Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronpalautukset

Vierailija
04.08.2020 |

Mihin olette ajatelleet ne sijoittaa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan kerrankin kunnon summan veronpalautuksia, syystä että verohallinnon järjestelmä ei toiminut enkä saanut säädettyä verotusta viime vuonna järkevälle tasolle. Meinaan käyttää palautuksen uusien silmälasien hankintaan. Vanhat ovat jo 15 vuotta sitten ostetut ja alkavat olla sen mukaisessa kunnossakin. Minulla on kallis maku, joten normaaleista rahoista en ole onnistunut säästämään riittävää summaa. Nyt tuntuu mukavalta ajatella, että saan ne lasit ikään kuin ilmaiseksi. :)

Siis millä logiikalla ilmaiseksi 😅

Vierailija
22/39 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apk hajos eli sinne menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan kerrankin kunnon summan veronpalautuksia, syystä että verohallinnon järjestelmä ei toiminut enkä saanut säädettyä verotusta viime vuonna järkevälle tasolle. Meinaan käyttää palautuksen uusien silmälasien hankintaan. Vanhat ovat jo 15 vuotta sitten ostetut ja alkavat olla sen mukaisessa kunnossakin. Minulla on kallis maku, joten normaaleista rahoista en ole onnistunut säästämään riittävää summaa. Nyt tuntuu mukavalta ajatella, että saan ne lasit ikään kuin ilmaiseksi. :)

Mäkin saan 400€ palautuksia koska lisäsin verotukseen remonttikulut.

Kyllä mä ajattelen että tuo on ilmaista rahaa kun valtio maksaa kotitalousvähennyksenä takaisin veroistani jotka pitää maksaa.

Vierailija
24/39 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtio maksaa ne vasta joulukuussa. Osa meistä saa kesälomanloppurahaa, osa jouluostosrahaa.

Miksi alapeukut? Ei kaikki todellakaan saa palautuksia jo nyt, osan verotuskin valmistuu vasta lokakuussa.

Vierailija
25/39 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin "ikään kuin ilmaiseksi", ja tarkoitan sillä että ei ole tarvinnut tietoisesti säästää tuota summaa, vaan se vain tupsahtaa tilille. Ymmärrän kyllä että olen käytännössä ne kuitenkin tullut säästäneeksi viime vuoden aikana.

Vierailija
26/39 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtio maksaa ne vasta joulukuussa. Osa meistä saa kesälomanloppurahaa, osa jouluostosrahaa.

Miksi alapeukut? Ei kaikki todellakaan saa palautuksia jo nyt, osan verotuskin valmistuu vasta lokakuussa.

Niinpä... minä en ole vielä saanut edes verotuspäätöstä. En tiedä, milloin nuo sitten maksetaan, kai joulukuussa?

Vierailija
27/39 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

630€ tulee ja osa menee auton vuosihuoltoon jotta voin jatkaa työssäkäyntiä. Mulla oli ja on vähän reilumpi veroprosentti koska tuloja on vaikea arvioida etukäteen, vuorotyö. Lisäksi tuli muutama kymppi matkakuluja takaisin päin.

Vierailija
28/39 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä... minä en ole vielä saanut edes verotuspäätöstä. En tiedä, milloin nuo sitten maksetaan, kai joulukuussa?

Sama täällä, OmaVeron mukaan veroilmoitukseni on edelleen ”käsittelyssä”. En ymmärrä, mikä siinä tänä vuonna kestää, kun kuitenkin olen ihan tavallinen palkansaaja, jolla vähennyksin lähinnä matkakuluja. Viime vuonna sain veronpalautukset syyskuussa.

Vierailija
29/39 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun palautukset ei tullut vaikka maksupäivä piti olla tänään ja tilinumero on oikein...

Vierailija
30/39 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 2600e. Maksan kiinteistöveron🤭 ja loput säästöön.

Vierailija
31/39 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaat 2100 euroa tuli, osa menee yo-juhliin, loput sijoituksiin/säästöön.

Vierailija
32/39 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni oikean ja kunnollisen hieromasauvan, en mitään paristo rimpulaa vaan verkkovirralla toimivan Wandin. Siitä on iloa seuraaviin palautuksiin.

Vierailija
33/39 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vielä tilille. Maksupäivä olis ollut tänään. Oletin että heti aamusella olis tilillä näkynyt.

Vierailija
34/39 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tonni tuli ja siirsin säästötilille eli puskurirahastoon.

Vierailija
35/39 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni tuli ja maksullisiin menee, kunhan korona helpottaa ja uskaltaa taas käydä.

Vierailija
36/39 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvirenkaisiin menee ja lasten talvivaatteisiin.

Ei oo kyllä vielä tullu tilille, tänään pitäisi tulla

Vierailija
37/39 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yllättävän paljon, syynä muutto viime vuonna ja työmatka piteni hurjasti. Laitan säästöön ja toivon, ettei niitä ihan heti tarvitsisi käyttää.

Vierailija
38/39 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos joku saanut jo lippulappusia kotiin missä näkyy veronpalautuksen/mätkyjen määrä?

Vierailija
39/39 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eip ole näkynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän