Nainen: Kelpaisiko miehesi muille naisille?
Oletko ainut, joka kelpuutti/kelpuuttaisi miehesi suhteeseen asti?
Entä kelpaisitko sinä muille kuin miehellesi? Oliko teidän tyytyminen vähään, jottei tarvitsisi jäädä kokonaan ilman? Ole rehellinen vastauksessasi.
Kommentit (47)
Mies kyllä kelpaisi muillekin. Muutama vuosi sitten yksi "perskärpänen" pyöri miehen ympärillä, lähetti tekstiviestejäkin. Varmaan löysi sitten uuden, kun lopetti.
Mun markkina-arvo alkaa olla nollilla, joten tuskin enää uutta kumppania saisin. Onneksi ei ole tarvetta etsiä.
kai tuon nyt joku thaikku saattais ottaa. jos olis tarpeeksi epätoivoinen. joku baarityttö tai reppana riisipellolta.
itsehän olen todellinen alfanaaras, jota mies ei uskalla päästää edes ovesta ulos, kun pelkää, että joku mut mukaansa nappaa samantien. siksi se on lukinnut mut kotiin ja varmuuden vuoksi vielä naulannut ikkunat kiinni ja vienyt kengät mukanaan.
oikeasti, mikä kysymys tää on? eikö jokainen nainen usko saaneensa just sen maailman parhaan miehen, jonka siis luulisi kelpaavan muillekin? ja jos ei usko, niin miksi on tämän itse valinnut?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 10:31"]Kyllä huomaan kun yhdessä kuljetaan, että häntä katsotaan hymyillen. Komea hän toki on (minun silmissäni), mutta ehkä sen komeuden tekee avoin ja ystävällinen olemus, lempeät silmät, hymy naamalla. Eli varmasti tuollainen aarre kelpais. Mutta en ole mustasukkainen enkä epävarma, kun tiedän olevani hänen sielunkumppani, kuningatar ja ainoa nainen jonka hän näkee. Ja varmasti ittekin kelpaisin kyllä muillekin. Vaan näen vain yhden ainoan. Joskus huvittelen katselemalla ihmisiä ja mietin, että sopisikohan tuo mies minulle. Huomaan, että hyvinkin monenlaiset miehet noin ulkoisesti viehättää. Ylipainoiset, parrakkaat, silmälaseilla tai ilman, kaljut tai pitkätukkaiset, tai ihan "normaalit". Kansallisuus ja ihonvärikään ei merkitse tässä leikissä. Saattaapa olla että olen katsonut juuri sinun miestäsi "sillä silmällä" noin ajatuksen tasolla. ;) Ne taas jotka ovat olleet ehdottomia nounou, ovat joko huoliteltuja puku päällä kulkevia bisnesmiehiä, täydelliset lihakset omistavia "sporttihemmoja", kovin pieniä miehiä tai sitten ne joista jo ulkonäöstä näkee että päihteitä menee. [/quote]
Hauska itsensä kumoava vastaus: "näen vain yhden ainoan... hyvinkin monenlaiset miehet noin ulkoisesti viehättää... saattaapa olla että olen katsonut juuri sinun miestäsi sillä silmällä". Oletko varma että itse sitten olet "ainoa nainen jonka hän näkee" :)
No noin äkkiseltään "tavalliset" naiset eivät rynnistäisi mieheni kimppuun. Ei siis ole mikään järjettömän komea jonka perään kaikki katsoisivat.
Mutta on sellaisella alalla että sen ihailijoita riittää. On esteratsastaja ja ratsastajamies on suunnilleen jokaisen ratsastavan teinin unelma, jolloin siinä miehessä ei oikeastaan millään muulla ole mitään merkitystä. Eikä mies nyt mikään susiruma toki ole, mutta ei mitenkään keskivertoa paremman näköinen. Pelkän ulkonäön vuoksi tuskin kukaan kiinnostuu ja vaikka on ihan sosiaalinen ja mukava tyyppi niin ei nyt sellainenkaan että pelkällä luonteenlaadulla veisi suoraan jalkoja alta.
Mies on kyllä helppo ja kiva kumppani ja hyvä isä, joten sikäli olisi tuhlausta sitä jättää yksinkään jos meille ero tulisi. :D Ei petä, ei ole väkivaltainen, ei juopottele, ei juokse kaikkea vapaa-aikaa kavereiden kanssa ja jaksaa touhuta lasten kanssa.
Itse olen myös tavisosastoa, en kaunotar enkä muutenkaan ihmeellinen mutta kyllä niitä nyt rumempia ja tyhmempiäkin löytyy. Eli varmaan jollekulle kelpaisin mutta tuskin nyt ihan kukkotappeluita syntyisi. Tosin en tiedä kuinka moni muu mies kestäisi minun kanssani kymmenen vuotta niin kuin oma mieheni tähän mennessä.
Tää vastaus kuulostaa hirveän liioitellulta ja valehtelulta, mutta vastaanpa silti. Molemmilla on ollut aiemmin suhteita ja ottajiakin löytyisi vaikka millä mitalla. Kuitenkin koemme kumpikin olevamme erittäin etuoikeutettuja löydettyämme ihmisen, jonka kanssa todella on samalla aaltopituudella.
Eli kyllä me vioistamme huolimatta ainakin aiemmin ollaan kelvattu muillekin, toki joitain yrityksiä on ollut muiden toimesta suhteemme aikanakin.