Haaste: Etanoliton Elokuu, kuukausi ilman alkoholia! Kuka lähtee mukaan?
Moni on varmaan taas lomilla hieman TISSUTELLUT, joten maksa ansaitsisi taas pikku loman. Mulla oli Tipaton Tammikuu, ja se teki niin hyvää että nyt mietin kans Etanolitonta Elokuuta, kun on koko kesä vähän maistunut liiiankin hyvin. Kuka lähtee mukaan? Tästä tsemppitopic.
Kommentit (52)
Juu ei kiitos. Etätyöt jatkuu ja lasi viintä maistuu edelleen työn lomassa. Nyt pitää nauttia kun ei tartte vielä palata toimistolle.
Oliko taas pakko tulla pätemään miten se ihqu viinilasillinen (lue: pullollinen) maistuu . Tänne ihmiset jotka oikeasti haluaa olla vähän aikaa ilman.
Vielä mukana. Tsemppiä perjantaihin ilman alkoa!
Mulla meni etanoliton pieleen. EHkä pitää yrittää uudestaan ensi kuussa tehdä siitä Litkimätön Lokakuu.
Ei vaan oho, olen ihan oikeasti sekaisin. Ensi kuu on Syyskuu! Siemailematon Syyskuu!
Mukana oon! Aloitin heti kuun alusta, mutta törmäsin tähän ketjuun vasta nyt. Olen siis ollut ottamatta 1.8. alkaen ihan omatoimisesti. Alkoi ahdistaa miten helposti viiniä ja olutta tulee juotua seurassa ja lomalla varsinkin. Päätin, että nyt saa mun osalta riittää!
Edellinen jatkaa: en missään nimessä koe olevani alkoholisti tai että alkoholi olisi minulle ongelma. Silti tämä 10 päivää ilman alkoholia tuntuu saavutukselta. On tullut vastaan monta kohtaa missä normaalisti olisin juonut lasin tai kaksi viiniä tai oluttuopillisen.
Hyvin menee, mutta rankkaa tämä on!
Puolitoista viikkoa jo pidetty huolta, että etanolit on.
Yleensä vain kalja tai kaksi illassa, mutta pariin kertaan on lähtenyt niin laukalle että seuraavana päivänä on ollut pakko lähteä ostamaan täydennystä ettei lopu.
Painoa tähän mennessä vasta kilon verran lisää, mutta ehkä se siitä.
Mites muilla? Tää onkin yllättävän helppoa!
Tsemppiä kaikille! Ei välitetä noista urpoista, joiden huumorintaju on sairas ja ilkeä.
Tänä vuonna 4 kuukautta tipattomana, kesäkuussa yksi keskiolut ja elokuussa toistaiseksi yksi kakkosolut.
Up! Miten menee etanoliton? Mulla hyvin! En ole ainakaan vielä haksahtanut ostamaan kaljaa.