Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun itse kävin salilla, suuri osa salilla kävijöistä siellä oli ylipainoisia. He harrastivat selkeästi tavoitteellisesti ja nostivat isoja painoja. Heistäkään en mitenkään olisi sitä päällepäin osannut arvata. Jos lihasmassan päällä on paljon rasvaa, ei sitä mitenkään erityisemmin näy, jos on muuten vain normaali kuntosaliharrastaja.
Matti ei lähtenyt salille, koska ei halunnut lähteä sinne Miran seurassa.
Kävikö ilmi, miksi. Minulta on mennyt ohi. Minusta on turhaa taivastella Villen kanssa, kun vaimo on niin kotiin jämähtänyt mutta kieltäytyä tämän kanssa salille lähdöstä - etenkin jos on ilmoittamansa mukaan crossfit-taustaa, jolloin sali olisi ihan luonteva paikka.
Mä en muuten ikimaailmassa menisi mun miehen kanssa minnekään treenisalille - hän käyköön itsekseen ja minä käyn toisaalla itsekseni. Se on just sitä omaa aikaa eikä mitään parisuhteen syventämisaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun itse kävin salilla, suuri osa salilla kävijöistä siellä oli ylipainoisia. He harrastivat selkeästi tavoitteellisesti ja nostivat isoja painoja. Heistäkään en mitenkään olisi sitä päällepäin osannut arvata. Jos lihasmassan päällä on paljon rasvaa, ei sitä mitenkään erityisemmin näy, jos on muuten vain normaali kuntosaliharrastaja.
Kävikö ilmi, miksi. Minulta on mennyt ohi. Minusta on turhaa taivastella Villen kanssa, kun vaimo on niin kotiin jämähtänyt mutta kieltäytyä tämän kanssa salille lähdöstä - etenkin jos on ilmoittamansa mukaan crossfit-taustaa, jolloin sali olisi ihan luonteva paikka.
Mä en muuten ikimaailmassa menisi mun miehen kanssa minnekään treenisalille - hän käyköön itsekseen ja minä käyn toisaalla itsekseni. Se on just sitä omaa aikaa eikä mitään parisuhteen syventämisaikaa.
Voisitte mennä esittäytymään ja miehesi voisi välillä puristaa notkolla olevaa persettäsi ja antaa kostean kielarin. Ottaisitte mestan haltuun, koska olette upeimpia ja siistejä tyyppejä.
Moi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma on näistä se, jonka kanssa eniten haluaisin yrittää, mutta ei hän taida olla naisista kiinnostunut. On herkkä ja kiinnostunut kirjallisuudesta ja runoista, mutta tykkää kuitenkin kävellä luonnossa. Maailman ihanin hymykin löytyy :) Uskon, että kun tilanne ei olisi näin stressaava, hän käyttäytyisi aivan eri tavalla.
Minulla on samanlaiset fiilikset - olen nainen myös (bi). Emma on ainoa näistä kaikista ihmisistä, josta löytyy sellaista ihmisyyden kantavuutta jota jaksaisin katsella. Muut ovat tavalla tai toiselle ”aivopestyjä”. Ohjelmassa Emma on osunut luultavasti maailman epäsopivimman miehen kanssa treffeille alttarille. Toivottavasti ei jää ikuista traumaa.
Höpö höpö. Emma oli itse kaikkein epäsopivin morsian. Ärsyttävä kikattaja.
Taidat sekoilla. Emma ei juurikaan kikattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää ei vielä syvennä mitään vaan yrittää edes tutustua toisiinsa. Matin ihmettelyn aiheena on ollut juuri Miran "jämähtäminen kotiin", en muista tarkkaa sanamuoroa. Matilla on arvokasta aktiivisuutta ja urheilullisuuuta - Matin itsensä ja Villenkin mukaan -, mutta Miralla ei. Tämä ajateltuna tietenkin sen perusteella, mitä meille on näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Aamulehden jutussa annetaan Matista aika sporttinen kuva. Silloinkin oli menossa pyöräilemään, kun tuli tieto osallistujavalinnasta. Lisäksi kertonut harrastavansa mm. crossfitiä. Syökö hän tosi epäterveellisesti, kun on silti ylipainoa? Vai onko käynyt tyyliin kaksi kertaan crossfit-salilla tutustumassa?
Vähän tulee semmoinen olo, että halutaan korostaa sporttisuutta, jotta sporttiset mimmit lähestyisivät. Matti ei näytä oikein tunnistavan omaa tasoaan. Kun ajelivat Villen kanssa golfailemassa, tuli mieleen, että Villen sporttisuusheitto oli hänen huumoriaan ja erinomaista tilannekomiikkaa. :D
Jep. Crossfit-hän on todella rankka ja vaativa laji, ja ne muutama tuttuni jotka sitä harrastavat näyttävät kyllä todella timmeiltä. Toki ovat Mattia nuorempiakin. Matti näyttää tavalliselta, voi hyvin käydä salilla rauhakseen, mutta crossfit? Ehkä ei ;)
Mä harrastan itse crossfittiä ja voin vannoa, ettei Matti harrasta.
Salilla toki on monenlaista porukkaa ja varsinkin aloittelijat voivat olla pyöreitäkin, mutta läskit lähtee nopeasti, kun on säännöllisesti harjoitellut muutaman kuukauden. Miehet kehittyvät nopeasti ja muutos tulee lyhyessä ajassa. Matti on joko ihan vasta-alkaja tai sitten käynyt pari kertaa joskus viime vuonna.
Lehtijutussa Matti sanoo, että hän on ollut hyvin erilaisten naisten kanssa eli ei ole mitään tiettyä tyyppiä, johon olisi ihastunut.
Ja sitten ovat ennakoesittelyyn keksineet kirjoittaa, että Matti se tykkää tummista ja hoikista.
Eli nyt voidaan lopettaa keskustelu jo kahdesta aiheesta, jotka on jo loppuunkäsitelty:
1. Matin ongelma ei ole Miran tukanväri eikä ulkonäkö ylipäätään
2. Janne ei puhu aina kirjakielisesti, vaan hän puhuu myös murteellisesti. Ei vaan halua tuoda sitä esiin tv:ssä. Syy voi olla se, että Kati ei aina ymmärrä tai kuule kunnolla hänen murteellisia sanojaan ( joku palstalaisista oli oikeasti kuunnellut ohjelmaa ja kirjoitti tänne esimerkin) joten pääsee helpommalla ainakin kameroiden edessä, kun vaihtaa yleiskieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutut alkaa lähteä kyllä aika laukalle, jos nyt spekuloidaan että osallistujien kielteinen käytös on vain kumppanin aiheuttamaa. Jokainen vastaa itse omasta käytöksestään.
Miten voi odottaa, että tulisi oikea kumppani ja muuttaisi ihmisen toiseksi?
Kaikki kommunikaatio ja yhteys on kahden ihmisen välistä reaktioa. Kukaan ei ole samanlainen toisen kanssa verrattuna toiseen, kun ylitetään reaktiopiste hyvässä tai pahassa.
Näistäkin näkee, että eniten suhteissa ovat kärsineet Emma, Mira ja Janne. Jonkin verran Kati. Tuomas, Juudit ja Matti ovat onnistuneet pysymään neutraalitasolla, Juuditilla taitaa kyllä vaatia sinnittelyä. Tommia on vaikea lukea. Kukaan ei ole rakastunut - puhjennut kukkaan.
Riippuu itsetuntemuksesta. Ja tietysti jokainen vastaa omasta käytöksestään.
Jokainen voi käyttäytyä hyvin, mutta silti jokainen ei ole onnellinen jokaisen kanssa, ei siinäkään tapauksessa, että molemmat käyttäyisivät hyvin.
Ja maapallo on p...
Vierailija kirjoitti:
Miten Mira on ollut sinkku 5 vuotta ja haluaa perheen? Siis grillaavia sohvaperunoita on Suomi täynnä. Ainakin tämä on hyvä treffi-ilmoitus ja Mira löytää uuden miehen varmaan ihan omasta naapuristostaan.
Se on varmaan nyrpistellyt ukkoehdokkaat pois elämästään. Vaikuttaa aika krantulta ja määräilevältä. Soo soo, miehen paikka on siellä lapsijoukon peränpitäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Moi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma on näistä se, jonka kanssa eniten haluaisin yrittää, mutta ei hän taida olla naisista kiinnostunut. On herkkä ja kiinnostunut kirjallisuudesta ja runoista, mutta tykkää kuitenkin kävellä luonnossa. Maailman ihanin hymykin löytyy :) Uskon, että kun tilanne ei olisi näin stressaava, hän käyttäytyisi aivan eri tavalla.
Minulla on samanlaiset fiilikset - olen nainen myös (bi). Emma on ainoa näistä kaikista ihmisistä, josta löytyy sellaista ihmisyyden kantavuutta jota jaksaisin katsella. Muut ovat tavalla tai toiselle ”aivopestyjä”. Ohjelmassa Emma on osunut luultavasti maailman epäsopivimman miehen kanssa treffeille alttarille. Toivottavasti ei jää ikuista traumaa.
Höpö höpö. Emma oli itse kaikkein epäsopivin morsian. Ärsyttävä kikattaja.
Taidat sekoilla. Emma ei juurikaan kikattele.
😮😮😮
Vierailija kirjoitti:
Salilla toki on monenlaista porukkaa ja varsinkin aloittelijat voivat olla pyöreitäkin, mutta läskit lähtee nopeasti, kun on säännöllisesti harjoitellut muutaman kuukauden. Miehet kehittyvät nopeasti ja muutos tulee lyhyessä ajassa. Matti on joko ihan vasta-alkaja tai sitten käynyt pari kertaa joskus viime vuonna.
En enää ihmettele, miksi niin monet miehet ovat luulleet minua epäliikunnalliseksi. Vaikka juoksin ja kävin salilla monta kertaa viikossa. Ei minusta sitä näkynyt mitenkään päällepäin. Nytkin kun katson vanhoja kuvia, näytän niissä mielestäni vain laihaläskiltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt salilla ja harrastanut juoksua 10 vuotta, monta kertaa viikossa. Silti miehet eivät usko minun olevan ollenkaan liikunnallinen, koska se ei näy päällepäin. Kun katson kuvia ajoilta, jolloin olin normaalipainoinen ja kävin salilla ahkerasti, näytän vain laihaltaläskiltä. En ole missään vaiheessa harrastanut liikuntaa ulkonäön takia. Eli siis tavoitteenani ei ole ollutkaan missään vaiheessa se, että se näkyisi ulkonäössä. Eli en ole muokannut syömisiäni sen mukaan, että sen pitäisi vähentää rasvaa lihasten päältä.
Jannesta tulee kyllä voimakkaasti gay fiilis, näkisin hänet jonkun kivan samantyylisen miehen kanssa rakentamassa elämää.
Viesti meni vahingossa kahteen kertaan. Eli siis harrastin juoksua ja kävin kilpailuissa, sekä lisäksi salilla käyntiä muutaman vuoden ajan. Sen jälkeen vähemmän ahkerasti, missään vaiheessa ei kukaan ole tiennyt minun olevan liikunnallinen. En tiedä mitä tuo crossfit on, ehkä jotain rankempaa.
Matin sporttisuus taitaa olla penkkiurheilua.
Tommi Pommi. Janne Panne. Mira Lira. Juudit Tuudit. Tuomas Huomas. Emma Remma.
Vähän oli hyvää juttua. Buahahaaa.
Vierailija kirjoitti:
Jannesta tulee kyllä voimakkaasti gay fiilis, näkisin hänet jonkun kivan samantyylisen miehen kanssa rakentamassa elämää.
Susta tulee voimakkaasti trollifiilis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää ihmettele, miksi niin monet miehet ovat luulleet minua epäliikunnalliseksi. Vaikka juoksin ja kävin salilla monta kertaa viikossa. Ei minusta sitä näkynyt mitenkään päällepäin. Nytkin kun katson vanhoja kuvia, näytän niissä mielestäni vain laihaläskiltä.
Laihaläski (En tiedä mikä ttu tämä on, syyllistetään jo siitäkin että on hoikka) et ole voinut olla jos sulla on salilla voimailtuja lihaksia ja voimaa jossakin läskien alla. Toki on voinut olla hyvin rasvakudosta, mutta muuten et ole mikään hintelä tai voimaton voinut olla.
Juoksu polttaa rasvat ja sali antaa lihaksia = pakko olla tikissä. Jos et ollut, jokù mättää.
Tarkoitat varmaan Katia...