Auttakaa mua unohtamaan toivoton ja sopimaton ihastus!
Olen ihastunut mieheen, jota en voi saada. Ja oikeastaan en haluakaan saada tuota miestä, sillä olen itsekin varattu. Silti tämä mies pyörii mielessä koko ajan! Tämä on rasittavaa, vie turhaa energiaa ja pelkään, että vielä onnistun nolaamaan itseni tämän kanssa. Mikä voisi auttaa? Olen yrittänyt kuvitella kyseistä miestä perheensä kanssa, vaimonsa kanssa ja hirveät kalsarit jalassa kaivamaan nenää, mutta näistä mielikuvaharjoitteista ei ole ollut apua.
Kommentit (9)
onko tämä ihastus kaikessa uneima? Ajatte hänet pettämässä seuraavan uhrin kanssa kun sinut on saavutettu.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:44"]
onko tämä ihastus kaikessa uneima? Ajatte hänet pettämässä seuraavan uhrin kanssa kun sinut on saavutettu.
[/quote]
Tämä on hyvä, sillä minäkin olen samassa jamassa ja ihan tuskainen. :D Jos tämän ajattelu auttais!
Tää on ihan kauheeta, sillä tämän ihastuksen ei edes ole tarkoitus toteutua. En oikeasti edes halua sen toteutuvan, kuten ap:kin kirjoitti ja silti olen valmis vaikka mihin typeryyksiin tuodakseni ihastumista 'vahingossa' hänellle esiin. Hohhoijaa. Tässä ei ole mitään hienoa. :D
Mulla auttoi, kun ikänkuin yleistin ihastumiseni. Eli jotenkin asetuin sen ulkopuolelle ajatellen, että kylläpä maailmassa on ihania ja ihmisiä ja näin se seksuaalinen vetovoima vaan tulee ihan itsestään tiettyjen ihmisten välille. En antanut itseni ajatella, että ihastuminen olisi jotenkin kamalaa, sopimatonta tai väärää, vaan ihan tavallista, ymmärrettävää eikä mitenkään vaarallista. Kai se on luonto, joka vetää tietyt ihmiset yhteen. Jokin alitajuinen, alkukantainen vaisto yrittää kertoa meille, että tämän ihmisen kanssa kannattaa pariutua ja lisääntyä, Olisko jokin geneettinen viesti, joita tahtomattamme aistimme ;) Luulen, että ihastumisissa on kyse tällaisesta intuitiosta. Onneksi emme juokse täällä viettiemme orjina, vaan arvostamme parisuhdetta ja uskollisuutta. Näiden tiedämme tuovan meille todellista, kestävää onnea ja mahdollisuuden kasvattaa tasapainoisia jälkeläisiä.
Eikös Se rupee ihan oikeesti vituttaan kun haittaa kaikkee toimintaa ? Mulla tulis mieleen " et oonko mä näin tyhmä et annan sen sekottaa kaiken " sit tulee Se Sisu jolla homma jäädytetään !
En tiedä onko tästä mitään hyötyä, mutta aikanaan itse ihastuin työkaveriini, molemmat olimme varattuja. Yritin vain nähdä asian niin, että nytpä onkin kiva mennä töihin kun saa viettää aikaa hänen kanssaan. IKINÄ ei kumpikaan tehnyt mitään ihastuksensa julkituomiseksi, mutta silmäpeliä ja toisten kiusoittelua oli kyllä. Aikanaan se sitten hiipui, eihän tollainen loputtomasti jaksa kiinnostaa. Ehkä hiipumista edesauttoi tosiaan myös se, että yritin nähdä asian kivana ja luonnollisena ilmiönä, enkä niinkään kiellettynä, himottavana hedelmänä. :)
Oletko ruvennut työpaikalla sähläämään kun pelkäät nolaamista ? Eikös siinä oo yksi Iso syy pysyä erossa ?
Taitaa työtki kärsiä ? Ja kun kunnolla nolaat ,haluut kadota maanpäältä .
Onko ap saanu mitään uutta näistä ? Kerro jotain mistä sais ideaa uusiin apuihin .
Mulla on jo yksi sivusuhde ja nyt janoan toista. On ihana tunne kun miehet käy kuumina ja saa olla ihailtu ja haluttu. Rakastan pikku seikkailuja ja flirttiä. Elämä on tehty elämistä varten ja sen kuuluu tuntua jossain!
En osaa auttaa, mutta voin kertoa, että mulla sama tilanne! Oon onnellisesti varattu, mutta näköjään silti ihastunut toiseen mieheen, joka ilmeisesti kans on varattu mut ei paljoa näytä haittaavaan häntä. Mitään meidän välillä ei oo tapahtunut, mutta jos se nyt tuohon kotiovelle ilmestyis, niin repisin siltä vaatteet irti ja p***sin puhki! (oma mies on just työmatkalla) Kauhistuttaa tää oma ajatustenkulku, ehkä menee ohi ajan kans??? En halua/aio erota omastani eikä ole suunnitteilla tehdä mitään tän toisen miehen kans.