Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nistin äiti vastaa asiallisiin kysymyksiin

Vierailija
16.07.2013 |

Vertaistuki kelpaa myös.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hän tyttö vai poika? --- amfetamiini on rankka... tai no, mikäpä kovista huumeista ei olisi. kyllä sun kannattaisi tukiryhmään (omaiset) mennä, saat siitä vertaistukea ja tietoa, voimiakn.

en voi kuvitella vanhemman tuskaa tilanteessa. itse olen käyttänyt huumeita nuorena, en iv tosin. enää en käytä, ajatuskin kuvottaa. itseäni lääkitsin, oma kotini oli rikkinäinen vailka ihan ydinperhe, ei eroa eikä päihteitä tms. mutta tiedän, että ihan hyvänkin lapsuuden eläneissä on huumeiden käyttäjiä.

Vierailija
22/26 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hän tyttö vai poika? --- amfetamiini on rankka... tai no, mikäpä kovista huumeista ei olisi. kyllä sun kannattaisi tukiryhmään (omaiset) mennä, saat siitä vertaistukea ja tietoa, voimiakn.

en voi kuvitella vanhemman tuskaa tilanteessa. itse olen käyttänyt huumeita nuorena, en iv tosin. enää en käytä, ajatuskin kuvottaa. itseäni lääkitsin, oma kotini oli rikkinäinen vailka ihan ydinperhe, ei eroa eikä päihteitä tms. mutta tiedän, että ihan hyvänkin lapsuuden eläneissä on huumeiden käyttäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/26 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pakkohoitokysymys on vaikea. Tietenkin äitinä haluaisin että lapseni olisi vaikka loppu elämänsä lukkojen takana, kunhan ei käyttäisi, mutta tosi elämässä luulen, että ainoa pelastus olisi oma kova tahto luopua siitä elämästä ja että pakkotoimenpiteet vaan pahentaisivat asiaa. Siis niin pitkään, kun vastaa vain omasta elämästään.

ap

Vierailija
25/26 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri, tuo suomalaisten kansallishuume. Pistä hamput kasvamaan ja aloitatte vieroitusprojektin paskapiristä. Tekee ihmisestä hullumman, kuin alkoholi.

Vierailija
26/26 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, olipas asiallinen kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi