Nainen: Kelpaisiko miehesi muille naisille?
Oletko ainut, joka kelpuutti/kelpuuttaisi miehesi suhteeseen asti?
Entä kelpaisitko sinä muille kuin miehellesi? Oliko teidän tyytyminen vähään, jottei tarvitsisi jäädä kokonaan ilman? Ole rehellinen vastauksessasi.
Kommentit (47)
En osaa sanoa, ei ole ehkä joka naisen tyyppiä, mutta kait hänelläkin on jotain vetovoimaa muihinkin naisiin kun ei ole ihan ilman ollut tässä vuosien varrella.
Hänessä kait se paras on rauhallinen ja hassutteleva luonne, avuliaisuus ja rehellisyys. Ja ihanat hymykuopat!
Minullekin riittäis ottajia, olen itsekin ollut yllättänyt miten paljon niitä olisi tässä ollut nyt kun palasin sinkkumarkkinoille. Vaikka omasta mielestä olenkin lähinnä aika tavis nainen.
En ole miettinyt, kai ainakin jollekin kelpaisi. En näe mitään mieltä miettiä keille kaikille muille minä tai mieheni kelpaisimme, olemme tarpeeksi tyytyväisiä keskenämme :)
Mun mieheni musta 7,5v nuorempi ja kyllähän tuo näyttäisi kelpaavan hyvin nuorillekin naikkosille :D Mieheni on sellainen baby-face tosin muakin luullaan nuoremmaksi usein koska olen pienikokoinen(lapseni tanssileirillä mm yhdeksi osallistujaksi HAHA!)
Olin kauhean mustis pajunvitsastani ekat pari vuotta,raskausaikana ärsytti kun mun ennen niin kiva kroppa levisi mutta mies vaan tykkäsi ja vilkasta oli peti-osastolla..Luulin etten kelpaa ja jättää mut lasten kanssa yksin..Enää en ole mustis ellei aihetta mutta kyllähän ne iholle tunkevat akat ärsyttää,enää ei kyllä tunkua ole koska sanotaan-nyt-nätisti hieman topakka luonteeni on kiirinyt kylän kauimpaiseenkin kolkkaan,jotta annan kyllä lähdöt jos joku liian tykö tulee.
Mielestäni olen saanut aina hyvännäköisiä miehiä,mutta vieläkään en tajua mitä olen jossain punttiäijissä nähnyt,yök :DD
Enää en pelkää myöskään että kultani lähtisi jonkun toisen takia.En yksinkertaisesti jaksa murehtia sellaista,jos lähtee niin sitten lähtee.Tekisin varmaan niin kuten eka eron jälkeen nuorena,että satsaisin ulkonäkööni,eli laiharia ja hiustenpidennystä,kauneushoito päälle,tiukat farkut niin johan alkoi exä ulvomaan takaisin,tosin en ottanut..Siis satsaan mä ulkonäkööni ja terveyteeni mutten niinkään isoja summia,koska lapset ja heidän menot ykkösiä.
Mielestäni olen voittanut mies-lotossa kun sain tän miehen mikä nyt on,hän pitää mun lapsia joille on siis vaan isäpuoli kuin omiaan,varmaan osaksi siksi ettei oikea isä välitä ja vaivaudu.Meillä on hyvä elämä yhdessä,joka päivästä olen kiitollinen.Suosittelen kaikille nuorempaa miestä,ainakaan mulla ei ole mikään sohvapottu ;DD
Lisään vielä että ihan huippuja kommentteja ;DD Toi oli paras joka kirjoitti että vittumainen saita ja epämuodostunut!!Puhutko kenties ex miehestäni ;DDDDDDD
Kyllä kelpaisi. Mutta kun minäkin hänet halusin ja minä saan kenet haluan ;) Emmekä enää toisistamme suostu luopumaan <3
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 09:56"]
Lisään vielä että ihan huippuja kommentteja ;DD Toi oli paras joka kirjoitti että vittumainen saita ja epämuodostunut!!Puhutko kenties ex miehestäni ;DDDDDDD
[/quote] No, ei sillä ole n. viidenkympin ikään ollut mua ennen kuin kai kaksi puolen vuoden juttua. Nyt mä olen jo 5 vuotta, pidempiäkin taukoja välillä pitäen, kuunnellut sitä valitusta lähtien aina vessapaperin kulutuksesta siihen että makkarapaketista pitää riittää syötäväksi 4 päivää, ja tässä mökissä ei tarjota mitään ilmaiseksi.
Enpä oikein usko. Isossa yrityksessä johtajana, tulot ovat todella hyvät. Koulutukseltaan juristi.
Ystävällinen, tekee paljon kotitöitä ja on hyvä sängyssä. Tilannehuumori ja älykäs sarkasminsa naurattaa minua päivittäin. Viettää lastemme kanssa aikaa mm. urheilullisissa harrastuksissa. Arvostaa tasa-arvoisena kumppanina minua ja on romanttinen. Ulkonäöltään ok, yli 185 senttiä ja hoikahko. Kukapa tuollaisen haluaisi?
Kyllä huomaan kun yhdessä kuljetaan, että häntä katsotaan hymyillen. Komea hän toki on (minun silmissäni), mutta ehkä sen komeuden tekee avoin ja ystävällinen olemus, lempeät silmät, hymy naamalla. Eli varmasti tuollainen aarre kelpais. Mutta en ole mustasukkainen enkä epävarma, kun tiedän olevani hänen sielunkumppani, kuningatar ja ainoa nainen jonka hän näkee. Ja varmasti ittekin kelpaisin kyllä muillekin. Vaan näen vain yhden ainoan. Joskus huvittelen katselemalla ihmisiä ja mietin, että sopisikohan tuo mies minulle. Huomaan, että hyvinkin monenlaiset miehet noin ulkoisesti viehättää. Ylipainoiset, parrakkaat, silmälaseilla tai ilman, kaljut tai pitkätukkaiset, tai ihan "normaalit". Kansallisuus ja ihonvärikään ei merkitse tässä leikissä. Saattaapa olla että olen katsonut juuri sinun miestäsi "sillä silmällä" noin ajatuksen tasolla. ;) Ne taas jotka ovat olleet ehdottomia nounou, ovat joko huoliteltuja puku päällä kulkevia bisnesmiehiä, täydelliset lihakset omistavia "sporttihemmoja", kovin pieniä miehiä tai sitten ne joista jo ulkonäöstä näkee että päihteitä menee.
Rehellisesti, molemmat kelvattaisi muillekin. Kumpikin ollaan hymyileväisiä, sosiaalisia, ok-näköisiä ja huumorintajuisia. Molemmilla on sellainen historia, että meihin on ihastuttu helposti ja torjuntoja ollaan jouduttu tekemään.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:31"]
Oletko ainut, joka kelpuutti/kelpuuttaisi miehesi suhteeseen asti?
Entä kelpaisitko sinä muille kuin miehellesi? Oliko teidän tyytyminen vähään, jottei tarvitsisi jäädä kokonaan ilman? Ole rehellinen vastauksessasi.
[/quote]3 kipaletta ja hyvin ovat kelvanneet, jo suhteen aikana. (yhden kanssa naimisissa)
Ei kelpaisi, tai mistä sen tietää. Päällepäin ihan ok mies, mutta helvatan äkkipikainen ja tuppisuu. Itse saattaisin kelvata, mutta jos ero tulisi, en varmasti ottaisi uutta miestä, vaikka olisi millainen rikas adonis ja hulluna minuun. Kyllä sieltä aina jotain ärsyttävää paljastuu kun tarpeeksi pitkään yhdessä ollaan.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 10:28"]
Enpä oikein usko. Isossa yrityksessä johtajana, tulot ovat todella hyvät. Koulutukseltaan juristi.
[/quote]
Erittäin paljastavaa, että mainitset ensin aseman, sen jälkeen tulot ja kolmantena koulutuksen. Vasta näiden jälkeen luonteenpiirteet ja lopuksi ulkonäön. Kertoo kaiken tarpeellisen arvostuksistasi, ja valitettavasti suurin osa naisista on juuri samanlaisia: miehen arvo määrittyy hänen lompakkonsa paksuudesta.
Pitkä, komea korkeastikoulutettu länsieurooppalainen mies. Varmasti kysyntää olisi. Mies vaan sosiaalisesti estynyt, joten ottajaksi siitä ei ole. Itse saisin varmaan, mutta huonomman.
En tiedä... Olen miettinyt eroa ja toivon miehen löytävän toisen naisen, ettei minun tarvitsisi ottaa vastuuta erosta.
Sinänsä kai se kelpaisi, on länsieurooppalainen ja työkin ihan hyvä. Ulkonäkö ok. Ei suuria vikoja, paitsi aivan älytön negatiivisuus. Koko ajan. Ihan koko ajan. Naama norsunvitulla ja kaikki muka AINA jotenkin huonosti. Ei osaa nauttia elämästä millään tavoin, muttei ole varsinaisesti masentunut, luonne on vaan vittumainen tuolla tavoin. Imee mehut ihmisestä, enkä jaksa enää.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 14:17"]
[/quote]
Erittäin paljastavaa, että mainitset ensin aseman, sen jälkeen tulot ja kolmantena koulutuksen. Vasta näiden jälkeen luonteenpiirteet ja lopuksi ulkonäön. Kertoo kaiken tarpeellisen arvostuksistasi, ja valitettavasti suurin osa naisista on juuri samanlaisia: miehen arvo määrittyy hänen lompakkonsa paksuudesta.
[/quote]
Näin juuri!! Vaimoni aikoinaan lähti työpaikkansa firman johtajan mukaan. Epäilen että syynä oli reilun 150000 euron vuosiansiot ja kohtuu omaisuus. Sisäpiirinä vielä tiesi kun oli palkanlaskijana. Kaljuuntunut vanha mieskin kelpaa nuorelle naiselle, ehkä lompakon paksuudella voi olla merkitystä :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 14:17"]
[/quote]
[/quote]
Tämä taisi olla ensimmäinen, joka aloitti urasta ja rahasta (tai ainakin yksi harvoista tässä ketjussa), joten miten voit yleistää noin sokeasti.
Miehet, jotka ovat sinkkuja, perustelevat sinkkuutensa tällä naisten nirsoudella ja rahan perässä juoksemisella, vaikka itse ovat vain liian kranttuja, eivätkä "huoli" sellaista hyvää naista jonka saisivat.
Mieheni kuulostaa paperilla ihan ok:lta ok-työllään, ok-ulkonäöllään ja kiltillä, ujolla luonteellaan. Tuskin kuitenkaan vauhdikasta vientiä olis. Tai ehkä onkin - meillä seksiä ollu viimeks viime vuoden puolella.
Itse en ole mikään kaunokainen ja epäsosiaalinen luonne tuskin olis etu sinkkumarkkinoilla. Ei ehkä olla toisillemme se unelmapuoliso eli kaipa me sitten ne jämät baari-illan jälkeen kelpuutimme puolin ja toisin. Olen jo aikaa sitten päättänyt, että jos tämä laimea liitto päättyy, pysyttelen enemmän kuin mielelläni sinkkuna ainakin siihen asti, että lapset ovat aikuisia. Näin meillä.
Aiheen vierestä: oletteko huomanneet että usein rumilla vanhemmilla on kauniita lapsia ja toisin päin. Näin myös meillä ja äitini sanoi tämän jopa ääneen (kivat hänelle). Häntäkin on siunattu ulkonäöllä, toisin kuin meikäläistä. Mutta lapset tosiaan näyttäis hyppäävän ulkonäöllisesti korkeampaan kategoriaan.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 15:26"]
Miehet, jotka ovat sinkkuja, perustelevat sinkkuutensa tällä naisten nirsoudella ja rahan perässä juoksemisella, vaikka itse ovat vain liian kranttuja, eivätkä "huoli" sellaista hyvää naista jonka saisivat.
[/quote]
Aiheestahan väännetään täällä kättä tasaisin välein. Yksi mies vastasi taannoin siihen tyyliin, että hän käy puntilla viidesti viikossa, kolmesti lenkillä, seuraa painoaan ja panostaa terveelliseen ruokavalioon. Näin ollen hänellä on oikeus vaatia, ettei nainen ole "hehtaariperse". Tällainen toteamushan oli aivan kauhea ja osoitus miehen ultimaattisesta nirsoudesta.
Minusta mies kuitenkin oli erittäin reilu: hän ei esittänyt fyysisen olemuksen huolehtimisen lisäksi mitään muita vaatimuksia naiselle. Esimerkiksi naisen koulutus, työ, varallisuus, mielenterveys, luonteenpiirteet, lapsien lukumäärä, harrastukset ynnä muut olivat hänelle ilmeisen samantekeviä. No okei varmasti hän haluaa naisen olevan tietystä ikähaarukasta ja haluaa naisen kohtelevan itseään ystävällisesti, vaikka ei sitä sanonutkaan.
Molemmat sukupuolet pitävät itsellään pullonkaulavaatimuksia, jotka kumppaniehdokkaan on pakko täyttää. Ja kyllä se vain niin on, että yleensä naisten vaatimukset ovat paljon moninaisempia ja spesifimpiä kuin miesten. Paha juttu on lisäksi se, että iän karttuessa ne ehdot tahtovat lisääntyä ja tarkentua: ei saa harrastaa erikoisoluita, ei saa metsästää, ei saa tehdä IT-alan työtä, ei saa olla tai pitää olla vegaani, ei saa harrastaa rahapelejä, ei saa harrastaa videopelejä, ei saa käyttää tai pitää käyttää alkoholia, pitää olla tai ei pidä olla ajokortti, tulee asua omistusasunnossa, tulee olla vähintään asteen X koulutus, pitää olla tai ei pidä olla perillä puoluepolitiikasta, pitää osata tanssia ja vaikka mitä. Parikymppisenä naisille riitti vain se, että mies oli kivan näköinen ja opiskeli jotain. Oi niitä aikoja...
Omasta mielestäni mieheni on aina ollut tosi sykähdyttävä. Ei ole viimeisen kahdeksan vuoden aikana tullut yhtä hyvää vastaa, vaikka muutamia pikkuihastuksia onkin ollut puolin ja toisin.
Uskoisin että lähes kenelle tahansa löytyisi muitakin ottajia. Minunkin mielestäni maailmassa on tuhottoman monta mielenkiintoista ja puoleensavetävää miestä. Ja miehenikin mielestä varmasti puoleensavetäviä naisia löytyy vaikka kuinka. Mutta kun kotona on jo itselle sopiva elämänkumppani jonka kanssa on kiva tätä elämää yhdessä tallustaa, niin mitäpä sitä muualle aikaansa tuhlaamaan.. :)