Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 9-vuotiaalle tytölle?

Vierailija
04.08.2020 |

Mulla ei ole hajuakaan mistä tuon ikäiset on nyt kiinnostuneita. :( Kummityttö kyseessä. Ei olla nähty kuin nopeasti vähän kuin ohimennen silloin tällöin viimeisen vuoden ajan, olen tipahtanut kärryiltä.

Lelut varmaan jo liian noloja, vaatteita ei tuon ikäiselle enää uskalla ostaa kun luultavasti haluaisi valkata itse.

Ei aineetonta lahjaa eikä lahjakortteja. Tai ainakaan tuota ensimmäistä. Auttakaa!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppihevosjuttuja

Vierailija
22/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjakaupan lahjakottti

Thanks! Olisko tiedossa mitään kirjaa mitä tuon ikäiset ehkä tykkäisivät lukea?

Ap

Sita Salminen - Lupa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffalippu

Lahjakortti (hm, kirjakauppa,)

Stabilo-tussit

Hieno juomapullo

Jotain lelusarjaa (Petsit, Lol tms.)

Legot

Leivontaan jotain tarvikkeita

Glitteriin lahjakortti

Slime

Askartelutarvikkeita

Onki

24/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnkinon leffalippulahjakortti ja Hesburgerin lahjakortti. Syksylläkin tulee mm. Mulan ja Risto Räppääjä ensi-iltaan.

Oikeastihan ideahan on, että kummin kanssa tehdään jotain YHDESSÄ. Voisitte käydä yhdessä leffassa ja sitten hampurilaisella.

Vierailija
25/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matsmartin laatikko täynnä karkkia

Vierailija
26/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Finnkinon leffalippulahjakortti ja Hesburgerin lahjakortti. Syksylläkin tulee mm. Mulan ja Risto Räppääjä ensi-iltaan.

Oikeastihan ideahan on, että kummin kanssa tehdään jotain YHDESSÄ. Voisitte käydä yhdessä leffassa ja sitten hampurilaisella.

Kenen idea? Ei kyllä ole mitään kiveen kirjoitettua sääntöä etteikö kummi saisi ostaa synttärilahjaa kummilapselleen, vaan aina täytyisi tehdä jotain yhdessä.

Ap

Vierailija
27/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille hyvistä ehdotuksista! Tilasin Pets-lehden numeron 16 vinkin mukaan. :)

Ap

Vierailija
28/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 9v suosikki lahja oli H&M lahjakortti. Sai sieltä itse valita mieleistä pikku sälää. Tiger on tän ikäisten lemppari kauppa myös. Sinnekkin saa lahjakortteja.

Meillä leikitään vielä barbeilla, petseillä ja legoilla, mutta niitä on jo sen verran että on iso riski että tulee samoja jos ei etukäteen kysy onko jotain tiettyä pakettia jo.

Vierailija
29/30 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää yhdessä koulutarvikeostoksille. Penaali sisältöineen tai reppu, jumppapussi, jumppavaatteet tms.

Vierailija
30/30 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjepaperia ja -kuoria! Oman 9-vuotiaani toivelahja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme