Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
17181/18026 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi-pappa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommi ampui itseään jalkaan selostamalla ihmejuttuja EA-osallistumisestaan firmansa sivuilla. Jos haluaisin löytää markkinoijan, joka osaisi muotoilla asiani selkeästi, en taatusti valitsisi tyyppiä, joka höpisee noin sekavia. 

Mielestäni Tommista jäi varsin kalsea vaikutelma tämän sarjan perusteella, etenkin kun hänet oli paritettu lämpimän ja hyväsydämisen Juuditin kanssa niin Tommin kalseus vielä korostui. Katin kanssa ei olisi tullut ehkä samalla tavalla esiin. Mutta monia esimerkkejä: monta kertaa kun Juudit oli tosi kiva Tommille, kehui, antoi myönteistä palautetta, niin Tommi muikisteli maireana mutta ei vastaavasti kehunut Juuditia. Esim. se loppujakson "kiitos kun olet olemassa".... Tommi ei sanonut mitään! Väkinäisesti vähän vain silitteli kädestä, vaikka siinä kohtaa olisi ollut tuhannen taalan paikka kauniisiin sanoihin!! 

Lisäksi musta oli ikävä kohtaus, jossa Juudit yritti ottaa läheisyyttä Tommiin istuessaan keinussa ja syöden jäätelöä. Tommi vastasi kireästi jokaiseen Juuditin ehdotukseen "minä syön nyt jäätelöä". Hirveää katsottavaa. Toinen juttu oli se, että siinä kohtaa jo kun Tommi oli tehnyt päätöksen, ettei Juudit ole se oikea hänelle, hänelle kyllä kelpasi Juuditin muuttoapu!!! Juudit ihan hiki hatussa siellä oli muuttamassa, Tommi vaan omahyväisesti kellotti muuttoaikoja ja naureskeli, samalla kun Juudit puuskutti hengästyneenä. Että mua pistää vihaksi tuollainen ystävien hyväksikäyttö! Kyllä Tommilla "digitaalisen markkinoinnin sankarina" olisi tasan tarkkaan ollut varaa tilata muuttofirma sen sijaan, että laittaa vaimon/kaverin muuttopuuhiin. Oma mieheni ei IKINÄ antaisi minun muutossa kantaa mitään, ei vaikka olenkin ihan vahva naiseksi ja treenaan salilla. 

Eli kyllä mielestäni Enskarit ei ollut Tommille mitään järin hyvää mainosta näin niinkuin ammatillisessa mielessä. 

Tommin lausahduksissa on ainesta klassikoiksi. "Minä syön edelleen jäätelöä." Ja alkoholittomasta kuohuviinistä: "Taas. Vedä sä vaan." Ja se omahyväinen, alentuva ja mykkä patsastelu etenkin lopussa, kun Juudit suree ja kiittää Tommia.

Tommi halusi ilmiselvästi luoda tsestään jonkin sorttisen mediapersoonan, joka hyödyntää EA-tarinaansa markkinointiyrityksessään "digitaalisen markkinoinnin sankarina". Tätä ajatusta kritisoitiin aiemmin kommenteissa aiemmin: että eihän Tommi tuonut yritystään esiin ja että olisi helpompiakin keinoja siihen. Mutta nimenomaan näin toimitaan nykyään: brändätään itsestä mediapersoona, jolla on tietty julkisuusarvonsa. Täällä puhuttiin myös mainehaitoista mutta sellaista ei ota huomioon, kun pitää itseään niin erinomaisena. Toisaalta  maineesta viis: pääasia että puhutaan - ainakin joidenkin mielestä. Tommi on saanut paljon klikkauksia sivuilleen, ja höttöhän puree (ehkä).

Tosiaan jopa aika kylmänä ja kovana miehenä täytyy sanoa että miksi helvetissä Tommi ei lohduttanut Juuditia kun itku tuli... uskomatonta.

Niinpä! Olisi vetänyt vaikka lohdutustanssin.

Vierailija
17182/18026 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Tommilla "digitaalisen markkinoinnin sankarina" olisi tasan tarkkaan ollut varaa tilata muuttofirma sen sijaan, että laittaa vaimon/kaverin muuttopuuhiin. Oma mieheni ei IKINÄ antaisi minun muutossa kantaa mitään, ei vaikka olenkin ihan vahva naiseksi ja treenaan salilla. 

Miksi miehesi ei antaisi sinun kantaan mitään muutossa? En ymmärrä miksi se olisi Tommin ja Juudithin välillä jotenkin selkeän pahaa, että Juudith "joutui" kantamaan. Minulle taas muutossa jeesaaminen olisi neutraali asia, johon osallistuisin jos olisi mahdollista.

Minulle jäisi ikävä maku ja hyväksikäytetty olo kun huhkii hikihatussa muuttoapuna vaikka mies päättänyt jo jättää kun ei tunne kemiaa.

Juudit vielä tuli aamulla Turusta junalla Helsinkiin muuttohommiin.

Miksi tätä ei ole kerrottu meille katsojille! siis sisäpiiritietoako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17183/18026 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juudit vaikuttaa naiselta jonka kanssa mies voisi elää hyvän elämän ja olla onnellinen. Ulkoisesti voisi muutamalla vinkillä tehdä itsestään vielä kauniimman. Hän on kauniimpi pitkätukkaisena (olen nähnyt) ja hiuksiin voisi laittaa kiharoita. Meikkaaminen kannattaisi opetella, kevyt silmämeikki ja huulipuna ja lakatut kynnet nyt ainakin. Rintaliivejä kannattaisi käyttää. Päähän ei missään nimessä mitään lippalakkia eikä harmaata mummonhuivia, ne kannattaa tunkea Uffin laatikkoon. Vaatteet ovat kivan värikkäitä mutta naisellisuutta enemmän kehiin niin johan alkavat miehet pörräämään ympärillä.

Permanentin vois ottaa ja värjätä punertavaksi.  Volyymiripset ja vähän filleriä huuliin.

Kynsiteknikolta saisi varmaan pitkät kaarevat kynnet ja Gossardilta super-bush-liivit. Sit lisäksi korkkarit ja leggingsit + minari.

Taatusti olis vientiä.

Vierailija
17184/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ensin sanoa, että pidän Juuditista. Mutta mielestäni Tommia haukutaan täällä ihan liikaa. Minusta hän ei sanonut yhtään kertaa mitenkään pahasti Juuditille. Olisin itsekin ollut tuollainen kohtelias, jos mies yrittäisi koko ajan mielistellä ja hokisi "olet hyvä tuollaisena kuin olet, kiitos kun olet...". Ja siis nuo on tärkeitä asioita sanoa, mutta ei koko ajan ja ei varsinkaan enää sitten, kun puoliso on jo ilmaissut, että romanttisia fiiliksiä ei ole herännyt. Minusta Tommikin koski ja halasi Juuditia ja lopussa piti Juuditia kädestä ja katsoi lempeästi. Mutta tiedän, että tämä on turhaa, koska Juudit on pyhimys ja joka hänet torjuu on läpimätä ja paha ihminen. 

Vierailija
17185/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jannen ja Katin suhteessa oli pahinta ne Katin huudot että "taas Janne haluaa suudella minua!!" En tajua miten Janne jaksoi. Jos Kati olisi mies, kuka tahansa nainen olisi sanonut jo häämatkan jälkeen ettei halua jatkaa. 

Tämä ohjelma on kyllä pakottanut pohtimaan omaa miesmakua. Arvostaisin Jannen kaltaista miestä, mutta en viehättyisi hänestä yhtään seksuaalisesti. Oikeasti tällaiset huomiot masentaa minua. Miksi joillekin ihmisille ulkonäöllä on merkitystä ja joillekin ei?

Vierailija
17186/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumi-pappa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommi ampui itseään jalkaan selostamalla ihmejuttuja EA-osallistumisestaan firmansa sivuilla. Jos haluaisin löytää markkinoijan, joka osaisi muotoilla asiani selkeästi, en taatusti valitsisi tyyppiä, joka höpisee noin sekavia. 

Mielestäni Tommista jäi varsin kalsea vaikutelma tämän sarjan perusteella, etenkin kun hänet oli paritettu lämpimän ja hyväsydämisen Juuditin kanssa niin Tommin kalseus vielä korostui. Katin kanssa ei olisi tullut ehkä samalla tavalla esiin. Mutta monia esimerkkejä: monta kertaa kun Juudit oli tosi kiva Tommille, kehui, antoi myönteistä palautetta, niin Tommi muikisteli maireana mutta ei vastaavasti kehunut Juuditia. Esim. se loppujakson "kiitos kun olet olemassa".... Tommi ei sanonut mitään! Väkinäisesti vähän vain silitteli kädestä, vaikka siinä kohtaa olisi ollut tuhannen taalan paikka kauniisiin sanoihin!! 

Lisäksi musta oli ikävä kohtaus, jossa Juudit yritti ottaa läheisyyttä Tommiin istuessaan keinussa ja syöden jäätelöä. Tommi vastasi kireästi jokaiseen Juuditin ehdotukseen "minä syön nyt jäätelöä". Hirveää katsottavaa. Toinen juttu oli se, että siinä kohtaa jo kun Tommi oli tehnyt päätöksen, ettei Juudit ole se oikea hänelle, hänelle kyllä kelpasi Juuditin muuttoapu!!! Juudit ihan hiki hatussa siellä oli muuttamassa, Tommi vaan omahyväisesti kellotti muuttoaikoja ja naureskeli, samalla kun Juudit puuskutti hengästyneenä. Että mua pistää vihaksi tuollainen ystävien hyväksikäyttö! Kyllä Tommilla "digitaalisen markkinoinnin sankarina" olisi tasan tarkkaan ollut varaa tilata muuttofirma sen sijaan, että laittaa vaimon/kaverin muuttopuuhiin. Oma mieheni ei IKINÄ antaisi minun muutossa kantaa mitään, ei vaikka olenkin ihan vahva naiseksi ja treenaan salilla. 

Eli kyllä mielestäni Enskarit ei ollut Tommille mitään järin hyvää mainosta näin niinkuin ammatillisessa mielessä. 

Tommin lausahduksissa on ainesta klassikoiksi. "Minä syön edelleen jäätelöä." Ja alkoholittomasta kuohuviinistä: "Taas. Vedä sä vaan." Ja se omahyväinen, alentuva ja mykkä patsastelu etenkin lopussa, kun Juudit suree ja kiittää Tommia.

Tommi halusi ilmiselvästi luoda tsestään jonkin sorttisen mediapersoonan, joka hyödyntää EA-tarinaansa markkinointiyrityksessään "digitaalisen markkinoinnin sankarina". Tätä ajatusta kritisoitiin aiemmin kommenteissa aiemmin: että eihän Tommi tuonut yritystään esiin ja että olisi helpompiakin keinoja siihen. Mutta nimenomaan näin toimitaan nykyään: brändätään itsestä mediapersoona, jolla on tietty julkisuusarvonsa. Täällä puhuttiin myös mainehaitoista mutta sellaista ei ota huomioon, kun pitää itseään niin erinomaisena. Toisaalta  maineesta viis: pääasia että puhutaan - ainakin joidenkin mielestä. Tommi on saanut paljon klikkauksia sivuilleen, ja höttöhän puree (ehkä).

Tosiaan jopa aika kylmänä ja kovana miehenä täytyy sanoa että miksi helvetissä Tommi ei lohduttanut Juuditia kun itku tuli... uskomatonta.

Niinpä! Olisi vetänyt vaikka lohdutustanssin.

:D olis ollut varmaan yhtä huvittavaa honkkelointia kuin se häissäkin nähty. Koominen.

Vierailija
17187/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan ensin sanoa, että pidän Juuditista. Mutta mielestäni Tommia haukutaan täällä ihan liikaa. Minusta hän ei sanonut yhtään kertaa mitenkään pahasti Juuditille. Olisin itsekin ollut tuollainen kohtelias, jos mies yrittäisi koko ajan mielistellä ja hokisi "olet hyvä tuollaisena kuin olet, kiitos kun olet...". Ja siis nuo on tärkeitä asioita sanoa, mutta ei koko ajan ja ei varsinkaan enää sitten, kun puoliso on jo ilmaissut, että romanttisia fiiliksiä ei ole herännyt. Minusta Tommikin koski ja halasi Juuditia ja lopussa piti Juuditia kädestä ja katsoi lempeästi. Mutta tiedän, että tämä on turhaa, koska Juudit on pyhimys ja joka hänet torjuu on läpimätä ja paha ihminen. 

Totta, mutta muuttoavun pyytäminen oli liikaa. Samoin tokaisut "Syön edelleen jäätelöä" ja "Taas. Vedä sä vaan.".

Vierailija
17188/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juudit vaikuttaa naiselta jonka kanssa mies voisi elää hyvän elämän ja olla onnellinen. Ulkoisesti voisi muutamalla vinkillä tehdä itsestään vielä kauniimman. Hän on kauniimpi pitkätukkaisena (olen nähnyt) ja hiuksiin voisi laittaa kiharoita. Meikkaaminen kannattaisi opetella, kevyt silmämeikki ja huulipuna ja lakatut kynnet nyt ainakin. Rintaliivejä kannattaisi käyttää. Päähän ei missään nimessä mitään lippalakkia eikä harmaata mummonhuivia, ne kannattaa tunkea Uffin laatikkoon. Vaatteet ovat kivan värikkäitä mutta naisellisuutta enemmän kehiin niin johan alkavat miehet pörräämään ympärillä.

Kaunis Juudit on ja niin ihmeellisen aito sekä viisas. Mutta ei hänelle missään nimessä mitään muuttumisleikkiä kliseisiin naishörhelöihin. Ihana nainen.

Vierailija
17189/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan Katissa paljon itseäni, tosin olen häntä 10 vuotta vanhempi. Olen myös puhelias, liikunnallinen, itsevarma, vahvat mielipiteet omaava nainen. Monissa suhteissa on käynyt niin, että mies on jäänyt ihan alleni. Monesti olen myös seurustellut miesten kanssa, ketkä ovatkin haluaneet tietyllä tavalla vahvan ja aikaansaavan, jopa dominoivan naisen. Valitettavasti itse taas en ole yhtään pitänyt siitä roolista, että minä vien ja mies vikisee. Jollain tasolla olen kuitenkin toivonut, että löytyisi mies jolla olisi itsevarmuutta ja pokkaa ottaa ohjat. Katihan viestitti myös ihan samaa. Esim. oli tosi tyytyväinen, kun oli kysynyt Jannelta että sopiiko kun keskeytän ja Janne oli vastannut että ei sovi. Samoin Outokummun vierailulla Katista oli ollut parasta, että Janne oli suunnitellut vierailun ohjelman, eikä ollut kysellyt Katin mielipidettä tai suunnitelmia. 

Tuo ei kuitenkaan tarkoita, että ulkoisesti vahva nainen haluaisi salaa dominoivan ja päällepäsmärimiehen. Mutta vahva ja aikaansaava nainen ei myöskään halua katsella miestä, joka ei pysy hänen mukanaan ja joka sopeutuu kiltisti kaikkeen mitä nainen ehdottaa. Väitä, että Kati olisi itseasiassa vaan tykännyt, jos esim. juhannusostoksia tehdessään Janne olisi nakannut Katin ostoslistan menemään ja sanonut, että kuulepas rouva, tällä tavalla ei ostoksia hoideta. Esim. oma mieheni on luoteeltaan vahva ja itsevarma. Hän oikeasti alkaisi nauraa, jos lykkäisin hänelle lapun käteen ja sanoisin että hae sä noi ja sit katsotaan kumpi on nopeampi. Hän sanoisi, että jospa kuule hankkisin ihan ne tuotteet jotka haluankin ja mihinkään juoksukisoihin ei aleta ostoksilla. 

.

Osatotuus tuossakin, ainoa pulma olikin siinä ettei Kati ole sitä mitä näyttää muille. Voisi toimia jos olisi esittämälläsi tavalla, vahva mies ja kummankin itsetunnot terveitä. Katistahan paljastu heti, että itsetunto on hyvin hyvin huojuva. Sitä voi koettaa peittää monin tavoin, mutta käytös ja puhe paljastavat. Heikon itsetunnon pönkittämiseksi oli väkisin päästävä toisen päähän. Jos olisi uskonut itseensä ja kunnioittanut edes piirun verran Jannea ei oli tarvinnut jankata tyhjästä. Olisi uskaltanut elää eteenpäin tarkkailematta ja kontrolloimatta toista. Karihan käänsi oman pulmansa Jannen päähän. Ei mennyt kuin strömsöössä.

Jatkuva puhuminen, kikatus ja hallinnan tarve todellakin kielii enemmän huonosta itsetunnosta kuin vahvuudesta. Hän itse sanoi usein olevansa rempseä (en muista tarkkaa sanaa). Hänellä oli kiire tuottaa itse puhetta, jotta pysytään hänelle tutuissa aiheissa.

Vahva ihminen, jolla on hyvä itsetunto, uskaltaa antaa toiselle tilaa olla se millainen on.

Molemmista jäi sellainen fiilis, että suhteen julkisivu oli tärkeämpää kuin näyttää ja kohdata tunteensa. Saati että kohtaisi toisen.

Kyllä, mitä enemmän tätä mietin, sitä huonommalta vaikuttaa Katin itsetunto. Toisaalta en usko, että Jannellakaan on sen parempi itsetunto ollut. Niin nöyrän ja lannistuneen näköisenä kuunteli Katin jäkätystä ja pompottelua. Esim. jonkun äsken kirjoittama Outokummussa tapahtunut juttu, "puhuit enemmän parin päivän aikana kuin koskaan aiemmin". Eli kehukin on laitettu eräänlaisen piikin muotoon, ja näitä esimerkkejä oli mielestäni useampia. Jos itse olisi ollut Janne, en olisi vaan hymyssäsuin kuunnellut näitä, vaan olisin konfrontoinut ystävällisesti mutta suorasanaisesti. Hyvä itsetunto on myös sitä, että arvostaa itseään eikä anna itseään kohdeltavan kuin vanhaa tiskirättiä. 

Itse olisin kokenut hyvin alentuvana tuon kommentin, että puhuit nyt enemmän kuin kuukauden aikana yhteensä. Todellinen piikki persoonaa kohtaan.

Todellakin. Katista tuli olo että on niin prinsessa, että näkee vikaa vain muissa, ei itsessään. Koko ajan Jannen olisi pitänyt muuttua. Olisi Kati välillä ollut hiljaa ja kikattamatta, ja katsonut peiliin. 

Vierailija
17190/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jannen ja Katin suhteessa oli pahinta ne Katin huudot että "taas Janne haluaa suudella minua!!" En tajua miten Janne jaksoi. Jos Kati olisi mies, kuka tahansa nainen olisi sanonut jo häämatkan jälkeen ettei halua jatkaa. 

Tämä ohjelma on kyllä pakottanut pohtimaan omaa miesmakua. Arvostaisin Jannen kaltaista miestä, mutta en viehättyisi hänestä yhtään seksuaalisesti. Oikeasti tällaiset huomiot masentaa minua. Miksi joillekin ihmisille ulkonäöllä on merkitystä ja joillekin ei?

Selittyy entisen Enskarit-asiantuntija Dunderfeltin teorialla, jonka mukaan miehissä pitää olla myös tiettyä vahvuutta ja jämäkkyyttä, jos mies on liian kiltti tossukka niin nainen ei kiinnostu riittävästi (fyysisesti) vaikka muutoin olisi laadukas mies. Thunderin teoriasta joku lyhyesti kirjoitti pari sivua taaksepäin ja Googgeli kertoo lisää.

Vierailija
17191/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kaunis Juudit. Kunpa löytäisi arvoisensa miehen.

Vierailija
17192/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittyy entisen Enskarit-asiantuntija Dunderfeltin teorialla, jonka mukaan miehissä pitää olla myös tiettyä vahvuutta ja jämäkkyyttä, jos mies on liian kiltti tossukka niin nainen ei kiinnostu riittävästi (fyysisesti) vaikka muutoin olisi laadukas mies. Thunderin teoriasta joku lyhyesti kirjoitti pari sivua taaksepäin ja Googgeli kertoo lisää.

Monimutkaisia ihmisiä ja ihmissuhteita on kiva laittaa yksinkertaisiin teorioihin ja yrittää selittää niillä kaikkea. Mutta ei Dunderin keksimät teoriat mitään vakavastiotettavaa ole, ihan läpänheittoa, tosin varmaan itse niihin uskoo. Mihinhän kategoriaan itsensä laittaa, hmmmmm. 

Vierailija
17193/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ja eri mieltä. Ei Tommi niin paha hirviö ollut, eihän muutoin Juudit olisi Tommista tykännyt. Mutta toisaalta kyllä Tommin töksäytykset ja kylmäkiskoisuus oli kerta kaikkiaan ikävää katsottavaa.

Vierailija
17194/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juudit-pyhimys

Kati-prinsessa

Emma-neurootikko

Mira-tavis

Tommi-olmi

Janne-leppoisa

Tuomas-tylsä

Matti-välttelijä

Vierailija
17195/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä oivalsin itsestäni jotain. Olen tuntenut erään miehen vuosia ja meillä on hyvin samalaiset harrastukset ja arvopohja. Olen usein miettinyt, että olisi kätevää, jos oltaisiin pari.  Mies on herkkä, kohtelais ja huomaavainen. Mutta en voi kuvitellakkaan fyysistä läheisyyttä juuri tuon herkkyyden vuoksi.

Vierailija
17196/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monimutkaisia ihmisiä ja ihmissuhteita on kiva laittaa yksinkertaisiin teorioihin ja yrittää selittää niillä kaikkea. Mutta ei Dunderin keksimät teoriat mitään vakavastiotettavaa ole, ihan läpänheittoa, tosin varmaan itse niihin uskoo. Mihinhän kategoriaan itsensä laittaa, hmmmmm. 

Joo Thunderin teoria on hänen omansa, muutoinkin hän on muiden psykologien keskuudessa tunnettu siitä, että on vähän helppoheikki, tekee mutkat suoriksi-teorioita. Mutta ei se silti tarkoita, etteikö Thunderin käsitteellistykset tavoittaisi jotain tärkeitä pointteja. Ainakin mulle resonoi tosi paljon omaan kokemukseen tuo Thunderin parisuhdenäkemys.

Vierailija
17197/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dunderin olisi pitänyt olla tällä kaudella sanomassa Jannelle, ettei suhteessa tarvitse kestää tuollaista nolaamista ja vähättelyä. Onneksi erosivat. Kyllähän sen näki, että ei Jannenkaan tunteet syventyneet sen alun jälkeen ja varmasti ollut aika helppo ero molemmille.

Vierailija
17198/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä oivalsin itsestäni jotain. Olen tuntenut erään miehen vuosia ja meillä on hyvin samalaiset harrastukset ja arvopohja. Olen usein miettinyt, että olisi kätevää, jos oltaisiin pari.  Mies on herkkä, kohtelais ja huomaavainen. Mutta en voi kuvitellakkaan fyysistä läheisyyttä juuri tuon herkkyyden vuoksi.

Ai miten kiva kun löytyi teoria, jonka mukaan vika löytyy miehistä! Naisethan on täydellisiä. 

Vierailija
17199/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Oikein itkettää, kun aina ihastuin joihinkin itseään täynnä oleviin komeisiin rahoitustyyppeihin ja ystävinä ollut ihania miehiä, jotka olisivat olleet hyviä aviomiehiä. Mutta minkäs teet kun seksi ei heidän kanssaan tunnu miltään. Päätin sitten, että olen sinkku. Välillä harmittaa kun ei saa perhettä, mutta en keksi muuta ratkaisua. 

Vierailija
17200/18026 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten kiva kun löytyi teoria, jonka mukaan vika löytyy miehistä! Naisethan on täydellisiä. 

Ei. En tarkoittanut sitä noin.

Moni nainen viehättyy herkistä miehistä ja hän on loistavaa isämateriaalia.

Ketju on lukittu.