Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten kiva tapailumies mutta mies seuraa vähäpukeisia nuoria naisia instagramissa. Mitä tehdä?

Vierailija
03.08.2020 |

Meillä meni muuten kaikki yksiin mutta tuo että seuratuissa on kymmeniä vähäpukeisia naisia tuntuu turn offilta...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen mies kuolaa, joko salaa tai avoimesti parikymppisiä naisia. Ei siitä kannata mieltänsä pahoittaa että naiset on yleensä miesten mielestä kauneimmillaan parikymppisenä.

Vierailija
22/29 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee johtopäätöksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies ottaa huomioon naisystävänsä, eikä kyttää/seuraa/vilkuile muita naisia. Minulla tällainen fiksu mies on.

Vierailija
24/29 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kelpuuttaisi miestä jolle pitäisi erikseen tollasesta sanoa. Vaikka ottaisi pyynnöstä pois niin ei se sitä perustaa muuttaisi.

Vierailija
25/29 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ollaan jo tapailtu pitempään (3-4kk) kyllä minä tuosta sanoisin. Ehkä edelliset naisystävät olleet ok tuon kanssa, mutta sinun ei tarvitse :) eikä ole merkki mistään huonosta itsetunnosta! On epäkunnioittavaa seurailla ja tykkäillä muiden vähäpukeisten naisten kuvia!!!!!

Tästä se nalkutus alkaa.

Vierailija
26/29 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies ottaa huomioon naisystävänsä, eikä kyttää/seuraa/vilkuile muita naisia. Minulla tällainen fiksu mies on.

Fiksu nainen ei ala seurustella miehen kanssa, jonka tekemiset häiritsee ja niitä pitää alkaa heti muuttaa.

Vierailija
27/29 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big turn off

Vierailija
28/29 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu nainen ei ala seurustella miehen kanssa, jonka tekemiset häiritsee ja niitä pitää alkaa heti muuttaa.

Mutta miten muuten voi huomata miehen epäfiksuuden, kuin seurustella hetken aikaa?

Vierailija
29/29 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten muuten voi huomata miehen epäfiksuuden, kuin seurustella hetken aikaa?

Eiköhän ne tapailuvaiheessa tule ilmi ennen varsinaista seurustelua, kuten ap:llä nyt. Sitten voi ottaa tai jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi