Veronpalautukset
Kommentit (39)
En mihinkään. En hamsrraa isoja palautuksia, ennemmin sijoitan tasaisesti 100e/kk enkä odota veronpalautuksia vuotta. Sen verran huonoa korkoa valtio maksaa.
mitkä veronpalautukset. Ei hyvällä verosuunnittelulla niitä tule.
Minä vastaavasti otin valtiolta tonnin korottoman lainan vuodeksi. Tienasin tälläkin noin 45 euroa lisää itselleni.
Ei tuota pientä, 1478 eur, erikseen mihinkään tarvitse sijoittaa. Siellä se on tilillä muiden rahojen joukossa.
Ne menee suoraan säästötilille. Otan sitten sieltä, jos tulee eteen joku kalliimpi hankinta tai yllättävä meno.
Valtio maksaa ne vasta joulukuussa. Osa meistä saa kesälomanloppurahaa, osa jouluostosrahaa.
Sain 150€ mätkyjä, joita on paha sijoittaa mihinkään.
Eiköhän tuo 1,40 € tule käytettyä ilman suunnitteluakin
Vajaa tonni tuli, en aio sijoittaa.
Tuli poikkeuksellisen vähän. Yleensä tulee yli tonni mutta nyt 350€. Laskuun menee kaikki..
Mulle olisi tullut alle kymppi jota ei edes makseta.
Auton korjauksiin todennäköisesti menee ainakin osa siitä tonnista, katsastus edessä ja mitä todennäköisemmin jotain korjattavaa taas vanhassa autossa.
Minä saan kerrankin kunnon summan veronpalautuksia, syystä että verohallinnon järjestelmä ei toiminut enkä saanut säädettyä verotusta viime vuonna järkevälle tasolle. Meinaan käyttää palautuksen uusien silmälasien hankintaan. Vanhat ovat jo 15 vuotta sitten ostetut ja alkavat olla sen mukaisessa kunnossakin. Minulla on kallis maku, joten normaaleista rahoista en ole onnistunut säästämään riittävää summaa. Nyt tuntuu mukavalta ajatella, että saan ne lasit ikään kuin ilmaiseksi. :)
Sain vaivaiset 138 e, viime vuodet muuten tullut yli 400 e. Varmaan pyyhin prseeni noihin.