Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis saako toimeentulotuella, asumistuella ja työttömyyspäivärahalla elävä ihminen pitää veronpalautukset?

Vierailija
04.08.2020 |

Kun joka paikassa sanotaan eri tavalla?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on raja mitä ei oteta huomioon ja minkä ylittävä "ylimääräinen tulo" otetaan huomioon tulona tt-tukilaskelmassa. Ennen se oli noin 50. En tiedä mitä se summa nykyään on nykyään. En saa, mulla ei vaikuta. Saan nyt eläkettä ja eläkkeensaajan asumistukea joten voisin saada 5k palautusta eikä vaikuttaisi. Saisikin! 😭

Vierailija
22/24 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuki lasketaan bruttotuloista joten veronpalautukset ei sitä hetkauta. Toimeentulotuessa saa pitää 90e asti. Työttömyyspäivärahalainen myös pitää veronpalautuksensa jos ei ole toimeentulotuen asiakas jolloin se tietysti leikkaa toimeentulotukea 90e jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on raja mitä ei oteta huomioon ja minkä ylittävä "ylimääräinen tulo" otetaan huomioon tulona tt-tukilaskelmassa. Ennen se oli noin 50. En tiedä mitä se summa nykyään on nykyään. En saa, mulla ei vaikuta. Saan nyt eläkettä ja eläkkeensaajan asumistukea joten voisin saada 5k palautusta eikä vaikuttaisi. Saisikin! 😭

Veronpalautuksissa on eri rajat kuin kuukausirajoissa.

Vierailija
24/24 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun olen jättäytynyt työelämästä, olen saanut pelkkiä mätkyjä. 🤦‍♀️

En tiedä miten asiat pitäs järjestää ettei näin käy 😒😒

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän