Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
11521/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin jo hääjaksossa että Tommi ei ole mun mielestäni hetero. Mun mun homotutkani vaan löysi niin paljon sellaisia piirteitä. Ja kommentti errei halua lapsia vain vahvistu tunnetta. Ei mitään katseita tai edes hipaisua ollut edes häissä. Se kertoi kylmyydestä naissukupuolista kohtaan. Pari jaksoa sitten Tommi tapasi jotain naispuolista kaveriaan ja naisen hiukset oli värjätty sateenkaareksi. On siis selvästi sateenkaariväkeä. Tuntuu että Tommi on vain valinnut jonkun formaatin jossa pääsi eskoteeraamaan tanssillaan ja toivoo että joku innostuisi hänen tanssitaidostaan ja poikisi jotain jatkossa...

Mitäpä jos hän on biseksuaali. Ja olisi hyvinkin laittanut hakemukseen, että puoliso voi olla vaikkapa mieskin, mutta jos mätsiä ei hakeneista löydy, niin nainenkin menee.

Vierailija
11522/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ETA:ssa tapahtuisi oikeasti jotain oikeita tapahtumia ja niitä näytettäisiin katsojille niin voisimme voisimme puhua täällä näistä tapahtumista ja dialogeista. MUTTA kun siinä ohjelmassa EI tapahdu MITÄÄN!! Tai ainkaan sitä ei näytetä. Tämän takia keskustelu pyörii ihan epäolennaisuuksien ja villien olettamusten ympärillä suistuu pikkuasioista saivarteluun ja kaikenlaisiin kuviteltuihin juttuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11523/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö te muuten käydä puolison kanssa kuntosalilla? Itse käyn 4 kertaa viikossa salilla ja vaimo kahdesti, mutta käytännössä koskaan ei käydä yhtä aikaa. Se on molemmille omaa aikaa ja pään nollausta, ja parisuhdeaika on sitten erikseen. Joskus jos osutaan samaan aikaan salille niin kumpikin ollaan täysin omissa oloissa ja vedetään omaa ohjelmaa.

En siis oikein ymmärrä tätä kritiikkiä siitä että Marri ei halunnut lähteä vaimon kanssa salille. Ja että se herättäisi jonkinlaisia epäilyksiä Matin koko harrastuksen ja treenaamisen suhteen.

Ja joo, onhan tuolla Matilla vähän ylimääräistä massaa mutta kyllä tuosta kaverista näkee silti että salilla on käyty tekemässä muutakin kuin puimassa parisuhdetta.

Tässä taisi olla pointtina se, että Matti valitti ettei heillä ole yhteisiä harrastuksia. Mira yritti niitä miettiä, mutta Martille ei kelvannut.

Vierailija
11524/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen heteromiehen synttäreille tulee AINOASTAAN naisia....

Jessus mitä logiikkaa. Olisinko mäkin siis lesbo, jos järjestäisin omat syntymäpäiväni korona-aikana poikakaverin luona toisessa kaupungissa ja paikalla olisi yksi mun miespuolinen ystävä? Toinen vierashan oli Juuditon kaaso.

Vierailija
11525/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä harrastan itse crossfittiä ja voin vannoa, ettei Matti harrasta.

Salilla toki on monenlaista porukkaa ja varsinkin aloittelijat voivat olla pyöreitäkin, mutta läskit lähtee nopeasti, kun on säännöllisesti harjoitellut muutaman kuukauden. Miehet kehittyvät nopeasti ja muutos tulee lyhyessä ajassa. Matti on joko ihan vasta-alkaja tai sitten käynyt pari kertaa joskus viime vuonna.

Minä olen käynyt salilla ja harrastanut juoksua 10 vuotta, monta kertaa viikossa. Silti miehet eivät usko minun olevan ollenkaan liikunnallinen, koska se ei näy päällepäin. Kun katson kuvia ajoilta, jolloin olin normaalipainoinen ja kävin salilla ahkerasti, näytän vain laihaltaläskiltä. En ole missään vaiheessa harrastanut liikuntaa ulkonäön takia. Eli siis tavoitteenani ei ole ollutkaan missään vaiheessa se, että se näkyisi ulkonäössä. Eli en ole muokannut syömisiäni sen mukaan, että sen pitäisi vähentää rasvaa lihasten päältä.

Crossfitiä ja salia ei voi verrata toisiinsa. Ihan eri lajit. Voin vakuuttaa, että jos kävisit crossfitissä säännöllisesti niin kukaan ei epäilisi liikunnallisuuttasi.

Tuo, jolle vastasit

Ok. Eli siis tuleeko crossfitillä fitimmän näköiseksi kuin esim Kati? Eikös hänkin ole liikunnallinen? Itse en hänestä näe sitä ollenkaan päällepäin. Vai kuvitteletko vain näyttäväsi paremmalta kuin olet? Sitä paitsi harrastin myös juoksua, en pelkkää salilla käyntiä. Voitko laittaa kuvasi, koska minua hieman epäilyttää näkeekö sinustakaan päällepäin mitään. Luulenpa etten huomaisi sinusta yhtään mitään. Itse olin ihan tyytyväinen kehooni, joten jos kusipäämiehet epäilivät liikunnallisuuttani, miksi minun olisi pitänyt muuttua eri näköiseksi? Kyllä minulla saa olla läskiä lihasten päällä, se ei tee minusta vähemmän liikunnallista, vaikka en jotain kusipäämiestä joka itse näyttää kukkakepiltä miellyttäisikään.

Vierailija
11526/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo crossfitin harrastaja luultavasti on hurahtanut vanha nainen, joka kuvittelee itsestään liikoja. Ja kuvittelee nyt olevansa Mattia parempi, vaikka luultavasti on Mattia huonommassa kunnossa.

Vierailija
11527/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

y

Vierailija kirjoitti:

Jannella on notkoselkä. Vatsattomankin miehen maha pullistuu, jos on kovin notko. Jos on pieni kumpu, se korostuu entisestään. Janne ei ole niin vatsakas, miltä ensisilmäyksellä näyttää. Jos ei ole pyykkilautojen perään, Janne tekemistensä perusteella vaikuttaa urheilullisesta..

Höpö höpö.

Jannella on nimenomaan ylävatsaa, mihin ei kyllä merkittävästi mikään notkoselkä vaikuta.

Ja mitä erityistä Janne on tehnyt miksi hän on 'paljon urheilullisempi kuin' Matti? Käynyt Katin kanssa yhden kerran siellä Katin salilla (missä hän kiitti kieltäytyen että olisivat hänellekin hankkineet sinne kortin ) ja pyöräretkeillyt Katin kanssa (ja Katin johdolla).

En kyl muista muuta...

Mielestäni Jannen tuominen mukaan tähän Matin sporttisuuskeskusteluun ei ole reilua, koska Janne ei kai ole mainostanut joka välissä olevansa sporttinen eikä nyrpistellyt vaimolleen, kun tämä ei ole tarpeeksi ”aktiivinen”.

Matin sporttisuuden epäileminen on oikeutettua nimenomaan siksi, että hän tuntuu itse tuovan sitä esille, jotta saisi sporttisen naisen. Vaikka itse on vähän punkero. Ja kun kropasta ei sporttisuus näy ja sitä tuodaan jatkuvasti esille, niin Matti on tavallaan itse aiheuttanut tämän ”kehonkoostumusanalyysin”. :D Ei analysoida Jannea!

Vierailija
11528/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä formaatissa ei ole homo/lesbo pareja?

Miksi niitä pitäisi jokaikiseen paikkaan tunkea, vaikka väkisin? Sitäpaitsi, minun mielestäni avioliitto on miehen ja naisen välinen instituutio, jonka perimmäisenä tarkoituksena on suvun jatkaminen ja sitä kautta uusien veronmaksajien synnyttäminen tähän yhteiskuntaan. Homostelulla ei yhteiskuntaa rakenneta. Kivittäkää.

Niin, juurikin SINUN mielestäsi. Ja sinun mielipiteen mukaan ei tarvi kenenkään elää.

Vierailija
11529/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”voi harrastaa kuka tahansa kunnosta, iästä ja liikuntataustasta riippumatta. Lajiin kuuluu olennaisesti “skaalaaminen” eli jokaisesta liikkeestä on eri versioita, joista löytyy jokaiselle sopivan haastava. Kaikkein kovimmat urheilijat eivät yleensä käy ohjatuilla tunneilla, vaan seuraavat omaa ohjelmaansa, mutta muuten tunneilla on väkeä laidasta laitaan. Useimmilla saleilla on omat tunnit lapsille eri ikäryhmittäin, senioreille sekä tuleville tai tuoreille äideille, mutta lapsia lukuun ottamatta kaikki voivat osallistua myös tavallisille tunneille.”

Taitaa tuo Matin harrastusta epäilevä crossfittaaja olla joku hölmö, jolta on huijattu rahat pois ja nyt kuvittelee crossfitin olevan jotenkin muita lajeja parempi. Vaikka näyttää olevan ihan tavallisten pulliaisten laji.

Vierailija
11530/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin keskustelussa voitaisiin ymmärtää, että rasvakerros korreloi liikuntaan jossain määrin, mutta ei kerro yksittäisen ihmisen kunnosta käytännössä mitään. Itse juoksen säännöllisesti ja kroppa on aika tyypillinen juoksijan kroppa. Puolimaratoneilla menee kuitenkin ohi monta, joilla on reilustikin ylipainoa. Etenkin voimalajeissa on ihmisiä, joilla on paljon lihasta massansa alla. Kaikkia ei kiinnosta valvoa syömistään yhtä tarkasti, ja keski -iässä etenkin se alkaa näkyä, vaikka liikkuisi paljonkin.

Vierailija
11531/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIIS OIKEASTI ONKO VUONNA 2020 OHJELMAN KESKUSTELUTASO YHÄ TÄLLÄISTÄ??

Olin viikon lukematta ja täällä ei tunnuta jankattavan muuta, kuin osallistujien puutteita. Ei niinkään itse ohjelmasta esim vaikka mitä sinne toivottaisiin näin katsojana tai muuta. Pääosin kommetit koskee hatusta heitettyjä spekulaatioita siitä, kuka harrastaa liikuntaa, on homahtava, epänaisellinen tukka, kikattaja, narsisti ja ties mitä muuta. Eikö oikeasti aikuisilla ole mitään muuta kypsempää sanottavaa vai onko täällä joku p*ss*sryhmä nostamassa omaa itsetuntoaa kommentoimalla negatiivisesti vieraista ihmisistä?  

Ketjussa on viestitolkulla kommentteja, mitkä ei tähän ketjuun enää kuulu. Perustakaa oma haukkuketju muualle ja antakaa muiden nauttia ohjelmasta sellaisena kuin se on.

VINKKI: Jos te löydätte näistä 8 osallistujasta jokaisesta jotain negatiivista sanottavaa, niin ukotteko, ettei teistäkin ole jo keksitty niiden taholta, jotka teidät tuntevat? Ei kukaan ole syntynyt täydelliseksi! Et sinäkään. Nostan hattua näille kaikille osallistujille rohkeudesta ja toivon hartaasti, ettei nämä jutut päädy heidän luettavakseen.

N42

Samaa mieltä!

Täällä on paljon aivan asiallisia, hyvän maun rajoissa olevia spekulaatioita ja mielipiteitä. On ihan kiva lukea, mitä kirjoittaja ARVELEE jossain tietyn pariskunnan välisessä ristiriitatilanteissa tapahtuneen. Eli voisiko olla näin....

Sitten on vastenmielisiä kirjoituksia, joissa TIEDETÄÄN, millaisia osallistujat ovat ja mitä ovat tehneet, mitä tuntevat ja mikä heidän motiivinsa osallistumiseen on.

Pohjat vetävät seksuaalisen suuntautumisen ja ulkonäön vatvonta tyyliin "koska X on läski, hällä ei ole oikeutta vaatia kumppaniltaan urheilullisuutta" - kukaan osallistujista ei ole läski emmekä voi olettaa toisen ihmisen vaatimuksista yhtään mitään.

Vierailija
11532/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

y

Vierailija kirjoitti:

Jannella on notkoselkä. Vatsattomankin miehen maha pullistuu, jos on kovin notko. Jos on pieni kumpu, se korostuu entisestään. Janne ei ole niin vatsakas, miltä ensisilmäyksellä näyttää. Jos ei ole pyykkilautojen perään, Janne tekemistensä perusteella vaikuttaa urheilullisesta..

Höpö höpö.

Jannella on nimenomaan ylävatsaa, mihin ei kyllä merkittävästi mikään notkoselkä vaikuta.

Ja mitä erityistä Janne on tehnyt miksi hän on 'paljon urheilullisempi kuin' Matti? Käynyt Katin kanssa yhden kerran siellä Katin salilla (missä hän kiitti kieltäytyen että olisivat hänellekin hankkineet sinne kortin ) ja pyöräretkeillyt Katin kanssa (ja Katin johdolla).

En kyl muista muuta...

Mielestäni Jannen tuominen mukaan tähän Matin sporttisuuskeskusteluun ei ole reilua, koska Janne ei kai ole mainostanut joka välissä olevansa sporttinen eikä nyrpistellyt vaimolleen, kun tämä ei ole tarpeeksi ”aktiivinen”.

Matin sporttisuuden epäileminen on oikeutettua nimenomaan siksi, että hän tuntuu itse tuovan sitä esille, jotta saisi sporttisen naisen. Vaikka itse on vähän punkero. Ja kun kropasta ei sporttisuus näy ja sitä tuodaan jatkuvasti esille, niin Matti on tavallaan itse aiheuttanut tämän ”kehonkoostumusanalyysin”. :D Ei analysoida Jannea!

Häh? Me spekuloijat olemme ihan itse nostaneet tuon Matin urheilullisuuden puheenaiheeksi. Eipä sitä nyt oikeasti noissa jaksoissa Matin suusta ole kuultu.

Esittelyteksteissään se hänellä (kuulemma) oli ja että hän pitää sporttisista naisista (tuotannon sanoittama määritelmä).

Joku sata sivua sitten jo keskusteltiin miten huono kuvaus on urheilullinen koska se voi olla mitä tahansa määrätietoisesta kilpaurheilijasta aktiiviseen urheilun seuraajaan -omasta mielestään siis. Ja että se on usein vain kiertoilmaisu "ei mikään ällöläski habbathejut".

Samalla lailla ollaan analysoitu sitä miten Emman ja Tuomaksen seikkaliullisuus on ihan kaksi eri käsitettä.

Ja Jannen voi mainiosti ottaa vertailukohdaksi, jos täällä kerran tosi moni pitää häntä "ihanan urheilullisena" ja hänellä on (ainakin minun silmissä) aivan sama runkorakenne kuin "tanakka mukaliikkuja" Matilla.

Vierailija
11533/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen 10 jakson ja Katihan ihan selkeästi toteaa omavaatuukeskustelun päätteeksi että hän ei näe että HÄNEN tulisi muuttaa mitään, mikä tarkoittaa sitä että vain ja ainoastaan Jannen käytös on ongelma. Jannen käytös ei miellytä Katia, joten tottakai Jannen tulee muuttua. Janne taas on niin ihastunut, että haluaakin muuttua Katin mieleiseksi. Saa nähdä osaako edes sitten antaa Jannelle sitä "tilaa" muuttua.

Vierailija
11534/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

y

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

En kyl muista muuta...

Häh? Me spekuloijat olemme ihan itse nostaneet tuon Matin urheilullisuuden puheenaiheeksi. Eipä sitä nyt oikeasti noissa jaksoissa Matin suusta ole kuultu.

Esittelyteksteissään se hänellä (kuulemma) oli ja että hän pitää sporttisista naisista (tuotannon sanoittama määritelmä).

Joku sata sivua sitten jo keskusteltiin miten huono kuvaus on urheilullinen koska se voi olla mitä tahansa määrätietoisesta kilpaurheilijasta aktiiviseen urheilun seuraajaan -omasta mielestään siis. Ja että se on usein vain kiertoilmaisu "ei mikään ällöläski habbathejut".

Samalla lailla ollaan analysoitu sitä miten Emman ja Tuomaksen seikkaliullisuus on ihan kaksi eri käsitettä.

Ja Jannen voi mainiosti ottaa vertailukohdaksi, jos täällä kerran tosi moni pitää häntä "ihanan urheilullisena" ja hänellä on (ainakin minun silmissä) aivan sama runkorakenne kuin "tanakka mukaliikkuja" Matilla.

Kyllä Matti nimenomaan itse on sitä tuonut esiin. Esittelyteksti voisi olla tuotannon viritelmä, joten se yksinään ei kertoisi välttämättä mitään erikoista. Mutta Matin esiintyminen ohjelmassa ja tuo lehtihaastattelu antaa kuvan, että esittelytekstin vivahteet kuvastavat Matin painotuksia aidosti. Matti on nimenomaan monessa jaksossa tuonut esille sitä, että Mira on kotihiiri, ja kyllä mielestäni siitä on rivien välistä luettavissa, että Matti viittaa menevyydellään ainakin osin sporttisuuteensa. Sitten on vielä tämä Aamulehden haastattelu, johon Matti on pystynyt omalla kertomallaan vaikuttamaan, ja sehän on todella yhtä sporttikorostusta.

Tässäkään ei sinänsä olisi mitään vikaa, jos on vähän ylipainoinen ja silti sporttinen. Mutta kun Matti haluaa nimenomaan sporttisen naisen, ja kaikki tietää, että "sporttinen nainen" on kiertoilmaus hoikalle naiselle. Ja hän ei itse ole hoikka, eikä muullakaan tavalla kovassa kunnossa, ainakaan niin, että se näkyisi (mitä kuitenkin itse vaatii naiselta).

Vierailija
11535/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulehden jutussa annetaan Matista aika sporttinen kuva. Silloinkin oli menossa pyöräilemään, kun tuli tieto osallistujavalinnasta. Lisäksi kertonut harrastavansa mm. crossfitiä. Syökö hän tosi epäterveellisesti, kun on silti ylipainoa? Vai onko käynyt tyyliin kaksi kertaan crossfit-salilla tutustumassa?

Vähän tulee semmoinen olo, että halutaan korostaa sporttisuutta, jotta sporttiset mimmit lähestyisivät. Matti ei näytä oikein tunnistavan omaa tasoaan. Kun ajelivat Villen kanssa golfailemassa, tuli mieleen, että Villen sporttisuusheitto oli hänen huumoriaan ja erinomaista tilannekomiikkaa. :D

Omaa tasoaan? Ovatko siis vain sporttiset ja hoikat tasokkaita? Matti ei ole edes mikään lihava, vain pikkuisen tanakka. Ei kaikkien ihmisten tarvitse olla riutuneen näköisiä.

Makuasiat ovat tietenkin makuasioita ja niissä voi ihmisestä riippuen olla vaihtelua. Yleisesti lienee kuitenkin ihan turvallista todeta, että nykyaikana suurin osa ihmisistä pitää hoikkuutta paremman näköisenä kuin edes pientä pyöreyttä, ylipainosta nyt puhumattakaan. Sekä naisilla että miehillä. Muuten ei laihdutus- ja kehonmuokkausbisnes kukoistaisi näin. Siten objektiivisesti arvioiden: kyllä, sporttiset ja hoikat ovat tasokkaita, sillä sporttisuus ja hoikkuus vaatii nykyaikana työtä. Läpi ihmiskunnan historian aina se on ollut arvokasta, jota on vaikea saavuttaa. Niin hölmöjä me ihmiset ollaan.

Vierailija
11536/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ohjelman ongelma on se että loppuviimein tässä ei näytetä juuri mitään ja sen takia täällä spekuloidaan niin paljon! Kuinka paljon OIKEASTI Matti ja Mira ovat esim.keskustelleet tulevasta, suhteen tilasta, asuinpaikasta jne?! Emme me sitä tiedä koska meille on leikattu ja näytetty vain niitä pätkiä joissa Matti on saippuaa ja Mira kuittailee... 😒

Toki varmaan totta toinen puoli mutta kuitenkn.

Muistatteko vielä Millan ja Kimmon? Kaikki olivat varmoja ettei juttu jatku mutta niin vaan jatkui vielä puolitoista vuotta kuvausten jälkeen... eli leikkauksilla saadaan jutut näyttämään jos vaikka miltä. Sitä Millan ja Kimmon juttuakin olisi voitu esittää ihan eri näkökulmasta jolloin me palstailjat olisimme tietäneet heidän jatkavan. Tänä vuonna kerronta on superhidasta, liikaa pareja ja jaksoissa ei oikein tapahdu mitään vaikka niitä on jopa 4(?!) enemmän. Tietty kuvauksella ja editoinnilla voidaan harhauttaa katsojia mutta onko se tämän sarjan idea!? Omasta mielestäni ei...

Vierailija
11537/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä ei olisi niin paljon asiatonta viestintää (turhaa haukkumista) ja pitkiä keskusteluja aiheen vierestä, EA:n tekijät jaksaisivat seurata ketjua ja voisivat ehkä jonkin näkökulman myös huomioida tulevilla kausilla. Ehkä osallistujiakin olisi helpompi rekrytoida ja nämä uskaltaisivat avautua televisiossa.

Totta. Olen monta kertaa miettinyt mitä ohjelman asiantuntijat ajattelevat siitä, että täällä kirjoitetaan tällaista soopaa heistä ja ohjelman osallistujista. Tämä on kuin haiseva likakaivo, jonne ihmiset käyvät tyhjentämässä omaa likaämpäriään. Sankari on se, joka osaa sanoa osallistujista kaikkein raadollisimmin. 

Vierailija
11538/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu koskee enemmän ohjelmaa kuin todellisia pareja. Tiedämme hyvin vähän siitä mitä todella on tapahtunut. Ihmisen mieli on sellainen, että värittää tyhjät kohdat omalla mielikuvituksella. Aika vähän nettikeskustelulla on enää tekemistä asian todellisen laidan kanssa.

Vierailija
11539/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mun mielestä on ongelma, että asiantuntijat on liian kaukana osallistujien kokemusmaailmasta. Osa heistä varmasti osaa auttaa parisuhteen kriiseissä ammattitaidollaan. Mutta heiltä puuttuu kulttuurinen ymmärrys nuorempien ihmisten maailmasta, kyky lukea näiden kieltä, habitusta ja olemisen tapaa. Emman ja Tuomaan naittaminen yksi räikeimmistä esimerkeistä. (Tällaisessa tapauksessa asiantuntijoiden neuvot eivät enää auta.) Esimerkiksi Kanala ei vain ole kärryillä, vaikka muuten moderni pastori onkin. Hän on aivan väärä ihminen yhdistelemään ihmisiä, joiden maailmaa ei oikein ymmärrä.

Mun mielestä taas on ihan turhaa puhua parisuhteen kriiseistä kun nämä on tuntemattomia ihmisiä toisilleen. Vaikka tähän mukaan lähtevät ihmiset haluavat epätoivoisesti kumppanin, niin jos se tyyppi ei miellytä (en tarkoita pelkästään ulkonäköä), niin tuskin kukaan haluaa sitoutua avioliittoon. Tämä ei kuitenkaan ole mikään pakkoliitto. Valitettavasti moni näistä liitoista on ohi ennen kuin on alkanutkaan. Loppu ohjelma on aina sen halukkaamman osapuolen ja ohjelman takia tehtyä draamaa ja sisältöä.

Ja todellakin täällä on aina laadukasta keskustelua, kun on aihetta keskustella ja jotain konkreettista, mutta nyt saa lähinnä arvailla missä mennään.

Toivottavasti Mira ja Matti ei ole tämän kauden Milla ja Kimmo. Merkit on kyllä ilmassa.

Vierailija
11540/18026 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ohjelman ongelma on se että loppuviimein tässä ei näytetä juuri mitään ja sen takia täällä spekuloidaan niin paljon! Kuinka paljon OIKEASTI Matti ja Mira ovat esim.keskustelleet tulevasta, suhteen tilasta, asuinpaikasta jne?! Emme me sitä tiedä koska meille on leikattu ja näytetty vain niitä pätkiä joissa Matti on saippuaa ja Mira kuittailee... 😒

Toki varmaan totta toinen puoli mutta kuitenkn.

Muistatteko vielä Millan ja Kimmon? Kaikki olivat varmoja ettei juttu jatku mutta niin vaan jatkui vielä puolitoista vuotta kuvausten jälkeen... eli leikkauksilla saadaan jutut näyttämään jos vaikka miltä. Sitä Millan ja Kimmon juttuakin olisi voitu esittää ihan eri näkökulmasta jolloin me palstailjat olisimme tietäneet heidän jatkavan. Tänä vuonna kerronta on superhidasta, liikaa pareja ja jaksoissa ei oikein tapahdu mitään vaikka niitä on jopa 4(?!) enemmän. Tietty kuvauksella ja editoinnilla voidaan harhauttaa katsojia mutta onko se tämän sarjan idea!? Omasta mielestäni ei...

Millan ja Kimmon tapaus on esimerkki siitä, että katsojille tulee varsin paikkansapitävä kuva suhteista. Näin jo otsallani, että heidän suhteestaan ei tule mitään, niin kuin ei tullutkaan. Se, että he päättivät tekohengittää suhdettaan vielä vähän aikaa kuvausten jälkeen, ei muuta asiaa.

Ketju on lukittu.