Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perui alkukeväästä saakka suunnitellun lomamatkamme

Vierailija
16.07.2013 |

Kirjoitin täällä aiemminkin tästä. Olen "hieman" ollut tässä äimänä ja yrittänyt ymmärtää ja ymmärtää. Meidän pidempi road trip eurooppaan on sitten pelkkää haavetta vain. On kuulemma menoja ja laskuja hänellä, nyt ei kuulemma voi. No, osti kuitenkin itselleen uuden moottoripyörän. Yritin tossa yksi ilta virittää asiasta keskustelua asiasta josta mies tuohtui, että koitan syyllistää häntä. Just joo.

Ihan kun en saisi olla harmissani asiasta, olen töissäkin kertonut matkasuunnitelmastamme, kysellyt ihmisiltä tietoa ketkä niillä tienoilla ovat käyneet jonne olimme aikoineet. Ihan kaksi viikkoa oli tässä reissun alkuun aikaa. Siirsin oman lomanikin alkamaan reilusti myöhemmin, että päästään miehen aikataulussa menemään, sain vääntää siitä kunnolla töissä. Olisin voinut tehdä jo paljon aiemmin vaikka mitä muita Kunnon suunnitelmia. Nyt tiedossa känänen äkkilähtö etelään lasteni kanssa, mies jää kotiin. Ei tääkään nyt kivaa ole, ja sitten istutaan varmasti loppuloma täällä kotona..

Saatan kuullostaa pinnalliselta mutta reissu oli tarkkaan ja huolella suunniteltu. Olin tehnyt etukäteisvarauksia, varannut lauttamatkat, ostanut huuto.netistä moottoritievignetinkin etukäteen Sveitsin teille. Olen tehnyt matkasuunnitelma exceliä jota hienut tuntikaupalla. Ostettiin vaahtosammutinkin autoon ja mitä vielä. Mua ottaa niin päähän ettei tosikaan.

Niin, yksin mua ei tuonne saa ajamaan, en vaan pysty siihen. 

Kiitos kun sain purkaa

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu:( Onneksi kuitenkin pääset matkustamaan, mutta harmi, että odotettu matka muuttui selkeästi kakkosvaihtoehtoon.

Toivottavasti matkanne tuo kuitenkin mukaan paljon unohtumattomia hetkiä.

Vierailija
2/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis kyllä mennyt hermot!!!

Onko teillä muita ylläri menoja kuin se moottoripyörä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskamainen temppu. Luotto menisi täysin tuohon mieheen. Miehen pitää olla sanansa mittainen. Ymmärrän että on petetty olo.

Ei sulla olisi ollut jotain kaveria joka olisi lähtenyt miehesi tilalle tuolle matkalle?

Onko suhteessanne muita ongelmia?

Vierailija
4/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te maksa reissua puoliksi?! Meillä tehdään niin, että minä maksan matkat (lennot, hotelli) ja mies maksaa kaiken muun eli ateriat, pääsymaksut museoon, matkustamisen paikan päällä, matkamuistot, tuliaiset, kahvilat jne. Meillä ei ainakaan lomareissu ole yksien tulojen varassa. 

Kurja homma kyllä teillä, kun mies on tuollaisen tempun mennyt tekemään. Onneksi et ota häntä mukaa etelään! Tosin en ymmärrä, että kuinka se tulee halvemmaksi kuin autoilu Euroopassa.

Vierailija
5/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ihan syystä olet harmissasi :( 

Vierailija
6/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:47"]

Ettekö te maksa reissua puoliksi?! Meillä tehdään niin, että minä maksan matkat (lennot, hotelli) ja mies maksaa kaiken muun eli ateriat, pääsymaksut museoon, matkustamisen paikan päällä, matkamuistot, tuliaiset, kahvilat jne. Meillä ei ainakaan lomareissu ole yksien tulojen varassa. 

Kurja homma kyllä teillä, kun mies on tuollaisen tempun mennyt tekemään. Onneksi et ota häntä mukaa etelään! Tosin en ymmärrä, että kuinka se tulee halvemmaksi kuin autoilu Euroopassa.

[/quote]

No jos olet kolmekin viikkoa tuolla tien päällä niin maksaahan se nyt hieman enemmän kuin viikon äkkireissu turistirysäkohteeseen. 

Vierailija
7/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eihän ap hinnasta puhunut. Onhan se nyt ihan eri asia mennä valmiille aurinkomatkalle etelään yksin lasten kanssa, kuin ajella autolla pitkin Eurooppaa. Siis jos mies ei ylipäätään ollut lähdössä reissuun. Ap:n kirjoituksesta sai sen kuvan että lapset oli ap:n. Jos mies oli aikonut maksaa oman osuutensa ja ap itsensä ja lapset. Ja nyt miehellä ei ollut varaa lähteä kun oli käyttänyt rahat muuhun. Kyllä ärsyttäisi.

Vierailija
8/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskamainen temppu. Luotto menisi täysin tuohon mieheen. Miehen pitää olla sanansa mittainen. Ymmärrän että on petetty olo.

Ei sulla olisi ollut jotain kaveria joka olisi lähtenyt miehesi tilalle tuolle matkalle?

Onko suhteessanne muita ongelmia?

[/quote]

ei ole mielestäni kyllä ollut ongelmia, toivottavasti ei tulekaan. Ap 

Vierailija
9/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisikö joku kaveri mukaan?

Vierailija
10/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin yksin lasten kanssa matkaan, ihan vaan näyttääkseni että prkl pärjäämme ilman ukkoakin. Ajelkoon sitten pitkin Suomea moottoripyörällään.

Ap, sinä pystyt siihen; kaasu pohjaan ja kohti Eurooppaa.

Vierailija
11/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ap. on kaikki suunnitelmat tehty, anna palaa vaan!!

GO GIRL!

Vierailija
12/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tosi pitkiä ja monimutkaisia lomia toisille mantereille lasten kanssa, ilman miestä. Ne on paljon mukavampia, kun olen ainoa aikuinen, päätän kaiken itse ja ei ole mies nurisemassa. Lasten kanssa lomat on aina taattua A luokkaa.

Vierailija
13/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole rahasta kiinni kun mies kerran osti sen moottoripyöränkin!

Se vaan ei halua lomailla vaimon ja lasten kanssa kun on paljon mukavempaa kruisailla yksin/ kavereiden kanssa moottoripyörillä vapaana vailla huolia.

Vaimo ja lapset vaan johonkin etelän halppiskohteeseen pois jaloista...niih!

Paska ukko :(

Vierailija
14/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:40"]

Kirjoitin täällä aiemminkin tästä. Olen "hieman" ollut tässä äimänä ja yrittänyt ymmärtää ja ymmärtää. Meidän pidempi road trip eurooppaan on sitten pelkkää haavetta vain. On kuulemma menoja ja laskuja hänellä, nyt ei kuulemma voi. No, osti kuitenkin itselleen uuden moottoripyörän. Yritin tossa yksi ilta virittää asiasta keskustelua asiasta josta mies tuohtui, että koitan syyllistää häntä. Just joo.

Ihan kun en saisi olla harmissani asiasta, olen töissäkin kertonut matkasuunnitelmastamme, kysellyt ihmisiltä tietoa ketkä niillä tienoilla ovat käyneet jonne olimme aikoineet. Ihan kaksi viikkoa oli tässä reissun alkuun aikaa. Siirsin oman lomanikin alkamaan reilusti myöhemmin, että päästään miehen aikataulussa menemään, sain vääntää siitä kunnolla töissä. Olisin voinut tehdä jo paljon aiemmin vaikka mitä muita Kunnon suunnitelmia. Nyt tiedossa känänen äkkilähtö etelään lasteni kanssa, mies jää kotiin. Ei tääkään nyt kivaa ole, ja sitten istutaan varmasti loppuloma täällä kotona..

Saatan kuullostaa pinnalliselta mutta reissu oli tarkkaan ja huolella suunniteltu. Olin tehnyt etukäteisvarauksia, varannut lauttamatkat, ostanut huuto.netistä moottoritievignetinkin etukäteen Sveitsin teille. Olen tehnyt matkasuunnitelma exceliä jota hienut tuntikaupalla. Ostettiin vaahtosammutinkin autoon ja mitä vielä. Mua ottaa niin päähän ettei tosikaan.

Niin, yksin mua ei tuonne saa ajamaan, en vaan pysty siihen. 

Kiitos kun sain purkaa

[/quote]

No se on sitten vakavan keskustelun paikka teillä. Jos mies kertoo syyksi vain jotain ympäripyöreää kuten ei nyt voi, on laskuja ja menoja, tulee väkisinkin mieleen, että taustalla on jotain muutakin. Vaadi vastauksia. Jos kyseessä olisivat taloudelliset syyt, olettaisin että miehesi olisi jo ajoissa todennut, että voi olla että ei ole varaa siihen. Nyt mies sen sijaan ampuu yhteisen hankkeen alas suoraan lennosta?! (Hankittuaan kuitenkin moottoripyörän.) Juttu haisee vahvasti.

Vierailija
15/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuossa nyt oikeasti on takana?

Vierailija
16/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, niin haisee. 

Nyt ei ole miehellä puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
17/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et jonkun kaverin kanssa tai vaikka yksin lähtenyt? ite oisin. Jääköön mies pois, jos on valmis jäämään tollaisesta ihanasta kokemuksesta paitsi, itse en todellakaan jäisi!!

Vierailija
18/53 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten mies on raskinut luopua hienosta matkasuunnitelmasta. En heti uskoisi, että laskut ym. ovat syynä. Varsinkin kun eivät sitten olleetkaan, vaan ylimääräistä rahaa riitti moottoripyörään. 

Vierailija
19/53 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostapa nyt kissa pöydälle, ap!

Vierailija
20/53 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:54"]

ei ole mielestäni kyllä ollut ongelmia, toivottavasti ei tulekaan. Ap 

[/quote]

Meidän suhteeseen tuollaisesta käytöksestä kyllä tulisi ongelmia. Jos olisin nähnyt noin paljon vaivaa matkan eteen ja toinen tekisi tuollaiset oharit, niin en kyllä pystyisi painamaan asiaa villaisella.

Entä jos ensi vuonna päätättekin lähteä sille Euroopanreissulle? Pystytkö unohtamaan menneet ja tekemään valmistelut taas iloisella mielellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme