Kuinka kauan pitää pysyä parisuhteessa jos
Puolison näkeminen lähinnä tympii?
Riippuu varmasti suhteesta, meillä 14v avioliittoa takana ja 1kpl lapsia, 9v.
Kommentit (13)
Ei tarvitse pysyä yhtään kauempaa kuin itse haluaa. Luuletko että eroamiseen tarvitsee luvan joiltain muilta ihmisiltä tai puolisolta? Voit lopettaa parisuhteen ilmoittamalla halustasi erota vaikka heti tällä sekunnilla. Ihan omissa käsissäsi se asia on, ei kenenkään muun. Mikään tai kukaan ei sinua velvoita eikä suhteen kesto tai muukaan käytännössä asiaan vaikuta. Jos olet naimisissa niin lakiteknisesti olet toki eronnut vasta 6kk päästä. Sosiaalisesti olet eronnut sillä hetkellä kun olet kertonut asiasta puolisolle.
Mikä siinä tympii, osaatko kuvailla?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pysyä yhtään kauempaa kuin itse haluaa. Luuletko että eroamiseen tarvitsee luvan joiltain muilta ihmisiltä tai puolisolta? Voit lopettaa parisuhteen ilmoittamalla halustasi erota vaikka heti tällä sekunnilla. Ihan omissa käsissäsi se asia on, ei kenenkään muun. Mikään tai kukaan ei sinua velvoita eikä suhteen kesto tai muukaan käytännössä asiaan vaikuta. Jos olet naimisissa niin lakiteknisesti olet toki eronnut vasta 6kk päästä. Sosiaalisesti olet eronnut sillä hetkellä kun olet kertonut asiasta puolisolle.
Kaikissa suhteissa on hyviä ja huonoja hetkiä. En vaan osaa arvioida, mikä on järkevä ns. cooldown-jakso avioliitossa, jossa lapsi.
Jonkun ystävyyssuhteen tai satunnaisen seurustelusuhteenhan voi päättää tuosta vaan. Voi avioliitonkin, mutta se ei välttämättä ole järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein yhteisiä puheenaiheita. Nytkin olen varastossa puhelimella mieluummin kuin sisällä asunnossa. Ei vaan tee mieli olla samassa tilassa, jotenkin negatiiviset vibat.
Kääntäisin kaikki kortit, sitten ei tarvitse katua. Ja kyllä, yllättävän moni katuu eroaan parin vuoden päästä, siis näissä suhteissa missä ei ole väkivaltaa ym. Silloin tietenkin lähdetään heti!
Oletteko terapiaa miettineet? Taustalla voi olla asioita mitä ette itse hoksaa, ja voi olla vaikka ikäkriisiäkin. Silloin se toinen tympii, koska itseä tympii vähän kaikki, ja toista on helppo syyttää omasta ärsytyksestään.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein yhteisiä puheenaiheita. Nytkin olen varastossa puhelimella mieluummin kuin sisällä asunnossa. Ei vaan tee mieli olla samassa tilassa, jotenkin negatiiviset vibat.
Ehkä et alkuunkaan koskaan rakastunut häneen ja tuntenut kunnon rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Kääntäisin kaikki kortit, sitten ei tarvitse katua. Ja kyllä, yllättävän moni katuu eroaan parin vuoden päästä, siis näissä suhteissa missä ei ole väkivaltaa ym. Silloin tietenkin lähdetään heti!
Oletteko terapiaa miettineet? Taustalla voi olla asioita mitä ette itse hoksaa, ja voi olla vaikka ikäkriisiäkin. Silloin se toinen tympii, koska itseä tympii vähän kaikki, ja toista on helppo syyttää omasta ärsytyksestään.
Tsemppiä!
Joo, pariterapiaa kokeiltu, mutta ei se oikein johtanut mihinkään. Käsittääkseni melko huono vaikuttavuus pariterapialla vrt. yksilöterapia
Siis PERHEESSÄ? Tuo ei ole parisuhde vaan rikot perheen jos lähdet. Rukoile ja hae apua. Polygamistin tie on synkkä ja jyrkkä alamäki.
Vierailija kirjoitti:
Erotapauksissa lupa pitää aina ensin kysyä tältä palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Käy vieraissa. Sitten jaksaa taas katsoa sitä omaa pälliä miestä. Näin teen itsekin.
Oletitko aloittajan puolison sukupuolen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole lapsen kanssa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole lapsen kanssa ?
Lapsi meni nukkumaan.
Käy vieraissa. Sitten jaksaa taas katsoa sitä omaa pälliä miestä. Näin teen itsekin.