Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaste: Etanoliton Elokuu, kuukausi ilman alkoholia! Kuka lähtee mukaan?

Vierailija
03.08.2020 |

Moni on varmaan taas lomilla hieman TISSUTELLUT, joten maksa ansaitsisi taas pikku loman. Mulla oli Tipaton Tammikuu, ja se teki niin hyvää että nyt mietin kans Etanolitonta Elokuuta, kun on koko kesä vähän maistunut liiiankin hyvin. Kuka lähtee mukaan? Tästä tsemppitopic.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se loppu alkuunsa. Olen päivällisestä asti ollut kännissä.

Vierailija
22/52 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen varmaankin lähtisi mukaan .

Minä en

Mutta Raamatun mukaanhan Jeesus muutti veden viiniksi. Viini on siis Raamatun mukaan parempaa kuin vesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo menossa etanoliton elämä.

Vierailija
24/52 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, mutta en ole koskaan elämäni aikana ollut humalassa.

M20

Sama täällä. Enkä ole ikinä maistanut olutta.

N36

Vierailija
25/52 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi nää absolutistit kuivakurkut tulee pätemään ylemmyydentuntoisina näihin vertaistukiketjuihin. Jos ei ole ongelmaa, niin miksi kommentoida?!

Mä voin ainakin lähtee mukaan, kesällä on tullut tissuteltua liikaa ja riipastua parit kännit. Nyt turvottaa ja ällöttää.

Korkki kiinni vaan ja sit pitää toivoo, että musta ei tuu tollanen ärsyttävä moralisti.

Nooh, älä viitti olla noin kiree, pieni lasillinen vois olla sulle ihan paikallaan kyllä. T.6v täysin raittiina. Ei vaan, olin iteki melko kiree kun alko jäi..

Vierailija
26/52 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajatus! Mukana!

Jo keväästä asti alko olut maistua ties milläkin tekosyyllä, ihan hyvä pitää taukoa. Ei siitä mitään iloa oikeestaan ole ollut, joskaan ei  mitään haittaakaan kai, huomaamaton tapa vain (toivottavasti).

Ja tosiaan, noi moralisoijat sekä muutenvaanilonpilaajat voivat pysyä poissa. Etsikää muita kiusauskohteita, tää ketju ei ollut nyt semmoinen, johon on tarkoitus ilmoitella syitä juopottelulleen. Juokaa rauhassa.

Vierailija
27/52 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipattomat on alkoholistien juttu.

Jos juo muutenkin minimaalisesti, ei semmoiselle ole tarvetta.

Mies on nyt tipattomalla ja laskee jo päiviä, koska loppuu. Jotenkin raskasta, miten suuri rooli alkoholilla toisten elämässä on.

Vierailija
28/52 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mammojen mielestä tipaton kuukausi on huono idea. Selvä, vai...

Vierailija
29/52 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, parempi vain tissutella hienostuneesti ranujen ja raikkaiden voileipien äärellä. Ei kannata ees yrittää omaksi ilokseen, saattaa leimautua alkoholistiksi! Ja suututtaa av-siiderivalaat.

Vierailija
30/52 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on nyt tipattomalla ja laskee jo päiviä, koska loppuu. Jotenkin raskasta, miten suuri rooli alkoholilla toisten elämässä on.

AINA näihin ketjuihin tulee joku pätemään samaa paskaa. Miksi pitää avata koko ketju kerta et ole alkkis. En missään vaiheessa väittänytkään olevani kohtuukäyttäjä! ap

Vierailija
31/52 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on pakko lähteä kun on raskaana.

Vierailija
32/52 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan voi lähteä vieläkin vaikka olisi juonut vielä edeltävinä päivinä!

Vierailija
33/52 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa ihmetellä , että mitä erikoista on olla ilman kk ilman alkoholia. No tiedän kyllä , että itselleni ainakin viikonloppu tulee olemaan haaste ja olisi kiva et on kerrankin fressi olo vapaapäivinä sen tunkkasen semikohmelon sijaan. 

Vierailija
34/52 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Tsemppiä!

t. vuodesta 2012 tipaton

Vierailija
35/52 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsidesiä menee

Vierailija
36/52 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana! Heinäkuussa tuli otettua turhankin paljon.

Vierailija
37/52 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaljaton kesä, alkotta jo huhtikuun lopulta. Tai oikeastaan taidan saman tien lopettaa lopullisesti, eiköhän sitä ole jo tissuteltu yhden elämän edestä.

Vierailija
38/52 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha pilveä pössyttelevä rontti kirjoitti:

Lähden mukaan. Olen lopettanut viinanjuonnin jo aikoja sitten kokonaan enkä koske mietoihinkaan.

Ja nimimerkistäsi päätellen siirryit laittomiin päihteisiin. Olipa tosiaan 'viisas' teko, kohta vapiset neuvonta-asemien piikkijonoissa.

Vierailija
39/52 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti ei tipattomaan pysty, ei ole selkärankaa. Moni vähättelee alkoholin käyttöään ja sitä kuinka tärkeä osa se on elämästään. Siksi on jokaiselle alkoholia käyttävälle terveellistä mittauttaa oma riippuvuuden aste silloin tällöin tipattomilla. Siis myös niiden jotka käyttävät mielestään hyvinkin kohtuullisesti. Tosin kuukausi lipsahtaa kovin nopeasti ja suosittelenkin 3-4 kuukauden tipatonta kerrallaan.

Vierailija
40/52 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka tulee näihin ketjuihin huutelemaan "EN todellakaan vietä mitään tipatonta, juon tilkan viiniä kerran vuodessa!!!1 en ole mikään likainen nolo a l k k i s!" on itse kaappijuoppoja jotka oikeasti vetää 3L tonkan viikonlopuussa ja selittää "yksi lasi kallista viiniä hyvä ruoan kanssa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan