Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jannen ja Katin suhteessa oli pahinta ne Katin huudot että "taas Janne haluaa suudella minua!!" En tajua miten Janne jaksoi. Jos Kati olisi mies, kuka tahansa nainen olisi sanonut jo häämatkan jälkeen ettei halua jatkaa.
Tämä ohjelma on kyllä pakottanut pohtimaan omaa miesmakua. Arvostaisin Jannen kaltaista miestä, mutta en viehättyisi hänestä yhtään seksuaalisesti. Oikeasti tällaiset huomiot masentaa minua. Miksi joillekin ihmisille ulkonäöllä on merkitystä ja joillekin ei?
Selittyy entisen Enskarit-asiantuntija Dunderfeltin teorialla, jonka mukaan miehissä pitää olla myös tiettyä vahvuutta ja jämäkkyyttä, jos mies on liian kiltti tossukka niin nainen ei kiinnostu riittävästi (fyysisesti) vaikka muutoin olisi laadukas mies. Thunderin teoriasta joku lyhyesti kirjoitti pari sivua taaksepäin ja Googgeli kertoo lisää.
Dunderin olisi pitänyt olla tällä kaudella sanomassa Jannelle, ettei suhteessa tarvitse kestää tuollaista nolaamista ja vähättelyä. Onneksi erosivat. Kyllähän sen näki, että ei Jannenkaan tunteet syventyneet sen alun jälkeen ja varmasti ollut aika helppo ero molemmille.
Juurikin näin, tämä kausi olisi todellakin tarvinnut Thunderia, vaikkakin Tanskanen kateuksissaan leimasi Thunderin "egoilijaksi ja sekoilijaksi". Mutta Thunder olisi taatusti ohjeistanut Jannea, ei olisi vaan katsellut vierestä kun Kati jyrää Jannen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jannen ja Katin suhteessa oli pahinta ne Katin huudot että "taas Janne haluaa suudella minua!!" En tajua miten Janne jaksoi. Jos Kati olisi mies, kuka tahansa nainen olisi sanonut jo häämatkan jälkeen ettei halua jatkaa.
Tämä ohjelma on kyllä pakottanut pohtimaan omaa miesmakua. Arvostaisin Jannen kaltaista miestä, mutta en viehättyisi hänestä yhtään seksuaalisesti. Oikeasti tällaiset huomiot masentaa minua. Miksi joillekin ihmisille ulkonäöllä on merkitystä ja joillekin ei?
Selittyy entisen Enskarit-asiantuntija Dunderfeltin teorialla, jonka mukaan miehissä pitää olla myös tiettyä vahvuutta ja jämäkkyyttä, jos mies on liian kiltti tossukka niin nainen ei kiinnostu riittävästi (fyysisesti) vaikka muutoin olisi laadukas mies. Thunderin teoriasta joku lyhyesti kirjoitti pari sivua taaksepäin ja Googgeli kertoo lisää.
Dunderin olisi pitänyt olla tällä kaudella sanomassa Jannelle, ettei suhteessa tarvitse kestää tuollaista nolaamista ja vähättelyä. Onneksi erosivat. Kyllähän sen näki, että ei Jannenkaan tunteet syventyneet sen alun jälkeen ja varmasti ollut aika helppo ero molemmille.
Juurikin näin, tämä kausi olisi todellakin tarvinnut Thunderia, vaikkakin Tanskanen kateuksissaan leimasi Thunderin "egoilijaksi ja sekoilijaksi". Mutta Thunder olisi taatusti ohjeistanut Jannea, ei olisi vaan katsellut vierestä kun Kati jyrää Jannen.
Nyt tosiaan vaan katseltiin vierestä kun Kati jyräsi Jannen ja Tuomas Emman.
Vierailija kirjoitti:
Juudit-pyhimys
Kati-prinsessa
Emma-neurootikko
Mira-tavis
Tommi-olmi
Janne-leppoisa
Tuomas-tylsä
Matti-välttelijä
Lopettakaa jo viimeinkin tuo 'olmeilu'. Tämän koko keskustelun voisi lopettaa, kaikki on entisen toistoa.
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on teoria naisista. Mutta sitäpä te ette kestäisi kuulla.
Johan se tuli tuossa edellä sanottua: rakastutaan komeisiin rahoitusmiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monimutkaisia ihmisiä ja ihmissuhteita on kiva laittaa yksinkertaisiin teorioihin ja yrittää selittää niillä kaikkea. Mutta ei Dunderin keksimät teoriat mitään vakavastiotettavaa ole, ihan läpänheittoa, tosin varmaan itse niihin uskoo. Mihinhän kategoriaan itsensä laittaa, hmmmmm. [/quote
Naisena tunnistan kokevani juuri noin kuin D. sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Tähän sopii oikein hyvin vanha kunnon: hankkikaa elämä! Eihän tätä voi edes uskoa, että joku ihan tosissaan esim. tuota muuttoasiaa täällä jaksaisi pohtia. Ohjelma on ollut ilmeisen onnistunut, kun joillakin on mennyt kunnolla ihon alle ja koukkuun on jääty tosi pahasti.
Samaa mieltä. Olen koko keskustelun ajan ihmetellyt miten ihmiset eläytyvät ohjelmaan kuin se olisi heidän omaa elämäänsä. Kauheat tunteet mukana. Ja kyse on vain televisio-ohjelmasta, jossa suuri osa on ohjelman tekijöiden sanelemaa käyttäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monimutkaisia ihmisiä ja ihmissuhteita on kiva laittaa yksinkertaisiin teorioihin ja yrittää selittää niillä kaikkea. Mutta ei Dunderin keksimät teoriat mitään vakavastiotettavaa ole, ihan läpänheittoa, tosin varmaan itse niihin uskoo. Mihinhän kategoriaan itsensä laittaa, hmmmmm.
Joo Thunderin teoria on hänen omansa, muutoinkin hän on muiden psykologien keskuudessa tunnettu siitä, että on vähän helppoheikki, tekee mutkat suoriksi-teorioita. Mutta ei se silti tarkoita, etteikö Thunderin käsitteellistykset tavoittaisi jotain tärkeitä pointteja. Ainakin mulle resonoi tosi paljon omaan kokemukseen tuo Thunderin parisuhdenäkemys.
Teorioitakin on, jos mitä. Temppuilu on erikseen, niinkuin Katin kohdalla hyvin nähtiin. Ei ole eritahtisuus, on järkyttävä persoonallisuus, taustalla itsetuntemus ja itsetuntemus. Luulisi jo tuolla iällä yrittäneen kaikki temppunsa pusi pusista, toisen pään sisälle pääsyyn, ja toisen ihmisen muuttamiseen. On kyllä kokeillutkin, ja tulokset kertovat karua totuutta omasta persoonasta ja käyttäytymisestä . Kauas on pitkä matka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän sopii oikein hyvin vanha kunnon: hankkikaa elämä! Eihän tätä voi edes uskoa, että joku ihan tosissaan esim. tuota muuttoasiaa täällä jaksaisi pohtia. Ohjelma on ollut ilmeisen onnistunut, kun joillakin on mennyt kunnolla ihon alle ja koukkuun on jääty tosi pahasti.
Oothan säkin täällä :D
Ehkä hän on osannut suhtautua vähän järkevämmin ohjelmaan kuin eräät, jotka vaahtoavat joka-ainoasta osallistujan pieraisusta ja tekevät omia olettamuksiaan asioista. Muuten, Matin jalkapohjat ja kengän koko on vielä käsittelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Tommilla "digitaalisen markkinoinnin sankarina" olisi tasan tarkkaan ollut varaa tilata muuttofirma sen sijaan, että laittaa vaimon/kaverin muuttopuuhiin. Oma mieheni ei IKINÄ antaisi minun muutossa kantaa mitään, ei vaikka olenkin ihan vahva naiseksi ja treenaan salilla.
Miksi miehesi ei antaisi sinun kantaan mitään muutossa? En ymmärrä miksi se olisi Tommin ja Juudithin välillä jotenkin selkeän pahaa, että Juudith "joutui" kantamaan. Minulle taas muutossa jeesaaminen olisi neutraali asia, johon osallistuisin jos olisi mahdollista.
Minulle jäisi ikävä maku ja hyväksikäytetty olo kun huhkii hikihatussa muuttoapuna vaikka mies päättänyt jo jättää kun ei tunne kemiaa.
Juudit vielä tuli aamulla Turusta junalla Helsinkiin muuttohommiin.
Miksi tätä ei ole kerrottu meille katsojille! siis sisäpiiritietoako?
Juudit sanoi sen siinä ohjelmassa.
Juudit: "Tulin aamulla Helsinkiin ja pääsin kantohommiin." Jakso 13, kohdassa 6 min.
Että meni siinä Juuditilla vähän enemmän kuin se 21 min.
Ei Tommi minua muuten ärsyttänyt mutta se laski pisteet,  kun julkaisi uuden ihastuksensa ennen kuin päätösjakso tuli ulos telkkarista.
Mikä hitsin kiire sillä oli se julkistaa?
Vierailija kirjoitti:
Juudit: "Tulin aamulla Helsinkiin ja pääsin kantohommiin." Jakso 13, kohdassa 6 min.
Oliko tää sama ajankohta, kun oli asiantuntijoiden tapaamisia tai päätösten ilmoittaminen? Joka tapauksessa reissu oli tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Juuditia alkoi pikkuisen ärsyttämään tilanne....
Täällä jo ruodittu kaikkien luonteet, joten se puoli olkoon.
Ihminen ei äänelleen voi paljon tehdä, mutta itseni korviin kävi pahasti Katin ääni. Tavallaan kimeä, mutta nariseva. Kuinka kauan mies kestää tuota ääntä. Miran puheessakin oli jotain häirisevää muttei niin paljon mitä Katin äänessä.
Olen herkkä erilaisille äänille kaikenkaikkiaan. 
Lisäystä ääniin. Lisäksi Kati nauroi aivan liikaa.
Ilo on hyvä muttei kaikelle voi nauraa. 
Tämä. Teinitytöt on ärsyttäviä kun ne kikattaa.
Aikuinen nainen vaikuttaa yksinkertaiselta nauraessaan joka lauseen perään. Emmakin nauroi alussa liikaa, varsinkin häissä.  Kati nauroi myös jokaisen arvostelevan piikin jälkeen.    
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että meni siinä Juuditilla vähän enemmän kuin se 21 min.Oliko tää sama ajankohta, kun oli asiantuntijoiden tapaamisia tai päätösten ilmoittaminen? Joka tapauksessa reissu oli tehtävä.
Sisäpiiritietoa tämäkin?
Tommi siis meinas, että Juudit ehtii kantaa vähän kamoja ennen kuin kuulee tuomionsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että meni siinä Juuditilla vähän enemmän kuin se 21 min.Oliko tää sama ajankohta, kun oli asiantuntijoiden tapaamisia tai päätösten ilmoittaminen? Joka tapauksessa reissu oli tehtävä.
Sisäpiiritietoa tämäkin?
Tommi siis meinas, että Juudit ehtii kantaa vähän kamoja ennen kuin kuulee tuomionsa?
Ai samana päivänä ensin muuttoapuna ja sitten saa kuulla tuomion. Ei en voi sentään uskoa tällaista!
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Teinitytöt on ärsyttäviä kun ne kikattaa.
Aikuinen nainen vaikuttaa yksinkertaiselta nauraessaan joka lauseen perään. Emmakin nauroi alussa liikaa, varsinkin häissä. Kati nauroi myös jokaisen arvostelevan piikin jälkeen.
Lisäksi Emma skoolasi siideritölkillä, kun sulhasella lasi kädessä ja pukeutui tennareihin hääpuvun kanssa, hekotti ja hirnui hysteerisesti. Eipä ihme, että Tuomas oli vähän jäässä häissään, eikä lämmennyt myöhemminkään. En ihmettele yhtään. Varmaan koki, että toinen ei ole lähtenyt vakavissaan tähän ohjelmaan.
Minullapa on teoria naisista. Mutta sitäpä te ette kestäisi kuulla.