Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
10681/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri syy sille, miksi tätä(kin) kautta on tylsä seurata on se, että maksullisella puolella näytetään seuraava jakso etukäteen. Iltapäivälehdet myös päivittelevät uutisiaan alvariinsa ja jo otsikossa paljastuu, mitä tulevassa jaksossa tapahtuu.

Ajatelkaapa, jos sarjaa saisi katsoa ihan rauhassa, ilman minkäänlaisia etukäteistietoja (paitsi ehkä se lyhyt maistiainen jakson lopussa), olisi NIIN paljon mielenkiintoisempaa seurata sarjaa! Nyt kaikki vesittyy ja muuttuu tylsäksi.

Vierailija
10682/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti ja loukkaava, keskenkasvuinen typerys. Pirkkalan vanhapoika Matti esittää koko kansalle miten EI ihmisen pidä käyttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10683/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Juuditin soittoa ei näytetty enempää?

Tämä. Todella harvinaislaatuinen mahdollisuus tavallisen ihmisen saada soittaa kirkossa. Olisin niin paljon halunnut nähdä ja kuulla. Nyt meni tuotannolta ja leikkaajalta aivan ohi mikä helmi tässä tilanteessa oli kyseessä.

Vierailija
10684/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin on alkanut Tuomas ärsyttämään - haluaa suoraa kommunikaatiota ja sanoi lisäksi, että hän voi joskus sanoa jotain, mistä voi ottaa itseensä, mutta hänen kanssaan ei voi tulla juttuun jos ottaa. Kuulostaa vähän ilkeältä. Onko Tuomas valmis tulemaan toista vastaan ollenkaan? Ja miksei ole löytänyt sopivaa kumppania - on suht komea, sosiaalinen ja työskentelee varmasti usean nuoren naisen ympäröivänä.

Alasviettävät silmäkulmansa antavat hänestä vähän hönön vaikutelman, komeaksi ei voi kutsua.

Ite oot alasviettävä!

Vierailija
10685/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannehan on sanonut, että aikoo napata Katin itselleen, eli on valmis joustamaan ja tekemään muutoksia omaan käytökseen mielyttääkseen Katia. Täysin väärä asenne pitkän parisuhteen pohjaksi. Jannehan on aikuinen ja ihan osaava mies, joka vain on harkitsevainen ja hiljaisempi, ei tarkoita sitä että tarvitsee Katin opastusta kokkaamiseen tms. Kati vain haluaa sanoa sanottavansa joka asiaan, eikä jaksa odottaa, että toinen tekee asioita rauhallisempaan tahtiin.

Joskus parisuhteessa voi ihminen muuttua, jos joku käytöstapa on semmoinen, mistä itsekin oikeasti haluaa oppia pois, mutta muutoksen pitää tulla ihmisestä itsestään.

Matti ei tule saamaan itselleen upeampaa naista kuin Mira, joka oikeasti on kiltti ja kiinnostunut suhteesta Matin kanssa. Turhaan Matti haikailee ulkonäöltä upeampien naisten perään, kun ei itsekään ole mikään adonis eikä enää mikään nuorikaan.

Missä kohtaa Matti on sanonut haikailevansa "ulkonäöltä upeampien naisten perään"? Matti -kommentit taitavat elää tällä palstalla aivan omaa elämäänsä. 

Ihan kuule jo siinä esittelytekstissä, joka löytyy netistä. Kertoi viehättyvänsä yleensä tummista urheilullisista (=timmeistä) naisista.

No miksi hänelle on valittu blondi ja ihan erilainen mistä yleensä tykkää? Raati valinnut väärin...

Vierailija
10686/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin on alkanut Tuomas ärsyttämään - haluaa suoraa kommunikaatiota ja sanoi lisäksi, että hän voi joskus sanoa jotain, mistä voi ottaa itseensä, mutta hänen kanssaan ei voi tulla juttuun jos ottaa. Kuulostaa vähän ilkeältä. Onko Tuomas valmis tulemaan toista vastaan ollenkaan? Ja miksei ole löytänyt sopivaa kumppania - on suht komea, sosiaalinen ja työskentelee varmasti usean nuoren naisen ympäröivänä.

Alasviettävät silmäkulmansa antavat hänestä vähän hönön vaikutelman, komeaksi ei voi kutsua.

Ite oot alasviettävä!

Kyllä hän alkaisi näyttää ihan ookoo komealta jos käytös olisi eri. Kelasin takasin kun olin että mitä mä kuulin....? " Mä syön edelleenkin tän jätskin eka loppuun!"

Miksi hän vttuilee Juuditille? Miksi ei voi sanoa kauniisti..... "Odota hetki, tuun ihan just siihen, syön tän tässä äkkiä eka."

Vierailija
10687/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Juuditin soittoa ei näytetty enempää?

Tämä. Todella harvinaislaatuinen mahdollisuus tavallisen ihmisen saada soittaa kirkossa. Olisin niin paljon halunnut nähdä ja kuulla. Nyt meni tuotannolta ja leikkaajalta aivan ohi mikä helmi tässä tilanteessa oli kyseessä.

Se oli todella aivan ihana kohta. Juudith aivankuin valaistui päästessään soittamaan ja Tommi katsoi häntä uusin silmin, ihailevasti. Mutta se kesti vain niin pienen hetken...

Vierailija
10688/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisuus kyllä jättää jälkensä ihmiseen, vaikka liikkeestä eroasikin. Itse erosin 20-vuotiaana ja edelleenkään en nyt 40-vuotinaana meikkaa, en värjää hiuksia, ja seksi kuuluu minusta vain rakastuneiden ihmisten välille.. Mutta Juudit kyllä hyvin ottanut omaa elämää haltuun; uusimmassa jaksossa kävivät jopa tanssitunnilla (lestadiolaisille tanssi on syntiä..). Vaatii paljon vahvuutta karistaa lestadiolaisuus ajatuksistaan ja tottumuksistaan. Pisteet Juuditille!

Vierailija
10689/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on kyse Tommista. Taatusti vaan odotti vuoroaan päästä esittämään mahtavia sävellyksiään, kun Juudit soitti urkuja...

Vaikea nähdä, miten tuo suhde pysyisi kasassa, ellei vaimo olisi noin fiksu. J u o k s e J u u d i t. !!!

Loistava kommentti! Tommihan mainitsi jossain alkujaksossa, että olis kiva päästä soittamaan urkuja.

Mitä loistavaa kommentissa muka oli - varsinkin kun heti perään itse kerroit perustelut Tommin käytökselle.

Sitä paitsi: kuka meistä ei aluaisi kokeilla urkuja tai mitä tahansa uutta ja erikoista soitinta (soittotaidoista viis) sen sijaan että seisoisi vain vieressä tumput suorina.

Minä! Huomatkaa minut! Poistu minun tieltä 🙄

Käsikirjoitus! Huomatkaa käsikirjoitus! Ei tietenkään ole tarkoitus, että ohjelmassa esitellään vain toisen osapuolen ylivertaista soittamista, vaikka se olisi katsojia miellytänytkin.

Vierailija
10690/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oot alasviettävä!

Kyllä hän alkaisi näyttää ihan ookoo komealta jos käytös olisi eri. Kelasin takasin kun olin että mitä mä kuulin....? " Mä syön edelleenkin tän jätskin eka loppuun!"

Miksi hän vttuilee Juuditille? Miksi ei voi sanoa kauniisti..... "Odota hetki, tuun ihan just siihen, syön tän tässä äkkiä eka."

Ai Tuomasko vittuili Juudithille? Nyt taidat olla sekaisin.

Vierailija
10691/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannehan on sanonut, että aikoo napata Katin itselleen, eli on valmis joustamaan ja tekemään muutoksia omaan käytökseen mielyttääkseen Katia. Täysin väärä asenne pitkän parisuhteen pohjaksi. Jannehan on aikuinen ja ihan osaava mies, joka vain on harkitsevainen ja hiljaisempi, ei tarkoita sitä että tarvitsee Katin opastusta kokkaamiseen tms. Kati vain haluaa sanoa sanottavansa joka asiaan, eikä jaksa odottaa, että toinen tekee asioita rauhallisempaan tahtiin.

Joskus parisuhteessa voi ihminen muuttua, jos joku käytöstapa on semmoinen, mistä itsekin oikeasti haluaa oppia pois, mutta muutoksen pitää tulla ihmisestä itsestään.

Matti ei tule saamaan itselleen upeampaa naista kuin Mira, joka oikeasti on kiltti ja kiinnostunut suhteesta Matin kanssa. Turhaan Matti haikailee ulkonäöltä upeampien naisten perään, kun ei itsekään ole mikään adonis eikä enää mikään nuorikaan.

Missä kohtaa Matti on sanonut haikailevansa "ulkonäöltä upeampien naisten perään"? Matti -kommentit taitavat elää tällä palstalla aivan omaa elämäänsä. 

Ihan kuule jo siinä esittelytekstissä, joka löytyy netistä. Kertoi viehättyvänsä yleensä tummista urheilullisista (=timmeistä) naisista.

No miksi hänelle on valittu blondi ja ihan erilainen mistä yleensä tykkää? Raati valinnut väärin...

Mirahan ei sinänsä ole blondi, joten mistä tietää blondaako hän vain väliaikaisesti vai pysyvästi. Tuo hiukset polttanut vaalea ei ole eduksi hänelle, joten voisi kokeilla joskus jotain muutakin ja hiukset saisivat levätä ja vahvistua. 

Vierailija
10692/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on kyse Tommista. Taatusti vaan odotti vuoroaan päästä esittämään mahtavia sävellyksiään, kun Juudit soitti urkuja...

Vaikea nähdä, miten tuo suhde pysyisi kasassa, ellei vaimo olisi noin fiksu. J u o k s e J u u d i t. !!!

Loistava kommentti! Tommihan mainitsi jossain alkujaksossa, että olis kiva päästä soittamaan urkuja.

Mitä loistavaa kommentissa muka oli - varsinkin kun heti perään itse kerroit perustelut Tommin käytökselle.

Sitä paitsi: kuka meistä ei aluaisi kokeilla urkuja tai mitä tahansa uutta ja erikoista soitinta (soittotaidoista viis) sen sijaan että seisoisi vain vieressä tumput suorina.

Minä! Huomatkaa minut! Poistu minun tieltä 🙄

Käsikirjoitus! Huomatkaa käsikirjoitus! Ei tietenkään ole tarkoitus, että ohjelmassa esitellään vain toisen osapuolen ylivertaista soittamista, vaikka se olisi katsojia miellytänytkin.

Juuditin soittamisesta ei annettu meidän kuulla yhtään mitään. Tommilta jotain hapuilua. 

Vierailija
10693/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati ja Janne kiva pari mutta Kati pilaa jutun. Jo alussa sanoi että hän on sellainen että tykkää että asiat menee kuten hän haluaa. Janne jää ihan alakynteen kun toinen on niin hallitseva. Kati tunnustaa ihmiseltä joka sanoo haluavansa miehen joka pistää hieman vastaan mutta silti asioiden pitää mennä kuten Kati haluaa. Tuollainen ihminen tulee toimeen vain itsensä kanssa.

Matti ja Mira vaikuttanut alusta pitäen pariskunnalta jotka ei puhu mistään syvällisestä. Puhutaan vaan missä asutaan ja Mira haaveilee lapsista ja kauniista kodista. Matti ei ole mikään syvällinen herkkis enkä tajua miksi on edes hakenut tähän ohjelmaan kun ei osaa keskustella mistään. Perus tollukka joka vaan tykkää lätkästä, golffista ja piiloutuu typerien vitsien taakse.

Miralla kova hinku, ehkä jo paniikki saada lapsia ja keskittyy siihen ihan liikaa. Tärkeintä olisi löytää hyvä ja rakastava parisuhde, sitten vasta lapset ja asuntolaina.

Tuomas ja Emma. Tuhoon tuomittu pariskunta jo alussa. Emma saanut aika paljon kuraa niskaan. On liian herkkä Tuomakselle ja parempi oppia rakastamaan ensin itseään.

Jäin vaan miettimään että millaista "läppää" se Tuomas koko ajan heittelee jos Emma aina pahoittaa mielen. Tuomas syyllistänyt Emmaa aika rankasti riitatilanteista. Olisiko Tuomas voinut vähän miettiä omia "läppiä" tarkemmin. Pitääkö niiden aina koskea toista ihmistä. Tympeää vierittää se syy toisen niskaan..."se ei vaan kestä minun huumoria".

Vierailija
10694/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulehdessä ollut juttu Matista. Siinä kerrottiin et Matti oli pelannut pleikkaria kaverinsa kanssa, kun kaverin Tiia-vaimo täyttänyt Enskareiden hakupaperit Matin puolesta! Tyyppi ei itse siis olis pystyny kirjaamaan ajatuksiaan. Ei ihme et nyt on myös vaimon ja papin edessä edelleen täysin puhekyvytön. Ei ole ilmeisesti ylipäänsä hänellä syvällisempiä ajatuksia mistään. Tullut ohjelmaan vääryydellä.

Vierailija
10695/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oot alasviettävä!

Onko tämä Tuomaksen hjuumoria? Haukotuttavan hauskaa.

Vierailija
10696/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri syy sille, miksi tätä(kin) kautta on tylsä seurata on se, että maksullisella puolella näytetään seuraava jakso etukäteen. Iltapäivälehdet myös päivittelevät uutisiaan alvariinsa ja jo otsikossa paljastuu, mitä tulevassa jaksossa tapahtuu.

Ajatelkaapa, jos sarjaa saisi katsoa ihan rauhassa, ilman minkäänlaisia etukäteistietoja (paitsi ehkä se lyhyt maistiainen jakson lopussa), olisi NIIN paljon mielenkiintoisempaa seurata sarjaa! Nyt kaikki vesittyy ja muuttuu tylsäksi.

Kyllä. Jo etukäteen puhutaan osallistujista pahaa ja etsitään heidän ilkeimmät sanomisensa niin, että seuraavasta jaksosta tulee tietty ennakkoasenne. Sitten kun ko. jakso tulee, ei se ole ollenkaan sellainen mitä jo etukäteen on juoruttu ja mollattu kaikki osallistujien tekemiset ja sanomiset. Täällä kun nähdään kaikki niin negatiivisenä ja pilataan sillä toistenkin katseluinto.

Vierailija
10697/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä nähnyt hullumman näköisiäkin miehiä. Mistä muusta komeus määritellään kuin silmäkulmien asennosta?

En ole ikinä kuullut tai ajatellut, että silmäkulmien asennolla antaa itsestään hönön vaikutelman. 😁

Jospa olisit keksinyt jotain muuta kun keksimälle näin hönön perusteen haukkumiselle. Itse naisena viehätyn kun miehellä on laskevat silmänurkat.

Tuomas on ihan kivan näköinen ja itse tykkään sarkastisesta huumorista. Myös itseen kohdistuen.

Sehän on juuri niin, että tosikot ja hieman hönöt eivät sitä käsitä ja ottavat kaiken itseensä kohdistuvana. Kun itse eivät osaa itseironiaa. Eivätkä tajua tai ovat liian hitaita tajuamaan.

Sarkasmi ja ironia (myös itseironia ) vaativat nopeaa älyä ja idean oivaltamisen.

Nimenomaan älyä ja oivaltamista. Molemmilta osapuolilta.

Vierailija
10698/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne ei ole älykkö. Ihan perus DI.

Juuditilla saattaisi jotakin poikkeavaa älyä - tai viisautta olla.

Tommikaan en älyköksi luonnehtisi - enemmänkin idealisti.

Vierailija
10699/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin ja Villen golf-ajelu oli huvittaa katsoa ja kuunnella. Kaksi keskivartalolihavaa keski-ikää lähestyvää golffaria luulee olevansa niin urheilullisia että :D Eivät jaksaneet edes kävellä kun piti golfkärryllä ajella. Ja kitistään kun vaimot ei ole yhtä urheilullisia.

Kuvastaa todella monen +30-vuotiaan ajatusmaailmaa. Joskus teininä pelattu vähän lätkää ja kuvitellaan että vieläkin ollaan niiiiin sporttisia. Etenkin sinkkumiehet luulevat sitten saavansa jonkun sporttimimmin.

Ja Matti narisi ettei Miralla ole mitään omaa juttua.. Siis täh, Mirahan tykkäsi laitella takapihaa, sisustella tms. Matti on just sellainen juntti jonka mielestä harrastukset voivat olla vaan urheilullisia. Koko ajan on menossa eikä osaa pysähtyä olemaan itsensä ja omien tunteidensa kanssa eikä osaa niistä puhuakaan.

Vierailija
10700/18026 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä nähnyt hullumman näköisiäkin miehiä. Mistä muusta komeus määritellään kuin silmäkulmien asennosta?

En ole ikinä kuullut tai ajatellut, että silmäkulmien asennolla antaa itsestään hönön vaikutelman. 😁

Jospa olisit keksinyt jotain muuta kun keksimälle näin hönön perusteen haukkumiselle. Itse naisena viehätyn kun miehellä on laskevat silmänurkat.

Tuomas on ihan kivan näköinen ja itse tykkään sarkastisesta huumorista. Myös itseen kohdistuen.

Sehän on juuri niin, että tosikot ja hieman hönöt eivät sitä käsitä ja ottavat kaiken itseensä kohdistuvana. Kun itse eivät osaa itseironiaa. Eivätkä tajua tai ovat liian hitaita tajuamaan.

Sarkasmi ja ironia (myös itseironia ) vaativat nopeaa älyä ja idean oivaltamisen.

Nimenomaan älyä ja oivaltamista. Molemmilta osapuolilta.

Itse olen kaukana tosikosta, ja olen silti onnistunut välttämään, missä kohtaa on näytetty Tuomaksen viiltävän älykästä sarkasmin ja ironian tajua. Tai ylipäätään joku hauska heitto? Katikin oli hauskempi kuvaillessaan, miten Jannen ajatusprosessi etenee.

Ketju on lukittu.