Miten mies voi hylätä lapsensa äidin?
Miten mikään muu voi mennä lapsen ja äidin hyvinvoinnin edelle?
Kommentit (38)
Sitä minäkin ihmettelen. Todella.
Terv. rv 24+6
Minä luulin, että kun lapsi ilmoitti tulostaan, niin mies sitoutuisi minuun. Kävi ihan päin vastoin. Vaikka suhteemme ei ollut kestänyt kauaa, tämä tuli yllätyksenä. Minulla ei ole työpaikkaa eikä yhtään säästöjä. Miehellä olisi ollut kaikki, mitä perheenä tarvitsisimme. Miten joku voi olla noin julma? Ap
Ei se unohtunut ehkäisy tee kertapanosta pyhimystä.
Jos olit liian rasittava tapaus ja melkein nalkutit miehen hengiltä?
Jännästi naista taas vain kiinnostaa miehen resurssit :DDDD
Voin vuosikausia vanhempieni riitoja kuunneellana kertoa, että olin todella helpottunut, kun erosivat ja ne pelottavat riidat ( ja olivat pelottavia lapselle vaikka eivät fyysisiä onneksi olleetkaan) loppuivat.
Molemmat huolehtivat meistä eron jälkeenkin ja vanhempani säilyivät ystävinä toisen kuolemaan saakka
Monesti se todellinen luonne määräilyineen ja hallitsemisyrityksineen yms. dominointeineen paljastuu vasta sitten, kun toinen luulee jollakin tavalla (avioliitto, lapsi) kahlehtineensa toisen itseensä pysyvästi. Nykyaikana ei tällaiseen tarvitse alistua kummankaan sukupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olit liian rasittava tapaus ja melkein nalkutit miehen hengiltä?
No mies ei ajatellut ap:ta lastensa äidiksi ja ap ei tajua. Ehkäisystä kannattaa pitää huolta kummankin. Yllätykset kun ei aina tervetulleita ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin, että kun lapsi ilmoitti tulostaan, niin mies sitoutuisi minuun. Kävi ihan päin vastoin. Vaikka suhteemme ei ollut kestänyt kauaa, tämä tuli yllätyksenä. Minulla ei ole työpaikkaa eikä yhtään säästöjä. Miehellä olisi ollut kaikki, mitä perheenä tarvitsisimme. Miten joku voi olla noin julma? Ap
Päivitä tietosi tälle vuosituhannelle.
Helposti, et mikään pyhimys tai lottovoitto ole. Onko sinulla mitään tarjottavaa parisuhteeseen?
Harvemmalle naiselle taitaa kelvata toisinpäin? Siis tekee naisen kanssa lapsen, sitoutuu täysin mutta on työttömänä koti-isänä. Eli hoitaa lapsen ja kodin, vaimon tottakai myös pitää hyvänä.
Mutta nainen tarjoaa asunnon ja elatuksen
Vierailija kirjoitti:
Helposti, et mikään pyhimys tai lottovoitto ole. Onko sinulla mitään tarjottavaa parisuhteeseen?
Kannan miehen lasta. Eikö tämä ole arvokkainta, mitä voi toiselle tarjota? Ap
Ihan hyvin voi hylätä jos toinen on täys hirviö. Ei miehet ole mitään tunkioita johon voi kipata kaiken paskan
Lapsestaan saattaa silti pitää huolta.
Tai kolmen lapsensa äidin.
Mun mies ilmoitti, että perhe-elämä ei anna hänelle mitään ja parisuhde kanssani ei anna hänelle mitään.
Vaihtoi siis vaimon ja kolme lasta sinkkuuteen 45- vuotiaana. Parisuhde kanssani vaihtui treffipalstojen yhden yön koitoksiin. Siellä se roikkuu palstoilla edelleen ja testailee Eliittikumppanin, Tinderin ja Flirtfairin tarjontaan. Valintoja kaikki - tämä teki ilmeisesti hänet onnelliseksi. Mutta kyllä se hiukan ihmetyttää edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannan miehen lasta. Eikö tämä ole arvokkainta, mitä voi toiselle tarjota? Ap
Trolli tämä on huono yritys. Valitrettavasti kaltaisiasi on jo liikaakin.
Ymmärrän (miehenä), etä on miehiä, joka haluavat hyvästellä laps(i)ensa äidin. Syitä on varmasi yhtä monta kuin on äitejä. Mutta vaikeuksia minulle tekee ymmärtää miksi kukaan mies haluaa hylätä oman lapsensa. Toki vanha totuus helpompi seon mies pakottaa isäksi kuin nainen äidiksi. Niinpä mies, joka ei misään hinnasta halua saada lapsia kannattaa pitää housu jalassa tai huolehtia ja vastata omasta ehkäisystään huolellisesti, tai ei ainakaan uskoa tai mahd. jopa yrittää vaatia, että se (ehkäisy) olisi vain nai(s)en juttu.
Ei mies ole vastuussa lapsensa äidistä, vaan lapsesta. Ei epämielyttävää puolisoa tarvitse lapsen takia kestää.
Jos suhde ei ole kunnossa, niin ei vauva sitä suhdetta mitenkään vahvista. Kai tämän pitäisi olla yleistietoa vai olenko väärässä?
Miten voi hylätä lapsen? Se minulle on mysteeri näin äitinä. Toki onhan tunnevammaisia narsisteja äideissäkin.