Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeää - kaikumisen vuoksi melkein uusi Lumia 2-3 vk huollossa

Vierailija
13.06.2013 |

Olen kuullut, että muillakin ollut samaa ongelmaa? Kuinkahan monella? On se nyt kumma, kun ensin maksaa puhelimesta aimo summan eikä ehdi käyttää kuin muutaman kuukauden, niin jo on hajalla. Ilmeisesti jokin mikrofonin suojahärpäke irrallaan.

Milläs sitä nyt sitten puhutaan, kun tuossa Lumiassa on micro-SIM-kortit, eivätkä ne passaa vanhaan (rikki olevaan) puhelimeen. Meinaako Nokia, että on aivan OK syöttää suttaa markkinoille ja pitää ihmisiä melkein kuukauden ilman puhelinta? Jo on aikoihin eletty.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n piti vielä sanoa, että puhelinta on pidetty kuin kukkaa kämmenellä, ei ole pudonnut kertaakaan enkä ole kolhinut mihinkään.

Vierailija
2/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä sain puhelimen käyttöön liikkeestä, piti tietenkin marista ensin, mutta sain kuitenkin käytetyn käyttööni huollon ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen SIM-korttiadapteri, jolla saat sen mikro-SIM:n toiseen puhelimeen. Niin minullakin on juuri nyt kun Lumia on (yllättäen) huollossa.

Vierailija
4/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä yleistä, pliis. Mulla on ollut Lumia yli vuoden ja toiminut moitteettomasti. Se, että sinun puhelimesi tekee tenän, ei tarkoita sitä, että kaikki puhelimet olisivat susia. Kai tuon nyt tajuaa lapsikin.

Ja miksi ihmeessä et pyytänyt varapuhelinta käyttöösi liikkeestä huollon ajaksi??

Vierailija
5/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: eihän tuo mies tajunnut pyytää/vaatia varapuhelinta huollon ajaksi, kun vei tuon puhelimeni huoltoon. Kiitos vinkistä, täytyykin ostaa tuollainen mikro-SIM-adapteri, pärjäisi sitten nämä 3 viikkoa ja jatkossakin sitten voisi tarpeen tullen vaihdella puhelimien välillä.

Enkä yleistä näistä vioista, näin googlettamalla että tätä kaikumisvikaa oli ollut monella Lumia 900 ostaneella.

Vierailija
6/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ostanut Samsungin.. Galaxy S3 toiminut ilman ensimmäistäkään ongelmaa jo vuoden.

Vierailija
7/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 17:15"]

Olisit ostanut Samsungin.. Galaxy S3 toiminut ilman ensimmäistäkään ongelmaa jo vuoden.

[/quote]

Mulla on toiminut Lumia ilman ensimmäistäkään ongelmaa jo vuoden.

Vierailija
8/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 17:15"]

[/quote]

Jaa, mulla taas Samsung alkoi sammuilemaan parin kuukauden jälkeen. Minusta Nokia on paras.

Vierailija
9/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä jotain Nokiaa ostaa? Niiden aika oli ja meni -eikä takaisin tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän