Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juudit: "Tulin aamulla Helsinkiin ja pääsin kantohommiin." Jakso 13, kohdassa 6 min.
Että meni siinä Juuditilla vähän enemmän kuin se 21 min.eipä sanonut tulleensa junalla
Heh, ja pääsi, ei pyydetty tai käsketty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juudit: "Tulin aamulla Helsinkiin ja pääsin kantohommiin." Jakso 13, kohdassa 6 min.
Että meni siinä Juuditilla vähän enemmän kuin se 21 min.eipä sanonut tulleensa junalla
Ironisesti sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironisesti sanottu!
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Juudit vaikuttaa naiselta jonka kanssa mies voisi elää hyvän elämän ja olla onnellinen. Ulkoisesti voisi muutamalla vinkillä tehdä itsestään vielä kauniimman. Hän on kauniimpi pitkätukkaisena (olen nähnyt) ja hiuksiin voisi laittaa kiharoita. Meikkaaminen kannattaisi opetella, kevyt silmämeikki ja huulipuna ja lakatut kynnet nyt ainakin. Rintaliivejä kannattaisi käyttää. Päähän ei missään nimessä mitään lippalakkia eikä harmaata mummonhuivia, ne kannattaa tunkea Uffin laatikkoon. Vaatteet ovat kivan värikkäitä mutta naisellisuutta enemmän kehiin niin johan alkavat miehet pörräämään ympärillä.
Kun me haluaisimme tulla rakastetuksi omana itsenämme, emme sillä että muutumme joksikuksi ihan muuksi...
Vierailija kirjoitti:
Tähän sopii oikein hyvin vanha kunnon: hankkikaa elämä! Eihän tätä voi edes uskoa, että joku ihan tosissaan esim. tuota muuttoasiaa täällä jaksaisi pohtia. Ohjelma on ollut ilmeisen onnistunut, kun joillakin on mennyt kunnolla ihon alle ja koukkuun on jääty tosi pahasti.
Kai nyt mammat kun Ernest Lawsonkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän sopii oikein hyvin vanha kunnon: hankkikaa elämä! Eihän tätä voi edes uskoa, että joku ihan tosissaan esim. tuota muuttoasiaa täällä jaksaisi pohtia. Ohjelma on ollut ilmeisen onnistunut, kun joillakin on mennyt kunnolla ihon alle ja koukkuun on jääty tosi pahasti.
Kai nyt mammat kun Ernest Lawsonkin...
Ei oo Erkullakaan näemmä yhtään enempää elämää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Tommilla "digitaalisen markkinoinnin sankarina" olisi tasan tarkkaan ollut varaa tilata muuttofirma sen sijaan, että laittaa vaimon/kaverin muuttopuuhiin. Oma mieheni ei IKINÄ antaisi minun muutossa kantaa mitään, ei vaikka olenkin ihan vahva naiseksi ja treenaan salilla.
Miksi miehesi ei antaisi sinun kantaan mitään muutossa? En ymmärrä miksi se olisi Tommin ja Juudithin välillä jotenkin selkeän pahaa, että Juudith "joutui" kantamaan. Minulle taas muutossa jeesaaminen olisi neutraali asia, johon osallistuisin jos olisi mahdollista.
Koska mieheni on vanhanajan aito herrasmies. Katoavaa kansanperinnettä. Avaa ovet, tarjoaa autokyydit aina jos mahdollista (minulla ei ole ajokorttia), kantaa kauppakassit jne. vaikka yhtä lailla minä osaan avata ovet, kantaa kauppakassit ja liikkua julkisilla. Mutta häneltä tuollaiset eleet tulevat luontevasti ja ovat pieniä välittämisen eleitä arjessa. Vaatii aika hyvällä itsetunnolla varustetun vahvan naisen, joka voi tyytyväisenä sanoa vain miehelle "kiitos" sen sijaan, että alkaisi vängätä vastaan tyyliin "KYLLÄ MÄ ITE OSAAN!"
Aika harva ihminen itseasiassa tykkää tulla toisen muuttoavuksi. Etenkin tuossa kohtaa kun Juuditin ja Tommin suhde oli vähintäänkin epätasapainoinen, on vähän törkeä veto ottaa toinen talkoisiin, sillä toisella ei ole ehkä pokkaa kieltäytyä kun haluaa miellyttää.
Tv-ohjelmissa olevia asioita ei kannata leimata miksikään, kun suuri osa jutuista tehdään kameroita varten.
Mitä tulee tuohon naisen itsetuntoon ja palvelusten vastaanottamiseen, niin hyväksyminen ei ole aina mikään itsetuntokysymys, vaan kieltäytymällä voi myös säästää miehen vaivannäköä. Minulla myös uhrautuva mies ja teen hänelle palveluksen, kun en sano kaikille kivoille ehdotuksille "Kyllä kiitos".
Onko ohjelma siis kokonaan käsikirjoitettu ja roolitettu? Tuskin.
Kamerat kuvaavat sitä, mitä parilla on antaa. Jotkut kohtaukset on varmaan lavastettu. Mutta epäilen syvästi, että parien keskenäistä dynamiikkaa ja kommunikaatiota olisi vartavasten tehty kameroille.
Herneistä saadaan hernekeittoa ja sitruunoista sitruunamehua.
Kuvausryhmän jäsenhän voi meitä tästä aihesta sivistää. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Teinitytöt on ärsyttäviä kun ne kikattaa.
Aikuinen nainen vaikuttaa yksinkertaiselta nauraessaan joka lauseen perään. Emmakin nauroi alussa liikaa, varsinkin häissä. Kati nauroi myös jokaisen arvostelevan piikin jälkeen.Lisäksi Emma skoolasi siideritölkillä, kun sulhasella lasi kädessä ja pukeutui tennareihin hääpuvun kanssa, hekotti ja hirnui hysteerisesti. Eipä ihme, että Tuomas oli vähän jäässä häissään, eikä lämmennyt myöhemminkään. En ihmettele yhtään. Varmaan koki, että toinen ei ole lähtenyt vakavissaan tähän ohjelmaan.
Emma on vielä aika nuori. Tässä kohtaa katsoisin kysyvästi kotijoukkoja kohti. Eikö Emmalla ollut tukea valmistautumisessa?
Kaikki kodit eivät osaa antaa tapakasvatusta. Vaikea opettaa, jos ei itse osaa.
Pukukoodi ja käytöstavat ovat opittavissa olevia asioita. Eikä niiden puute kerro, etteikö Emma olisi ollutt vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan Katissa paljon itseäni, tosin olen häntä 10 vuotta vanhempi. Olen myös puhelias, liikunnallinen, itsevarma, vahvat mielipiteet omaava nainen. Monissa suhteissa on käynyt niin, että mies on jäänyt ihan alleni. Monesti olen myös seurustellut miesten kanssa, ketkä ovatkin haluaneet tietyllä tavalla vahvan ja aikaansaavan, jopa dominoivan naisen. Valitettavasti itse taas en ole yhtään pitänyt siitä roolista, että minä vien ja mies vikisee. Jollain tasolla olen kuitenkin toivonut, että löytyisi mies jolla olisi itsevarmuutta ja pokkaa ottaa ohjat. Katihan viestitti myös ihan samaa. Esim. oli tosi tyytyväinen, kun oli kysynyt Jannelta että sopiiko kun keskeytän ja Janne oli vastannut että ei sovi. Samoin Outokummun vierailulla Katista oli ollut parasta, että Janne oli suunnitellut vierailun ohjelman, eikä ollut kysellyt Katin mielipidettä tai suunnitelmia.
Tuo ei kuitenkaan tarkoita, että ulkoisesti vahva nainen haluaisi salaa dominoivan ja päällepäsmärimiehen. Mutta vahva ja aikaansaava nainen ei myöskään halua katsella miestä, joka ei pysy hänen mukanaan ja joka sopeutuu kiltisti kaikkeen mitä nainen ehdottaa. Väitä, että Kati olisi itseasiassa vaan tykännyt, jos esim. juhannusostoksia tehdessään Janne olisi nakannut Katin ostoslistan menemään ja sanonut, että kuulepas rouva, tällä tavalla ei ostoksia hoideta. Esim. oma mieheni on luoteeltaan vahva ja itsevarma. Hän oikeasti alkaisi nauraa, jos lykkäisin hänelle lapun käteen ja sanoisin että hae sä noi ja sit katsotaan kumpi on nopeampi. Hän sanoisi, että jospa kuule hankkisin ihan ne tuotteet jotka haluankin ja mihinkään juoksukisoihin ei aleta ostoksilla.
.
Osatotuus tuossakin, ainoa pulma olikin siinä ettei Kati ole sitä mitä näyttää muille. Voisi toimia jos olisi esittämälläsi tavalla, vahva mies ja kummankin itsetunnot terveitä. Katistahan paljastu heti, että itsetunto on hyvin hyvin huojuva. Sitä voi koettaa peittää monin tavoin, mutta käytös ja puhe paljastavat. Heikon itsetunnon pönkittämiseksi oli väkisin päästävä toisen päähän. Jos olisi uskonut itseensä ja kunnioittanut edes piirun verran Jannea ei oli tarvinnut jankata tyhjästä. Olisi uskaltanut elää eteenpäin tarkkailematta ja kontrolloimatta toista. Karihan käänsi oman pulmansa Jannen päähän. Ei mennyt kuin strömsöössä.
Jatkuva puhuminen, kikatus ja hallinnan tarve todellakin kielii enemmän huonosta itsetunnosta kuin vahvuudesta. Hän itse sanoi usein olevansa rempseä (en muista tarkkaa sanaa). Hänellä oli kiire tuottaa itse puhetta, jotta pysytään hänelle tutuissa aiheissa.
Vahva ihminen, jolla on hyvä itsetunto, uskaltaa antaa toiselle tilaa olla se millainen on.
Molemmista jäi sellainen fiilis, että suhteen julkisivu oli tärkeämpää kuin näyttää ja kohdata tunteensa. Saati että kohtaisi toisen.
Kyllä, mitä enemmän tätä mietin, sitä huonommalta vaikuttaa Katin itsetunto. Toisaalta en usko, että Jannellakaan on sen parempi itsetunto ollut. Niin nöyrän ja lannistuneen näköisenä kuunteli Katin jäkätystä ja pompottelua. Esim. jonkun äsken kirjoittama Outokummussa tapahtunut juttu, "puhuit enemmän parin päivän aikana kuin koskaan aiemmin". Eli kehukin on laitettu eräänlaisen piikin muotoon, ja näitä esimerkkejä oli mielestäni useampia. Jos itse olisi ollut Janne, en olisi vaan hymyssäsuin kuunnellut näitä, vaan olisin konfrontoinut ystävällisesti mutta suorasanaisesti. Hyvä itsetunto on myös sitä, että arvostaa itseään eikä anna itseään kohdeltavan kuin vanhaa tiskirättiä.
Itse olisin kokenut hyvin alentuvana tuon kommentin, että puhuit nyt enemmän kuin kuukauden aikana yhteensä. Todellinen piikki persoonaa kohtaan.
Todellakin. Katista tuli olo että on niin prinsessa, että näkee vikaa vain muissa, ei itsessään. Koko ajan Jannen olisi pitänyt muuttua. Olisi Kati välillä ollut hiljaa ja kikattamatta, ja katsonut peiliin.
Kati on säälittävä daami, kaikkineen. Se nyt tuli nähtyä. Säälittävän itkunkin sai tiristettyä siunatuksi lopuksi. Janne varmaan itki
Ilosta kun pääsi roikottajasta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juudit vaikuttaa naiselta jonka kanssa mies voisi elää hyvän elämän ja olla onnellinen. Ulkoisesti voisi muutamalla vinkillä tehdä itsestään vielä kauniimman. Hän on kauniimpi pitkätukkaisena (olen nähnyt) ja hiuksiin voisi laittaa kiharoita. Meikkaaminen kannattaisi opetella, kevyt silmämeikki ja huulipuna ja lakatut kynnet nyt ainakin. Rintaliivejä kannattaisi käyttää. Päähän ei missään nimessä mitään lippalakkia eikä harmaata mummonhuivia, ne kannattaa tunkea Uffin laatikkoon. Vaatteet ovat kivan värikkäitä mutta naisellisuutta enemmän kehiin niin johan alkavat miehet pörräämään ympärillä.
Kun me haluaisimme tulla rakastetuksi omana itsenämme, emme sillä että muutumme joksikuksi ihan muuksi...
Sopii muistaa myös noissa teorioissa (ja naisten kommenteissa)joissa miehen pitäisi aina olla jotain muuta kuin on; vahvempi ja jämäkämpi jotta nainen syttyy, pehmeämpi ja tunnetaitoisempi jotta suhde toimii. Ehkä se mieskin kaipaisi sitä, että saa tulla hyväksytyksi
ihan omana itsenään. 
Vierailija kirjoitti:
Muumi-pappa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi ampui itseään jalkaan selostamalla ihmejuttuja EA-osallistumisestaan firmansa sivuilla. Jos haluaisin löytää markkinoijan, joka osaisi muotoilla asiani selkeästi, en taatusti valitsisi tyyppiä, joka höpisee noin sekavia.
Mielestäni Tommista jäi varsin kalsea vaikutelma tämän sarjan perusteella, etenkin kun hänet oli paritettu lämpimän ja hyväsydämisen Juuditin kanssa niin Tommin kalseus vielä korostui. Katin kanssa ei olisi tullut ehkä samalla tavalla esiin. Mutta monia esimerkkejä: monta kertaa kun Juudit oli tosi kiva Tommille, kehui, antoi myönteistä palautetta, niin Tommi muikisteli maireana mutta ei vastaavasti kehunut Juuditia. Esim. se loppujakson "kiitos kun olet olemassa".... Tommi ei sanonut mitään! Väkinäisesti vähän vain silitteli kädestä, vaikka siinä kohtaa olisi ollut tuhannen taalan paikka kauniisiin sanoihin!!
Lisäksi musta oli ikävä kohtaus, jossa Juudit yritti ottaa läheisyyttä Tommiin istuessaan keinussa ja syöden jäätelöä. Tommi vastasi kireästi jokaiseen Juuditin ehdotukseen "minä syön nyt jäätelöä". Hirveää katsottavaa. Toinen juttu oli se, että siinä kohtaa jo kun Tommi oli tehnyt päätöksen, ettei Juudit ole se oikea hänelle, hänelle kyllä kelpasi Juuditin muuttoapu!!! Juudit ihan hiki hatussa siellä oli muuttamassa, Tommi vaan omahyväisesti kellotti muuttoaikoja ja naureskeli, samalla kun Juudit puuskutti hengästyneenä. Että mua pistää vihaksi tuollainen ystävien hyväksikäyttö! Kyllä Tommilla "digitaalisen markkinoinnin sankarina" olisi tasan tarkkaan ollut varaa tilata muuttofirma sen sijaan, että laittaa vaimon/kaverin muuttopuuhiin. Oma mieheni ei IKINÄ antaisi minun muutossa kantaa mitään, ei vaikka olenkin ihan vahva naiseksi ja treenaan salilla.
Eli kyllä mielestäni Enskarit ei ollut Tommille mitään järin hyvää mainosta näin niinkuin ammatillisessa mielessä.
Tommin lausahduksissa on ainesta klassikoiksi. "Minä syön edelleen jäätelöä." Ja alkoholittomasta kuohuviinistä: "Taas. Vedä sä vaan." Ja se omahyväinen, alentuva ja mykkä patsastelu etenkin lopussa, kun Juudit suree ja kiittää Tommia.
Tommi halusi ilmiselvästi luoda tsestään jonkin sorttisen mediapersoonan, joka hyödyntää EA-tarinaansa markkinointiyrityksessään "digitaalisen markkinoinnin sankarina". Tätä ajatusta kritisoitiin aiemmin kommenteissa aiemmin: että eihän Tommi tuonut yritystään esiin ja että olisi helpompiakin keinoja siihen. Mutta nimenomaan näin toimitaan nykyään: brändätään itsestä mediapersoona, jolla on tietty julkisuusarvonsa. Täällä puhuttiin myös mainehaitoista mutta sellaista ei ota huomioon, kun pitää itseään niin erinomaisena. Toisaalta maineesta viis: pääasia että puhutaan - ainakin joidenkin mielestä. Tommi on saanut paljon klikkauksia sivuilleen, ja höttöhän puree (ehkä).
Tosiaan jopa aika kylmänä ja kovana miehenä täytyy sanoa että miksi helvetissä Tommi ei lohduttanut Juuditia kun itku tuli... uskomatonta.
Niinpä! Olisi vetänyt vaikka lohdutustanssin.
😂
Se ei välttämättä olisi lohduttanut, koska Juudithan niin kovin tykkäsi Tommin häätanssista. Ylimääräinen polkkanumero olisi voinut vain korostaa mitä hän nyt menetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen nainen vaikuttaa yksinkertaiselta nauraessaan joka lauseen perään. Emmakin nauroi alussa liikaa, varsinkin häissä. Kati nauroi myös jokaisen arvostelevan piikin jälkeen.Lisäksi Emma skoolasi siideritölkillä, kun sulhasella lasi kädessä ja pukeutui tennareihin hääpuvun kanssa, hekotti ja hirnui hysteerisesti. Eipä ihme, että Tuomas oli vähän jäässä häissään, eikä lämmennyt myöhemminkään. En ihmettele yhtään. Varmaan koki, että toinen ei ole lähtenyt vakavissaan tähän ohjelmaan.
Emma on vielä aika nuori. Tässä kohtaa katsoisin kysyvästi kotijoukkoja kohti. Eikö Emmalla ollut tukea valmistautumisessa?
Pukukoodi ja käytöstavat ovat opittavissa olevia asioita. Eikä niiden puute kerro, etteikö Emma olisi ollutt vakavissaan.
Jos muistat Tuomaksen tuoreen appiukon hääpuheen, voit päätellä siitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jannen ja Katin suhteessa oli pahinta ne Katin huudot että "taas Janne haluaa suudella minua!!" En tajua miten Janne jaksoi. Jos Kati olisi mies, kuka tahansa nainen olisi sanonut jo häämatkan jälkeen ettei halua jatkaa.
Tämä ohjelma on kyllä pakottanut pohtimaan omaa miesmakua. Arvostaisin Jannen kaltaista miestä, mutta en viehättyisi hänestä yhtään seksuaalisesti. Oikeasti tällaiset huomiot masentaa minua. Miksi joillekin ihmisille ulkonäöllä on merkitystä ja joillekin ei?
Selittyy entisen Enskarit-asiantuntija Dunderfeltin teorialla, jonka mukaan miehissä pitää olla myös tiettyä vahvuutta ja jämäkkyyttä, jos mies on liian kiltti tossukka niin nainen ei kiinnostu riittävästi (fyysisesti) vaikka muutoin olisi laadukas mies. Thunderin teoriasta joku lyhyesti kirjoitti pari sivua taaksepäin ja Googgeli kertoo lisää.
Tässäpä oivalsin itsestäni jotain. Olen tuntenut erään miehen vuosia ja meillä on hyvin samalaiset harrastukset ja arvopohja. Olen usein miettinyt, että olisi kätevää, jos oltaisiin pari. Mies on herkkä, kohtelais ja huomaavainen. Mutta en voi kuvitellakkaan fyysistä läheisyyttä juuri tuon herkkyyden vuoksi.
Mietipä asiaa vielä pidemmälle: sopisiko herkkyys, jos sen rinnalla olisi myös jotain muuta.? Siis jotain muutakin kuin kohteliaisuutta ja huomaavaisuutta.
Herkkyyden pelkääminen voi johtua myös omista tunne-elämän ongelmista. Joskus on vaikea sietää toisen herkkyyttä tai heikkoutta, koska ei siedä sitä itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että meni siinä Juuditilla vähän enemmän kuin se 21 min.Ehkä Juuditia alkoi pikkuisen ärsyttämään tilanne....
Kai ne nyt tuotannossa halusivat nämä ihmiset samaan kuvaruutuun, kun jo kaksi muuta paria olivat päättäneet hiihdellä vaan omissa ympyröiissään toisista erillään. J ja T:n päätöskään ei tainnut olla tuossa kohtaa vielä kirkossa kuulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Lisäystä ääniin. Lisäksi Kati nauroi aivan liikaa.
Ilo on hyvä muttei kaikelle voi nauraa.
Hermostunut käkätys, kertoo vain Katin pään sisällöstä , ilmankos Jannea itketti.
Muumi-pappa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi ampui itseään jalkaan selostamalla ihmejuttuja EA-osallistumisestaan firmansa sivuilla. Jos haluaisin löytää markkinoijan, joka osaisi muotoilla asiani selkeästi, en taatusti valitsisi tyyppiä, joka höpisee noin sekavia.
Mielestäni Tommista jäi varsin kalsea vaikutelma tämän sarjan perusteella, etenkin kun hänet oli paritettu lämpimän ja hyväsydämisen Juuditin kanssa niin Tommin kalseus vielä korostui. Katin kanssa ei olisi tullut ehkä samalla tavalla esiin. Mutta monia esimerkkejä: monta kertaa kun Juudit oli tosi kiva Tommille, kehui, antoi myönteistä palautetta, niin Tommi muikisteli maireana mutta ei vastaavasti kehunut Juuditia. Esim. se loppujakson "kiitos kun olet olemassa".... Tommi ei sanonut mitään! Väkinäisesti vähän vain silitteli kädestä, vaikka siinä kohtaa olisi ollut tuhannen taalan paikka kauniisiin sanoihin!!
Lisäksi musta oli ikävä kohtaus, jossa Juudit yritti ottaa läheisyyttä Tommiin istuessaan keinussa ja syöden jäätelöä. Tommi vastasi kireästi jokaiseen Juuditin ehdotukseen "minä syön nyt jäätelöä". Hirveää katsottavaa. Toinen juttu oli se, että siinä kohtaa jo kun Tommi oli tehnyt päätöksen, ettei Juudit ole se oikea hänelle, hänelle kyllä kelpasi Juuditin muuttoapu!!! Juudit ihan hiki hatussa siellä oli muuttamassa, Tommi vaan omahyväisesti kellotti muuttoaikoja ja naureskeli, samalla kun Juudit puuskutti hengästyneenä. Että mua pistää vihaksi tuollainen ystävien hyväksikäyttö! Kyllä Tommilla "digitaalisen markkinoinnin sankarina" olisi tasan tarkkaan ollut varaa tilata muuttofirma sen sijaan, että laittaa vaimon/kaverin muuttopuuhiin. Oma mieheni ei IKINÄ antaisi minun muutossa kantaa mitään, ei vaikka olenkin ihan vahva naiseksi ja treenaan salilla.
Eli kyllä mielestäni Enskarit ei ollut Tommille mitään järin hyvää mainosta näin niinkuin ammatillisessa mielessä.
Tommin lausahduksissa on ainesta klassikoiksi. "Minä syön edelleen jäätelöä." Ja alkoholittomasta kuohuviinistä: "Taas. Vedä sä vaan." Ja se omahyväinen, alentuva ja mykkä patsastelu etenkin lopussa, kun Juudit suree ja kiittää Tommia.
Tommi halusi ilmiselvästi luoda tsestään jonkin sorttisen mediapersoonan, joka hyödyntää EA-tarinaansa markkinointiyrityksessään "digitaalisen markkinoinnin sankarina". Tätä ajatusta kritisoitiin aiemmin kommenteissa aiemmin: että eihän Tommi tuonut yritystään esiin ja että olisi helpompiakin keinoja siihen. Mutta nimenomaan näin toimitaan nykyään: brändätään itsestä mediapersoona, jolla on tietty julkisuusarvonsa. Täällä puhuttiin myös mainehaitoista mutta sellaista ei ota huomioon, kun pitää itseään niin erinomaisena. Toisaalta maineesta viis: pääasia että puhutaan - ainakin joidenkin mielestä. Tommi on saanut paljon klikkauksia sivuilleen, ja höttöhän puree (ehkä).
Tosiaan jopa aika kylmänä ja kovana miehenä täytyy sanoa että miksi helvetissä Tommi ei lohduttanut Juuditia kun itku tuli... uskomatonta.
Miten hän olisi voinut lohduttaa, jos ei halunnut halata? "Nooo.... äläs nyt, kyllä se sii..."
Emman ja Tuomaksen häät olivat kauheaa katsottavaa Emman käytöksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tennarit jääpuvun kanssahan on hipsterin tyylivalinta. Kokevat että se on söpöä ja tyttömäistä ja sopivan kapinallista. Ei kerro siitä, etteikö koskaan olisi kuullut, että naisen odotetaan pitävän esim. korkokenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tennarit jääpuvun kanssahan on hipsterin tyylivalinta. Kokevat että se on söpöä ja tyttömäistä ja sopivan kapinallista. Ei kerro siitä, etteikö koskaan olisi kuullut, että naisen odotetaan pitävän esim. korkokenkiä.
* Jääpuvun = hääpuvun :D
eipä sanonut tulleensa junalla