Haaste: Etanoliton Elokuu, kuukausi ilman alkoholia! Kuka lähtee mukaan?
Moni on varmaan taas lomilla hieman TISSUTELLUT, joten maksa ansaitsisi taas pikku loman. Mulla oli Tipaton Tammikuu, ja se teki niin hyvää että nyt mietin kans Etanolitonta Elokuuta, kun on koko kesä vähän maistunut liiiankin hyvin. Kuka lähtee mukaan? Tästä tsemppitopic.
Kommentit (52)
Olen ollut kokonaisen vuoden juomatta alkoholia, eiköhän tässä mene toinenkin reippaasti.
Turhia nuo tipattomat kun ei juo juuri muutenkaan
Usko tai älä, mutta en ole koskaan elämäni aikana ollut humalassa.
M20
Lähden mukaan. Olen lopettanut viinanjuonnin jo aikoja sitten kokonaan enkä koske mietoihinkaan.
Tänä vuonna tullut tipatonta 4/7 kuukaudesta ja kesäkuussa meni yksi olut. Veikkaan elokuunkin olevan tipaton ilman erityisempää haastettakaan.
Jos se ei haittaa, että etanolia on lääkkeessä, jota saan kahdesti elokuun aikana suoneen.
Ei haittaa, kaikki mukaan vaan myös autojen tankkaajat. Olen sit ainoa alkkis joka pyrkii valkaisemaan nenän mutta ihan sama!
En todellakaan lähde lomallani moiseen mukaan. Tänään ensimmäinen lomapäivä ja kylmä sahti helmeilee lasissani.
Ei pysty enää. Puoli viinitonkkaa jo juotu.
Minä juon vain viiniä ruokajuomana kertan pari kuussa. En luovu en.
En todellakaan lähde mukaan, NAUTIN viinilasillisen just silloin kun huvittaa, koska mä haluan. teen just mitä haluan enkä lähde typeriin muiden vouhotuksiin mukaan. Jos haluan olla juomatta, olen, en tarvitse siihen ketään muuta.
Hullut tipattomat. Kuka tätä korona karenssia jaksaa selvinpäin. Oon tissutellut joka päivä maaliskuun 16. päivästä eteenpäin.
Luin että anaaliton elokuu ja tulin hihkumaan etten takuulla osallistu kun kerrankin löysin peppupositiivisen naisystävän.
-m
Vierailija kirjoitti:
Luin että anaaliton elokuu ja tulin hihkumaan etten takuulla osallistu kun kerrankin löysin peppupositiivisen naisystävän.
-m
Onneksi olkoon! Onko röörisi jo kovinkin venynyt? Meneekö sträppärillä vai ihan vain leluilla?
En ymmärrä, miksi nää absolutistit kuivakurkut tulee pätemään ylemmyydentuntoisina näihin vertaistukiketjuihin. Jos ei ole ongelmaa, niin miksi kommentoida?!
Mä voin ainakin lähtee mukaan, kesällä on tullut tissuteltua liikaa ja riipastua parit kännit. Nyt turvottaa ja ällöttää.
Korkki kiinni vaan ja sit pitää toivoo, että musta ei tuu tollanen ärsyttävä moralisti.
Hitsi, en päässyt tähän mukaan. Join lauantai-iltana yhden viinilasillisen.
En todellakaan. Elokuu on parasta ja tunnelmallisinta aikaa käydä ulkona tai juoda viiniä kotosalla.
Päivi Räsänen varmaankin lähtisi mukaan .
Minä en
Taidanpa mennä riipaisemaan pikkukännit.
Epäonnistuin sitten heti tänään. Kävin tankkaamassa auton.