Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos suutut miehellesi, näytätkö sen vai pidätkö mölyt mahassasi?

Vierailija
17.07.2013 |

Meillä oli eilen taas sellainen tilanne, että mies loukkasi minua puheillaan, useita kertoja illan aikana. En saanut sanottua tai mitenkään näytettyä, että nyt sattui ja tuntuu pahalta. Lopulta menin suihkuun, pesin hampaat ja menin nukkumaan. En kerrassaan jaksanut enää olla miehen kanssa samassa huoneessa.

Tänään aamullakin halusin äkkiä kotoa pois, töihin, jotta ei tarvitsisi aamulla puhua miehen kanssa. Nyt on kurja olo.

Onko muilla samanlaista? Jos mies sanoo teille pahasti, niin annatko samalla mitalla takaisin? Näytätkö aina miehelle, jos jokin hänen sanomansa sattuu sinuun tai saa sinut raivon partaalle?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin vain hiljaa ja poistuin paikalta, mutta jossakin vaiheessa mitta tuli täyteen. Kuuntelen aikani, mutta jos mieheltä alkaa tulemaan liian paksua tekstiä niin sanon sanottavani kyllä.

Olin lapsuudenkodistani oppinut tavan, että vastaan ei sanota, mutta huomasin sen meillä toimimattomaksi tavaksi muutaman vuoden yhteiselon jälkeen. Mieheni kun luuli, että kun olen hiljaa, olen samaa mieltä ainakin osittain. Nykyään tuntuu, että riitamme ovat jopa vähentyneet kun olen kertonut mielipiteeni samantien. Alkuun se oli kummallekin hankalaa ja mieheni todella säikähti kun rähähdin ekaa kertaa - ihan asiasta. Emme riitele kovin usein, lähinnä väsymys saa aikaan jotakin riitoja muutaman kerran vuodessa ja nekään eivät ole kuin nopeita rähinöitä.

Vierailija
22/22 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei myöskään juuri koskaan riidellä ja se johtuu siitä, että olen kanssa tottunut olemaan kertomatta, jos jostain tulee erimielisyyksiä. Sellainen tapa vaan on tullut. Riitelemme äärimmäisen harvoin, 10 vuoden aikana muistaakseni yksi kunnon riita ollut. Edes sellaista sanasotaa ei koskaan tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi