Creampie yhden yön suhteessa
Miehet: Oletteko lauennut naisen sisään ekoilla treffeillä tai jonka kanssa päädyitte yhden yön suhteeseen?
Naiset: Oletteko koskaan antaneet miehen laueta sisäänne kumitta yhden yön jutussa, tai voisitteko kuvitella tekevänne niin?
Kiinnostaisi kuulla kokemuksianne ja ajatuksianne.
Kommentit (12)
Kerran olen ja se ei ole kiva muisto....ensinnäkin tautipelko (mennäkkö testeihin vai odottaa). Toisena pelko siitä että tuliko nainen raskaaksi, onko odotettavissa elätysmaksu pyyntö vai tuleeko joku joskus pimpottamaan ovikelloa toivottaen hyvää isänpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Naisena vastaan että olen antanut laueta sisään monia kertoja. Kaikkiin reikiin. Raskauden ehkäisy ollut aina kunnossa muuten kuin kondomilla.
Taudit (etenkin oireettomat) onkin sitten toinen juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena vastaan että olen antanut laueta sisään monia kertoja. Kaikkiin reikiin. Raskauden ehkäisy ollut aina kunnossa muuten kuin kondomilla.
Taudit (etenkin oireettomat) onkin sitten toinen juttu
No niinhän ne on, mutta sitä nuorena tuli oltua aika rohkea ja vastuuton. Yhden kerran sain tartunnan, vaikka mahdollisuuksia ois ollut paljonkin.
Olen useamman kerran.
Vaimo antoi laueta paljaalla eka tapaamisella. Edellinen oli lauennut paljaalla vaimooni edellisenä iltana. Se oli yhden yön pano. Kuulin tästä vuosia myöhemmin.
Tulihan sitä nuorena hengailtua bändien takahuoneissa. Pillerit oli, eikä nimekkäiltä rokkareilta kehdannut mitään kumin käyttöä vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan sitä nuorena hengailtua bändien takahuoneissa. Pillerit oli, eikä nimekkäiltä rokkareilta kehdannut mitään kumin käyttöä vaatia.
Nussiiko rokkikukot oikeesti bändäreitä takahuoneessa ja vielä paljaalla?
En missään nimessä. Nuorena enkän nykyään vaikka olen aktiivinen muuten. Pelkään niin tauteja vasta kun on vakituinen seksi tyyppi ketä olet nähnyt pitkään ja monesti saa tulla paljaalla, ja silloinkin testaan säännöllisesti.
Jotkut naiset vaativat ekalla kerralla kortsua. Ja seuraavana päivänä antavat paljaalla.
En ole koskaan ollut yhden yön suhteessa, mutta ensimmäistä kumppaniani lukuun ottamatta olen aina lauennut paljaalla sisään ekalla kerralla. Tosin se eka kerta on voinut olla vasta viikkojen tuttavuuden jälkeen.
m53
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset vaativat ekalla kerralla kortsua. Ja seuraavana päivänä antavat paljaalla.
Naisen logiikka <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikka <3
😂