Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laadukkaita kenkiä joissa leveä lesti???

Vierailija
16.07.2013 |

Eli raskauden myötä jalanmalli muuttunut kenkiä etsin rintavalle ja leveälle jalalle. Todellakin tuntuu että mikään ei mahdu jalkaan. Auttakaa....

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janita, Jenny Ara, Rieker. Nämä nyt äkkiä tuli mieleen. Joitakin edullisempia saattaa yksittäisiä löytyä myös So whatilta tai Chantanalta.

Vierailija
2/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabor. Kaikki riekerin kengät ei kyllä mulle mee :(

Talvikengissä kotimainen pomar

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sopii clarks.

Vierailija
4/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

clarksia ehdottanut jatkaa vielä, että sandaalit oon joutunut unohtamaan oikeastaan kokonaan. siis sellaiset remmijutut. ne ei vaan mahdu. vähän harmittaa mut ei voi mitään, oon jo tottunut siihen etten niitä edes katso kaupoissa.

Vierailija
5/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 20:18"]

clarksia ehdottanut jatkaa vielä, että sandaalit oon joutunut unohtamaan oikeastaan kokonaan. siis sellaiset remmijutut. ne ei vaan mahdu. vähän harmittaa mut ei voi mitään, oon jo tottunut siihen etten niitä edes katso kaupoissa.

[/quote]

Ootko huomannu, että varvassandaalit menee? Siis sellaiset, joissa on tappi ukko- ja akkavarpaan välissä? Mutta sellaista pantaa ei saa tulla jalkapöydän yli.

Vierailija
6/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii Rieker ja Pomar. Leveäjalkainen joutuu ostamaan kalliimpia kenkiä saadakseen sopivat, ei mahda mitään. Toisalta nuo merkit ovat kyllä kestäviä. Jenny ja Ara myös hyviä. 

Vierailija
7/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ten Pointsin kengistä osa, Wonderseista osa, jopa Vagabondeista osa, Gaboreista osa. Mulla on todella leveä jalka ja kenkien metsästys on tuskaa, Clarksit eivät riitä viereenkään, samoin Janitat ja Arat liian kapeita. Ei auta kuin marssia kenkäkauppaan kokeilemaan, asiantunteva myyjä on kultaa kalliimpi kenkäostoksilla.

Vierailija
8/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei todellakaan mene kaikki Riekerit! Olen aiemmin ostanut paritkin talvikengät ihan ok, mutta nyt kun etsin samaa merkkiä kesäkenkiä, niin löytyi tasan yksi pari jalkaan mahtuvia. Ulkonäöltään ei mitkään hirveän hehkeät, mutta niin hyvät jalassa, että ostin ihmeessä.

Vierailija
9/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 20:23"]

[/quote]

Ootko huomannu, että varvassandaalit menee? Siis sellaiset, joissa on tappi ukko- ja akkavarpaan välissä? Mutta sellaista pantaa ei saa tulla jalkapöydän yli.

[/quote]

no varvassandaalit ja remmijutut on ihan eri asia, eli kyllä olen huomannut että varvassandaalit käy. ei tietty sellaisistakaan kaikki mallit, joissakin ne "aukot" on liian matalat.

Vierailija
10/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

no varvassandaalit ja remmijutut on ihan eri asia, eli kyllä olen huomannut että varvassandaalit käy. ei tietty sellaisistakaan kaikki mallit, joissakin ne "aukot" on liian matalat.

Vierailija
11/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
12/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkani on rintava, leveä päkiän kohdalta ja lisäksi varpaani ovat jotenkin "lyhyet".

Aika usein jalkaan sopivat Vagabondit tai Billibit. Marco Polojakin olen parit saapikkaat ostanut. 

Juhlakenkinä pelittävät parhaiten Guccit ja Choot, tosin joskus jotkut nirunarut eivät riitä jalkapöydän yli. Mutta päkiästä ovat tukevat ja istuvat kuin hansikas. 

Vierailija
13/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabor ja Clarks. Harmi, ettei Suomesta saa enemmän Clarkseja ja eri leveyksillä, kuten briteissä.

Vierailija
14/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waldlläufer. Saksalainen vaelluskenkämerkki, joka valmistaa myös kävelykenkiä. Suomessa sitä myy ainakin Peter Hahn. Jalkani on luultavasti samantyyppinen kuin ap:n ja olen löytänyt todella hyvät talvi- ja kesäkengät Waldläuferilta. Mallivalikoima tosin on harmillisen rajoitettu. Mutta nirunarukengillehän ap:llä onkin jo suosikkimerkit.

Vierailija
15/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievin Jalkine. 

Vierailija
16/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

sellaisia sandaalejakin on joissa on tarra myös siinä jalkaoöydän yli tulevassa remmissä, vähän niinku vaellussandaalityylisestu, mutta niitä on myös siisteissä

nahkakengis. sellaiset menee kyllä jos vaan tarrassa riittää säätö. 

Vierailija
17/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievit on tosi hyviä leveälestisiä nenkiä. Myös ramarim on hyvä, löytyy sandaaleitakin.

Vierailija
18/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievit on tosi hyviä leveälestisiä nenkiä. Myös ramarim on hyvä, löytyy sandaaleitakin.

Vierailija
19/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarksit on hyviä, samoin Camperin jotkut mallit. Molempia saa aika hyvin nettikaupoista.

Vierailija
20/25 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii osa eccon kengistä ja olen todella hankalajalkainen, kun on leveä lesti, virheasento ja vaivaisenluut. Yhdestäkään merkistä ei mene kaikki. Riekerin sandaaleja mulla on, mutta mitkään muut Riekerit ei sovi. Sievin talvikengät lähes ainoita ja yllättäen osa Janitan kengistä menee. Yhdet juhlakengät ttamaris, ei täydelliset mutta kyllä niitä muutaman tunnin pystyy pitämään ilman että jalat kipeytyy. 

Kun rikastuisi, kokeilisin käsintehtyjä kenkiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi