Miten mies voi hylätä lapsensa äidin?
Miten mikään muu voi mennä lapsen ja äidin hyvinvoinnin edelle?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Tai kolmen lapsensa äidin.
Mun mies ilmoitti, että perhe-elämä ei anna hänelle mitään ja parisuhde kanssani ei anna hänelle mitään.
Vaihtoi siis vaimon ja kolme lasta sinkkuuteen 45- vuotiaana. Parisuhde kanssani vaihtui treffipalstojen yhden yön koitoksiin. Siellä se roikkuu palstoilla edelleen ja testailee Eliittikumppanin, Tinderin ja Flirtfairin tarjontaan. Valintoja kaikki - tämä teki ilmeisesti hänet onnelliseksi. Mutta kyllä se hiukan ihmetyttää edelleen.
Täällä paljon samanlainen tilanne. Olin juuri synnyttänyt kolmannen lapsemme kun mies ilmoitti että muuttaa pois. Ei jaksa perhe-elämää eikä enää rakasta. Jäin siis yksin vauvan ja kahden leikki-ikäisen kanssa. Mutta ajan kanssa sitä toipuu ja elämä jatkuu.
Äiti on tyhmä, laiska, lihava, kouluttamaton, mt-ongelmainen, hankkiutui raskaaksi vastoin miehen tahtoa - onhan näitä syitä.
Te useamman lapsen äidit joiden mies lähti - tapasiko lapsia ollenkaan eron jälkeen? Auttoiko niiden kasvatuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin, että kun lapsi ilmoitti tulostaan, niin mies sitoutuisi minuun. Kävi ihan päin vastoin. Vaikka suhteemme ei ollut kestänyt kauaa, tämä tuli yllätyksenä. Minulla ei ole työpaikkaa eikä yhtään säästöjä. Miehellä olisi ollut kaikki, mitä perheenä tarvitsisimme. Miten joku voi olla noin julma? Ap
Tarkoitat, että halusit miehestä elättäjän itsellesi ja lapsellesi, koska itse et siihen kykene.
Kuinka kukaan voi olla noin julma ja tunteeton toista ihmistä – vaikkakin miestä – kohtaan? Vai joko miehet luokitellaan intersektionaalisesti vain lompakko-objekteiksi, joilla ei ole oikeuksia eikä tunteita?
Kyl mä tuon eukon voin pihalle nakata jos rupeaa käyttäytymään kuin sekopäinen kanttura. Eikä tulis edes ikävä.
Lastani en puolestaan koskaan hylkäisi, hän on omaa vertani.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä tuon eukon voin pihalle nakata jos rupeaa käyttäytymään kuin sekopäinen kanttura. Eikä tulis edes ikävä.
Lastani en puolestaan koskaan hylkäisi, hän on omaa vertani.
Entä jos ne hylkäävätkin sinut?
Vierailija kirjoitti:
Harvemmalle naiselle taitaa kelvata toisinpäin? Siis tekee naisen kanssa lapsen, sitoutuu täysin mutta on työttömänä koti-isänä. Eli hoitaa lapsen ja kodin, vaimon tottakai myös pitää hyvänä.
Mutta nainen tarjoaa asunnon ja elatuksen
Monelle hyvintienaavalle naiselle varmaan kelpaisi, JOS mies tosiaan hoitaisi lapsen aasta ööhön HYVIN ja pitäisi laajamittaisesti kodista huolta.
Useimmiten ehdottamassasi mallissa lapsi ei pääse ulkoilemaan, ei ole säännöllistä rytmiä, ruoka on mäkkäriä tai valmispinaattilettua, pyykit ja huusholli tekemättä, ikkunoitakaan ei saa pestyä.
Nimim. kahden kanssa kokeillut
Helposti. Ei miestä kiinnosta. Ja seksi menee ilman muuta KAIKEN edelle.
Nainen joka on mieheni lasten äiti teki lapset kysymättä mieheltäni mitään. Kertoi jälkeenpäin jättäneensä pillerit pois. Eivät pillerit ole 100% ehkäisykeino, mutta niiden poisjättö sovitaan yhteisesti, kun suunnitellaan yhdessä perheenlisäystä.
Nainen kyllästyi mieheeni ja alkoi käydä jo lasten ollessa pieniä treffeillä muiden miesten kanssa. Haki seksiä muualta. Nainen halusi erota.
Lopulta mies kyllästyi ja lähti. Nainen alkoi tuossa vaiheessa kinuamaan miestä takaisin. Miestäni ei enää kiinnostanut. Lasten äiti löysi uuden vuodessa ja mies kolmessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Te useamman lapsen äidit joiden mies lähti - tapasiko lapsia ollenkaan eron jälkeen? Auttoiko niiden kasvatuksessa?
Lapset isällä joka toinen viikonloppu. Vauva oli alkuun pari tuntia kerrallaan. Ja onhan ne lapset myös isälle tärkeät ja rakkaat. Perhe-elämä vain oli liian uuvuttavaa ja ehkä kaverit ja illanvietot vei voiton sekä toiset naiset. Vihaa, katkeruutta, surua ja väsymystä olen tuntenut paljon. Mutta se on pitemmän päälle aika raskasta joten parempi vain yrittää olla positiivinen ja keskittyä hyviin asioihin elämässä.
Maailmassa on 8 miljardia ihmistä. Miten yksikään ihminen voi olla arvokkaampi kuin muut?
Sinä sanot että sen miehen tulisi pitää huolta siitä lapsesta ja äidistä. Siis pitäisi pitää huolta niistä kahdesta henkilöstä. Aha. Miksi juuri heistä? Entä ne loput 8 miljardia ihmistä? Oletkohan sinä jotenkin sekaisin jos ajattelet että pitäisi pitää huolta juuri siitä naisesta jonka kanssa on joskus harrastanut seksiä, juuri siitä henkilöstä joka on tavalla tai toisella lähtöisin omasta siittiöstä?
Kaikki ihmiset ovat saman arvoisia. Meidän kaikkien tulee huolehtia meistä kaikista.
Jos et huolehdi tuntemattomasta orpolapsesta kuten huolehdit omasta lapsestasi niin olet hylännyt lapsesi, olet hylännyt itsesi, olet hylännyt kaiken hyvän, olet hylännyt kaiken ihmisyyden. Oletko varmasti sopiva tuomitsemaan muita vaikka itse olet tuominnut ja kadottanut itsesi jo ajat sitten? Vain sieluton tuomitsee muita.
“For what shall it profit a man, if he shall gain the whole world, but lose his soul?" -Mark 8:36
Eli yritit saada miehen loukkuun hankkiutumalla nopeasti raskaaksi. Sekö ei sitten ollut julmaa että mies ei saanut olla mukana perhesuunnittelussa vaan sinä ahneena näit vain miehen rahat ja ajattelit ettei jätä jos on lapsi. Ei ketään voi väkisin pitää parisuhteessa vaikka olisikin lapsia.
Jaa-a. Minä olen tuo toinen aiemmin kirjoittanut, jonka mies hylännyt nyt raskausaikana. Ihan yhdessä toivottu lapsi oli. Mies vaan voi puolivälissä raskautta päättää, että eipä kiinnostakaan. Ja mitä seksiin tulee, en suhteen aikana ole vielä koskaan kieltäytynyt, teen jopa aloitteita.
Olen tavannut parikin terapeuttia, jotka vahvasti sitä mieltä että kyse lienee miehen omista ongelmista. Että kivat mulle.
Tämän jälkeen sellainen olo, että ihan sama olis ollu huijata mies isäksi. Lopputulema yhtä paska.
-edellinen
Tuoreena isoäitinä ihmettelen enemmän, miten mies voi hylätä oman lapsensa. Poikani ei halua olla tekemisissä ex-naistystävänsä eikä lapsensa kanssa elatusmaksuja enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kolmen lapsensa äidin.
Mun mies ilmoitti, että perhe-elämä ei anna hänelle mitään ja parisuhde kanssani ei anna hänelle mitään.
Vaihtoi siis vaimon ja kolme lasta sinkkuuteen 45- vuotiaana. Parisuhde kanssani vaihtui treffipalstojen yhden yön koitoksiin. Siellä se roikkuu palstoilla edelleen ja testailee Eliittikumppanin, Tinderin ja Flirtfairin tarjontaan. Valintoja kaikki - tämä teki ilmeisesti hänet onnelliseksi. Mutta kyllä se hiukan ihmetyttää edelleen.
Täällä paljon samanlainen tilanne. Olin juuri synnyttänyt kolmannen lapsemme kun mies ilmoitti että muuttaa pois. Ei jaksa perhe-elämää eikä enää rakasta. Jäin siis yksin vauvan ja kahden leikki-ikäisen kanssa. Mutta ajan kanssa sitä toipuu ja elämä jatkuu.
En tahdo olla ilkeä, mutta!
Kun kerran on tiedossa, miten se monilapsisuus on rankkaa ja vanhemmat on kovilla, miksi tehdä niitä lapsia niin monta, että toinen uupuu tai suoraan panikoituu. Jo yksikin lapsi on siunaus! Ja pitäisi olla täysin riittävä.
Monilapsiperheistä tulee aina valitettavasti mieleen, että siellä se äiti vain toteuttaa äitiyttään. Lapsia täytyy haalia kun ne on niin ihania. Viis siitä onko kaikki samaa mieltä (puoliso, muut lapset). Lasten lukumäärän kanssa kun kannattaa ajatella muutakin kuin mahdollista avioeroa ja elatusmaksuja. Mitä jos se fuckin mies kuolee, eikä tuu elatuksia? Tai mitä jos se äitirooliin jumahtanut äiti kuolee ja epätoivoinen isä jää kaksin sen helvetin ison katraan kanssa -jota ei edes toivonut.
Perheen ajoitus ja koko täytyisi suunnitella kahdestaan. Ja olla samalla aaltopituudella. Helvettiin ne "kaks menee siinä samalla kun yksikin" ruikutukset, joilla toinen sit aivopestään siihen ruljanssiin.
Noin siinä sitten voi käydä. Todetaan että olipa paska isä kun jätti 3 lapsen äidin.
En nyt suoraan referoi sun tapaukseen kun en tiedä miten teillä perhe levahti noin isoksi, mutta tiedän kyllä muita tapauksia.
Anyways, paska juttu. Otan osaa ja tsemppiä elämään. Ihan oikeasti 👍
Valitettavasti ja ikävä kyllä olet väärässä. - On oikeasti naisia (kuin varmaankin miehiäkin), joka uskovat, että lapsen tulo "aikuistaisi" kumppanin. Kun taas tämän palstan perusteella olen saanut käsiyksen, että osalla saattaa käydä jopa päinvastoin. - Jos kumppani (yleensä mies) teki ja osallisui tavanomaisten kotiaskareiden tekoon ennen lapsen syntymistä ainakin hieman (moensi kumppanin kehotuksesta), niin viiemsitään lapen tulon myötä hän (yleensä mies) taantuu ja vajoaa vaippapöksyikäsen tasolle, joka ei välitä tai muutoin viitsi, ainakaan omatoimisesti tehdä juuri mitään kotityötä..
Toisaalta aina ei tarvia edes lapsen saamisa. - Osa kokee ja untee, etä jos ja kun on harrastettu seksiä, niin suhde olisi sen myötä siirtyny uudelle, kantavammalle ja vakaamalla tasolle. - Aika iso odotus, jos seksiä on harrastettu hyvinkin pian ensimmäisen kohtaamsien/ treffien jälkeen. - Nopeimmat jo niiden aikana kun tuota tuli baarisa lähdettyä yhä matkaa sit siinä niinku kävi vähä niin.... Mut olihan se ihana, Olihan. En mä muista päätä särkee.