Uusi ketju koska idiootit valtasivat sen edellisen
Nyt te idiootit pysytte pois täältä. Sitä paitsi olen vihervasemmistolainen ja tämä on epäpoliittinen ketju.
Ne jotka uskovat siihen, että lakia täytyy aina noudattaa oli se kuinka typerä ja epäinhimillinen tahansa ovat ne samat ihmiset jotka ovat käytännössä diktaattorien ja muiden hirviöiden puolella.
Tiedättehän ne tyypit jotka sanoivat silloin kun NSA:n vakoilu tuli julki, että "Mitä se haittaa? Ei mulla oo mitään salattavaa"? Se, että ihminen sanoo näin tarkoittaa käytännössä, että kehittyipä yhteiskuntamme millaiseksi hirmuvallaksi tahansa, niin he ovat aina hirmuvallan puolella. Ihminen joka hyväksyy ihmisoikeudet ja vastustaa muiden epäinhimillistä kohtelua tajuaa sen, että jonain päivänä hän saattaa olla vastarintaliikkeen jäsen ja hänelle todellakin on paljon salattavaa. Ihminen, jolla on sisäinen moraalintaju ja joka ei seuraa johtajaa kuin koira omistajaansa, ymmärtää, että yksityisyyden on tarkoitus suojella niitä joita valtio vainoaa. Vain sellainen joka nöyristelee ketä tahansa natsia tai diktaattoria ei ymmärrä yksityisyyden merkitystä.
Joten, jos teillä on sellaisia tuttavia jotka ovat paljastaneet oikean karvansa tuolla "Mulla ei ole mitään salattavaa" -lauseella, älkää kertoko heille mitään itsestänne. He myisivät vaikka oman mummonsa. Toivon todellakin ettei Suomi tai Eurooppa ikinä enää kehity siihen suuntaan mutta siihen kannattaa kuitenkin varautua. Nuo nöyristelijät eivät ole hyviä ihmisiä. Heistä kannattaa pysyä kaukana ja meidän hyvien ihmisten täytyy liittyä yhteen jotta voimme vaikeina aikoina tukea toisiamme
Kommentit (30)
Oikeasti Suomessa pientä itsensä kansaksi mieltävää räyhäjoukkoa on alkaneet pitämään uhkana sekä viranomaiset, poliittinen eliitti että oikea kansa, eli se 80 prossa joka ei halua olla räyhäjengin kanssa missään tekemisissä.
Perussuomalaiset miinuslistan kärkipaikalla
Yli kolmannes, eli 34 prosenttia suomalaisista antaisi perussuomalaisille miinusäänen, selviää Helsingin Sanomien teettämästä gallupista. Vastaajilta kysyttiin, mille puolueelle he antaisivat oman miinusäänensä, jos eduskuntavaaleissa saisi antaa miinusäänen jollekin vastustamalleen puolueelle.
Perussuomalaisten johtoasema negatiivisen listan kärjessä on selkeä.
Lisäksi puolueelle miinusääniä antavien suomalaisten osuus on noussut voimakkaasti edellisestä, vuonna 2011 toteutetusta gallupista. Kaksi vuotta sitten puolue sai miinusäänen joka viidenneltä suomalaiselta, nyt joka kolmannelta.
Toiseksi listalla ylsi pääministeripuolue kokoomus, joka sai taakseen 18 prosentin osuuden negatiivisista äänistä. Kolmantena listalta löytyvät vihreät, joille miinusäänen antaisi yhdeksän prosenttia suomalaisista.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:42"]
Ap on niin huvittava sillon kun se aloituksessaan ilmoittaa jostain syystä olevansa vihervasemmistolainen (joo joo, palstapersu taas vauhdissa) - varmaan siksi että on itse pilannut persujen maineen täällä - ja sitten se itsekin unohtaa mitä tuli alussa väitettyä :DDDDDDDDD.
[/quote]
Voisitko mitenkään kuvitella, että täällä ei vieläkään puhuta homoista eikä kristityistä eikä Räsäsestä?
Oletko todella niin yksinkertainen, että jos Räsänen sanoo, että maa kiertää aurinkoa, niin sinä olet sitä mieltä, että jokainen joka on Räsäsen kanssa samaa mieltä tästä aurinkoa-maa -asiasta, niin on homojen oikeuksien vastustaja? Todella, todella kummallista ajattelua. Älä nyt vaan sano, että olet vihreä tai vasemmistolainen? Etkö voisi liittyä persuihin, se olisi enemmän sun tyylinen puolue?
ap, miksi et laita viestiisi milloin itse vastaat?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:57"]
ap, miksi et laita viestiisi milloin itse vastaat?
[/quote]
Jotta voisit käyttää ad hominemeja?
No siksi, että tulisi selväksi mitä se ap oikein itse haluaa sanoa. Ap ilmoittaa aluksi reteästi olevansa vihervassari ja sitten tekstissä on epäilyttävästi ap:ltä kuulostavia viestejä joissa tivataan vihervassareita tekemään sitä ja tätä. Ap, mitkä on sun kirjoittamia viestiä. Tai äh, paskat, ei ole tämä lässytys sen arvoista.
En ollut minä joka kyseli jotain vihervasemmistolaisilta Hollannin homojen oikeuksista. Etkö persua tunnista? Kato, kun persujen mukaan homoille aiheuttaa kärsimystä kiusaavat muslimit. Jostain syystä, jota en tiedä, persujen tai kristillisten homosyrjintä on täysin harmitonta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:39"]
Kirjoittajan viiltävän terävästä analyysistä näkee, että hän on ilmiselvästi Hollanniin seksuaalivähemmistöjen mielipiteiden ja elämän suurin asiantuntija.
[/quote]
Onhan se ikävä kun todellisuus ei vastaakaan vihervasemmiston ideaaleja. Samanlaisia uutisia on saatu lukea eri puolilta Eurooppaa. Vihervasemmisto on rakentanut veronmaksajien rahoilla uuden poliittisen eliitin mukavine isopalkkaisine suojatyövirkoineen.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:14"]
"Eli mielummin rikollinen, kuin jonkun kuvitteellisen diktaattorin tai kansanmurhaajan tukija. Niin täydellistä vihervassareiden logiikkaa ja sit vielä ihmettelette, miksi kaikki normaalit ihmiset inhoavat teitä?"
Eikös kansanmurhan tukija ole myös (sota) rikollinen? Niin natsimainen vastaus, ei ihme että teistä ei pidetä ja normaalit ihmiset inhoavat teitä.
[/quote]
Mistä ihmeen kansanmurhasta oikein lässytät? Onko Suomessa menossa joku kansanmurha. Siis siinä Suomessa missä me kaikki muut palstalaiset elämme, ei siinä mielikuvitusmaailmassasi missä sinä tunnut elävän.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 23:40"]
Nyt te idiootit pysytte pois täältä. Sitä paitsi olen vihervasemmistolainen ja tämä on epäpoliittinen ketju.
Ne jotka uskovat siihen, että lakia täytyy aina noudattaa oli se kuinka typerä ja epäinhimillinen tahansa ovat ne samat ihmiset jotka ovat käytännössä diktaattorien ja muiden hirviöiden puolella.
Tiedättehän ne tyypit jotka sanoivat silloin kun NSA:n vakoilu tuli julki, että "Mitä se haittaa? Ei mulla oo mitään salattavaa"? Se, että ihminen sanoo näin tarkoittaa käytännössä, että kehittyipä yhteiskuntamme millaiseksi hirmuvallaksi tahansa, niin he ovat aina hirmuvallan puolella. Ihminen joka hyväksyy ihmisoikeudet ja vastustaa muiden epäinhimillistä kohtelua tajuaa sen, että jonain päivänä hän saattaa olla vastarintaliikkeen jäsen ja hänelle todellakin on paljon salattavaa. Ihminen, jolla on sisäinen moraalintaju ja joka ei seuraa johtajaa kuin koira omistajaansa, ymmärtää, että yksityisyyden on tarkoitus suojella niitä joita valtio vainoaa. Vain sellainen joka nöyristelee ketä tahansa natsia tai diktaattoria ei ymmärrä yksityisyyden merkitystä.
Joten, jos teillä on sellaisia tuttavia jotka ovat paljastaneet oikean karvansa tuolla "Mulla ei ole mitään salattavaa" -lauseella, älkää kertoko heille mitään itsestänne. He myisivät vaikka oman mummonsa. Toivon todellakin ettei Suomi tai Eurooppa ikinä enää kehity siihen suuntaan mutta siihen kannattaa kuitenkin varautua. Nuo nöyristelijät eivät ole hyviä ihmisiä. Heistä kannattaa pysyä kaukana ja meidän hyvien ihmisten täytyy liittyä yhteen jotta voimme vaikeina aikoina tukea toisiamme
[/quote]
Millä oikeudella kuvittelet voivasi määrätä kuka täällä saa kirjoitella mihinkin ketjuun?
Millä perusteella myös määrittelet mikä laki on typerä ja sitä ei tarvitse noudattaa?Miten jos joku pitää typeränä vaikkapa lakeja jotka käskevät maksaa veroja tai vaikkapa noudattaa liikennesääntöjä, saavatko he olla noudattamatta niitä lakeja?
[/quote]
Kovin kainosti pyydän ettet viitsisi tulla sotkemaan meidän leikkejämme mutta tietysti jos on luonteeltaan sellainen, että kaikki pitää tuhota, niin en minä sinua estääkään voi.
Ihan omalla järjelläni päätän mitä lakeja noudatan. Myönnät siis, että tuet mitä tahansa diktaattoria tai kansanmurhaajaa koska laki on laki. Se on sinun valintasi. Suosittelen, että me hyvät ihmiset jotka emme salli sotia, kidutusta, vakoilua, vainoa yms. pysymme kaukana sinunlaisistasi ihmisistä koska luultavasti tulet toimimaan ilmiantajana ja jonkun stasia tai gestapoa vastaavan ornisaation kätyrinä.
[/quote]
Eli mielummin rikollinen, kuin jonkun kuvitteellisen diktaattorin tai kansanmurhaajan tukija. Niin täydellistä vihervassareiden logiikkaa ja sit vielä ihmettelette, miksi kaikki normaalit ihmiset inhoavat teitä?
[/quote]
Ettekö persut ole USA:n ja Israelin tukijoita? Olen kuullut, että hommalla saa nopeasti bannin jos erehtyy kirjoittelemaan jotain negatiivista tai totuudenmukaista Israelista, onko se totta?
Tiesitkö, että USA:ssa valtio voi täysin laillisesti pidättää kansalaisia ja valtion ei tarvitse ilmoittaa näistä pidätyksistä kenellekään. Ihmisiä voi siis kadota, tai kadottaa, eikä tavallinen kansa saa koskaan tietää kuinka moni on kadonnut valtion toimesta ja mitä heille on tapahtunut? Eikö kuulosta ihan Stalinin Neuvostoliitolta? Ai niin mutku ei voi kuulostaa koska USA on hyvä ja pyhä ja Neuvostoliitto on paha joten eihän ne mitenkään voi muistuttaa toisiaan.
[/quote]
Ongelma ei koske vain Yhdysvaltoja vaan kaikissa länsimaissa on viime vuosikymmeninä ollut totalitaarinen tendenssi. Oireita on että valtaeliitti eli viranomaiset ja poliittinen eliitti on alkanut pitää kansaa uhkana itselleen. Silloin on jo jotain todella pahasti pielessä.