Veronpalautukset
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan kerrankin kunnon summan veronpalautuksia, syystä että verohallinnon järjestelmä ei toiminut enkä saanut säädettyä verotusta viime vuonna järkevälle tasolle. Meinaan käyttää palautuksen uusien silmälasien hankintaan. Vanhat ovat jo 15 vuotta sitten ostetut ja alkavat olla sen mukaisessa kunnossakin. Minulla on kallis maku, joten normaaleista rahoista en ole onnistunut säästämään riittävää summaa. Nyt tuntuu mukavalta ajatella, että saan ne lasit ikään kuin ilmaiseksi. :)
Siis millä logiikalla ilmaiseksi 😅
Mäkin saan 400€ palautuksia koska lisäsin verotukseen remonttikulut.
Kyllä mä ajattelen että tuo on ilmaista rahaa kun valtio maksaa kotitalousvähennyksenä takaisin veroistani jotka pitää maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Valtio maksaa ne vasta joulukuussa. Osa meistä saa kesälomanloppurahaa, osa jouluostosrahaa.
Miksi alapeukut? Ei kaikki todellakaan saa palautuksia jo nyt, osan verotuskin valmistuu vasta lokakuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan kerrankin kunnon summan veronpalautuksia, syystä että verohallinnon järjestelmä ei toiminut enkä saanut säädettyä verotusta viime vuonna järkevälle tasolle. Meinaan käyttää palautuksen uusien silmälasien hankintaan. Vanhat ovat jo 15 vuotta sitten ostetut ja alkavat olla sen mukaisessa kunnossakin. Minulla on kallis maku, joten normaaleista rahoista en ole onnistunut säästämään riittävää summaa. Nyt tuntuu mukavalta ajatella, että saan ne lasit ikään kuin ilmaiseksi. :)
Sanoin "ikään kuin ilmaiseksi", ja tarkoitan sillä että ei ole tarvinnut tietoisesti säästää tuota summaa, vaan se vain tupsahtaa tilille. Ymmärrän kyllä että olen käytännössä ne kuitenkin tullut säästäneeksi viime vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtio maksaa ne vasta joulukuussa. Osa meistä saa kesälomanloppurahaa, osa jouluostosrahaa.
Miksi alapeukut? Ei kaikki todellakaan saa palautuksia jo nyt, osan verotuskin valmistuu vasta lokakuussa.
Niinpä... minä en ole vielä saanut edes verotuspäätöstä. En tiedä, milloin nuo sitten maksetaan, kai joulukuussa?
630€ tulee ja osa menee auton vuosihuoltoon jotta voin jatkaa työssäkäyntiä. Mulla oli ja on vähän reilumpi veroprosentti koska tuloja on vaikea arvioida etukäteen, vuorotyö. Lisäksi tuli muutama kymppi matkakuluja takaisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä... minä en ole vielä saanut edes verotuspäätöstä. En tiedä, milloin nuo sitten maksetaan, kai joulukuussa?
Sama täällä, OmaVeron mukaan veroilmoitukseni on edelleen ”käsittelyssä”. En ymmärrä, mikä siinä tänä vuonna kestää, kun kuitenkin olen ihan tavallinen palkansaaja, jolla vähennyksin lähinnä matkakuluja. Viime vuonna sain veronpalautukset syyskuussa.
Mun palautukset ei tullut vaikka maksupäivä piti olla tänään ja tilinumero on oikein...
Sain 2600e. Maksan kiinteistöveron🤭 ja loput säästöön.
Vajaat 2100 euroa tuli, osa menee yo-juhliin, loput sijoituksiin/säästöön.
Ostan itselleni oikean ja kunnollisen hieromasauvan, en mitään paristo rimpulaa vaan verkkovirralla toimivan Wandin. Siitä on iloa seuraaviin palautuksiin.
Ei ole tullut vielä tilille. Maksupäivä olis ollut tänään. Oletin että heti aamusella olis tilillä näkynyt.
Noin tonni tuli ja siirsin säästötilille eli puskurirahastoon.
Tonni tuli ja maksullisiin menee, kunhan korona helpottaa ja uskaltaa taas käydä.
Talvirenkaisiin menee ja lasten talvivaatteisiin.
Ei oo kyllä vielä tullu tilille, tänään pitäisi tulla
Mulle tuli yllättävän paljon, syynä muutto viime vuonna ja työmatka piteni hurjasti. Laitan säästöön ja toivon, ettei niitä ihan heti tarvitsisi käyttää.
Onkos joku saanut jo lippulappusia kotiin missä näkyy veronpalautuksen/mätkyjen määrä?