostan neuvojanne todella paljon! ihan tulee sellaine  vaikutelma että tiedätte mistä puhutte :D

Ap

Vierailija
18/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ap kampaajalla ja leikkauta tukkasi (siis ainakin latvat) ja ota siihen käsittely - ei tarvitse välttämättä vaihtaa väriä, jos kerran olet siihen tyytyväinen, mutta värihuuhtelu antaa rutkasti kiiltoa silti.

Naamaan saat nude-meikin näillä ohjeilla:

http://meikit.org/2013/01/23/luonnollinen-meikki/

Eli pohjalle hyvä päivävoide, voit käyttää myös hohdetta antavaa primeria (mm. Lumenella on hyvä ja huokea Beaty Base Crystal Radiance -primeri). CC-voiteet ovat kiireessä ihan ok mutta polkuja oikomalla ei saa tavoittelemaasi TODELLA nättiä lopputulosta ;-)

Meikkivoide siihen päälle, kannattaa kysyä suositusta hyvältä kosmetologi-myyjältä (en näe täältä käsin iholaatuasi). Peitevoidetta silmien alle, nenän vieruksille, mahd. muiden ihovirheiden peittoon. Päälle irtopuuteria - ei siis kakkumaista mineraalipuuteria. Kesällä et välttämättä tarvitse puuteria, mutta vähän ihotyypin mukaan voit käyttää tai olla käyttämättä.

Ja sitten poskipunaa. Tuossa videossa kehutaan voidemaista, koska siitä ei tule puuterivaikutelmaa, mutta ei puuterimaisessa ole vikaa, jos käytät tuota puuteria.

Ja ripset ovat tärkeät, muista harjata ylimääräiset ripsaripaakut veks.

Kulmiin voit käyttää vaikkapa ruskeaa mattaa luomiväriä, niillä saa tasaisen lopputuloksen todella nopeasti. Älä meikkaa liian tummiksi kulmia, ettet näytä "vaaralliselta". Kulmien nyppimiseen löytyy ohjeet mm. täältä:

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288351534745.html

Luomille voit panna vaikkapa ihan beigeä luomiväriä ohuelti, että ne eivät kiillä ja jotta ripsari ei valu (jos luomet ovat rasvaiset, ripsari voi päivän mittaan tuhraantua). Ruskea luomiväri on ok iltaisin, mutta älä käytä päivisin tummaa meikkiä.

Muita asioita:

- karvat ajelet pari krt viikossa kainaloista ja sääristä. Muista bikinirajat...

- kynnet tosiaan kannattaa hoidattaa ihan manikyyrillä, samalla saat kynsien pidennykset, jos sellaisista tykkäät. Älä ota hervottoman pitkiä, se on aika hoopon näköistä ;-9

- pukeutumisasiantuntijat on hyvä ajatus, isommissa tavarataloissa on ainakin.

Kannattaa muistaa, että itsevarmuus, iloisuus ja hyvä katsekontakti ovat tärkeitä. Kauniskin nainen jää seinäruusuksi, jos häntä ei uskalla lähestyä ja jos hän vaikuttaa kapakalalta...

Vierailija
19/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä hyvin istuvia ja vartalollesi sopivia vaatteita.

Vierailija
20/30 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 15:49"]

Hyvä hyvä!

Hiusten kerrostusta suositellan nyt niin voimakkaasti että otan sen agendalle ilman muuta. Olen aiemman kirjoittajan kanssa smaa mieltä hoikkuuden kaunistavasta vaikutuksesta, ja sitä olen tässä aloitellutkin (sain tänään palautetta tyttökaverilta että näytän laihemmalta!). Tykkään syömisestä ja juomisesta sen verran paljon että tikkulaihaa minusta ei saa, mutta sellaista bmi 19 meininkiä ajattelen (nyt ehkä bmi 21-22). Ruumiinrakenteeni on pieni ja kapea joten en ole liian laiha tuossa bmi 19 moodissa.

Pukeutumisneuvot ovat hyviä, mutta eivät ehkä suorastaan minua varten. Pukeudun melko boheemisti, värejäni ovat ruskea, nutria, murretut vihreät ja esim. poltettu oranssi. Olen suosinut sellaista linjaa että rentojen lököhousujen (pellavasekoitetta näin kesällä) kansa käytän tyköistuvaa yläosaa ja tiukkojen farkkujen kanssa väljempää puseroa. Korkokenkiä en käytä, mutta puukenkämallisia paksupohjaisia kenkiä kyllä.

Työn vuoksi minun on pidettävä kynnet lyhyinä ja ilman lakkaa, mutta alan kyllä muuten pitää parempaa huolta käsistäni, niihin en ole panostanut ollenkaan.

Arvostan neuvojanne todella paljon! ihan tulee sellaine  vaikutelma että tiedätte mistä puhutte :D

Ap

[/quote]

Kuulostaa hyvältä! :)

Monen suosittelema musta-tummansininen-valkoinen-beige on mun mielestä yksinkertaisesti kammottavan tylsä. Tyylikäs ehkä, mutta boooooring. Sitä paitsi beige sopii todella harvalle suomalaiselle. Värien yhdistelemisen mustaan, valkoiseen tai beigeen osaa kuka tahansa, värien yhdisteleminen keskenään vaatiikin jo silmää, mutta onnistuessaan näyttää todella upealta! (Huom. mä en edes lue mustaa, valkoista jne. väreiksi, mulle ne on epävärejä...)

Olet nyt jo ollut oikeilla linjoilla: väljän yläosan kanssa tiukempi alaosa ja päinvastoin, muuten näytät teltalta. Painoindeksistä sen verran, että sähän olet nyt jo todella hoikka, mutta jos tunnet olosi mukavammaksi indeksin ollessa 19 nurkilla, niin siitä vain :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan