Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006707871.html
Ei hitto, Matti on ollut myös Napakympissä yrittämässä löytää kumppania ja pääsi palkintomatkalle Islantiin naisen kanssa! Mira ei taida tästä napakymppi-historiasta niin paljoa veää pulttia kuin edellisen kauden Heidi hermostui saatuaan tietää Oskarin olleen jo Napakympissäkin :)
Onpa vanhettunut parissa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomaksesta tuli esiin todella keskenkasvuinen mieslapsi, ajattelin että on sellainen tasapaksu tyyppi ja massan mukana kulkeva, joka ei uskalla tehdä mitään persoonallista elämässään, vaan kaikessa menee massan mukana. Lapsellisuus ja kyvyttömyys sosiaalisessa mielessä yllätti. miestyyppinä ei lainkaan minun makuuni, liian feminiininen ja epävarma itsestään. Enpä pariskunnan toistakaan osapuolta voi kehua aikuiseksi, aikalailla alusta asti nalkuttanut toiselle. Ehkä valitsijaraati katsoi, että laitetaan kaksi keskenkasvuista lasta yhteen ja odotetaan ensimmäistä hiekkalaatikkosotaa.
Outoa, omasta mielestä vaikuttanut tosi kärsivälliseltä mutta ei kukaan jaksa loputtomiin kiukuttelua ja turhan nauramista. Oma mies on juuri tuollainen että kärsivällinen aikansa, mutta kyllä sitten hermostuu tietyn rajan jälkeen. Sitten tajuaa usein itsekin viimeistään että jaahas, nyt riittää ja tajuaa hävetä omaa kiukutteluaan ja korjata käytöstään. Näin meillä vähentynyt monet turhat nalkuttamiset, se toimii jos se äkäpussi osaa ottaa onkeensa.
Olen edelleen myöskin Tuomaksen puolella. Tietysti on harmi, ettei Emma kokenut olevansa unelmavalinta hänelle. Mutta mistä tietää olisiko jotain voinut hyvästä kaveruudesta syntyä. Emma itse sanoi, ettei halunnut antaa mitään hyvää itsestään Tuomakselle. En ymmärrä tuotakaan logiikkaa. Lapsellista lähteä tähän formaattiin ja odottaa, että tuore aviomies on rakastuu heti. Emma pilasi suhteen ihan itse. Toivottavasti saa apua epävarmuuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER: Yksi pari eroaa C Moren virassa jaksossa osan esittelytekstin mukaan.
No, Tuomas ja Emma tietysti. Muut jää yrittämään. Onhan tuo ollut selvää jo muutaman jakson perusteella. Matti ja Tommi haluavat antaa kaikkensa ennen kuin luovuttavat ja ihailen sitä piirrettä. Tuomaksella ja Emmalla on ollut niin riitaista koko ajan, ettei varmaan ole mitään motivaatiota jatkaa.
Täältä veikkaus Tommi ja Juudit.
Tommi on vaan niin tylsä, überanalyyttinen besserwisser, että ei hän mitään kipinää onnistu löytämään.
Ja reilua vaan Juuditille päästää tämä pinteestä ja jatkaa omia teitään.
Jos Emmalle, niin myös Tommille tekisi hyvää etsiä vähän itseään ennen parisuhdetta - nyt hän on vain kimppu "ideaaliarvoja", mutta se on vain kuka hän haluaisi olla...
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku jaksais tutkia noita osallistujien taustoja mitä yhteyksiä löytyykään.
Etunimellä vähän hankalaa?
Vierailija kirjoitti:
Yksikö vain?! Voi luoja, mitä ne muut sitten tekevät???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoinpa tähän känniseksi-suhteen alkamiseen liittyen. Kirjoitin useita sivuja sitten siitä, että tulin mieheni kanssa erittäin hyvin ja kaverillisesti juttuun kävelylenkillä (kyllä ne silmät tuikki kauniisti jo silloin, mutta en varsinaisesti ihastunut vielä). Seuraavilla treffeillä oltiin juotu 1-2 annosta alle ja juteltiin romanttisemmassa baariympäristössä, molemmilla bilevaatteet päällä eikä toppatakit enää. Siinä alkoi keskustelujen myötä nousta romanttisia tunteita ja päädyttiin suutelemaan ja ihastumaan. Emme olleet varsinaisesti humalassa emmekä päätyneet yhdessä petiin. Emme päätyneet petiin seuraavillakaan treffeillä vaikka suutelua ja muuta läheisyyttä oli. Hyvin pian jouduimme vielä 2 viikoksi eroon toisistamme (olin ulkomailla) ja soittelimme joka ilta. Matkalta palattuani voi arvata kenen luokse menin suoraan; mutta tässä kohtaa olimme jo tutustuneet toisiimme melko hyvin. Joka tapauksessa tietynlainen ympäristö ja pieni hiprakka voi herättää tunteet ja kipinän sellaista kohtaan jonka kanssa jo valmiiksi tulee hyvin juttuun mutta jota on toisessa ympäristössä pitänyt kaverillisena, ja läheisyys ja suudelmat voivat kasvattaa romanttisia tunteita. En suosittele missään tapauksessa aloittamaan suhdetta erityisesti uuden tuttavuuden kanssa humalaisen yhteisen yön perusteella; siinä harvemmin on tullut nähtyä luonteiden yhteensopivuutta.
Mä ymmärrän täysin, tutustuu ihmiseen ensin, hän on kiva, ja sitten alkaa huomata, että hän on muutenkin kiva. Mulla kävi niin, että yksi kaverin kämppis oli kivan näköinen ja hänellä oli miellyttävä ääni. Hänen kämppä oli persoonallinen sillä lailla mistä minäkin tykkään. En ajatellut häntä sillä lailla, kunnes oli kaverilla kotibileet, tämä oli vähän ottanut ja kaappasi minut läpällä halaukseen. Siinä silmät aukeni molemmilta, ja hakeuduimmekin vähän jutulle sen jälkeen tosi pian.
Nämä ensitteffityypit on kuitenkin olleet läheisesti keskenään heti ensi metreiltä, ettei heillä ole sellaista kynnystä tai estettä vaikka halata tai tarttua käteen. Toisen kosketusta on jo maisteltu moneen kertaan. Ennemminkin tää formaatti on tehty auttamaan ihmisiä, joille se aloitteen teko ja lähelle ja jutulle pääseminen on aina ollut vähän vaikeampaa. Ja ehkä niille, jotka on väsynyt peleihin, ja haluaisi että molemmat on tosimielellä liikkeellä etsimässä kumppania.
Niin että jos edes noista lähtökohdista ei ala syntyä mitään läheisyyden tuntumaakaan eikä pienintäkään kutitusta, niin en alkaisi ottaa känniä ja laittaan silmät kiinni, että kärsitään ja annetaan sitten. Ei ole hyvä resepti avioliitolle sekään.Vastaan että saisin linkitettyä omaa kommenttianikin paremmin itse ohjelmaan. Esim Juudit ja Tommi ovat ohjelmassa tehneet paljon kaikkea kaverillista, syöneet aamupalaa puupöydän ääressä, meloneet, pelanneet korttia. Jos he olisivat yhdessä vaikka kynttiläillallisella, tai kuuntelisivat romanttista musaa tunnelmavalaistuksessa, tai oisivat yhdessä vaikka saunassa tai porealtaassa.. missä vaan sellasessa ympäristössä/tekemisessä mikä voisi sytyttää kipinää. Tosin voi olla että nämä 2 eivät pohjimmiltaan syty toistensa seurasta, että Tommi kaipaisi hankalampaa puolisoa, jolloin romanttiset puitteetkaan eivät loisi romantiikkaa. Mutta kuka tietää jos ei edes yritä.
Kyllä! Tommi olisi voinut ottaa vastuuta tilanteesta. Huomattuaan, mistä kiikastaa omassa päässä, olisi voinut suunnitella heille romanttista tekemistä. Jos ei itse olisi keksinyt, olisi voinut kysyä asiantuntijoilta vinkkejä. Olisi ihan suoraan jo hyvissä ajoin sanonut asiantuntijoille, että koen tällaista ongelmaa, mitä voisi tehdä. Tämä olisi ollut fiksu, ratkaisukeskeinen toimintatapa. Ei voi tietää, jos ei kokeile ja yritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Tuomas ja Emma tietysti. Muut jää yrittämään. Onhan tuo ollut selvää jo muutaman jakson perusteella. Matti ja Tommi haluavat antaa kaikkensa ennen kuin luovuttavat ja ihailen sitä piirrettä. Tuomaksella ja Emmalla on ollut niin riitaista koko ajan, ettei varmaan ole mitään motivaatiota jatkaa.
Täältä veikkaus Tommi ja Juudit.
Tommi on vaan niin tylsä, überanalyyttinen besserwisser, että ei hän mitään kipinää onnistu löytämään.
Ja reilua vaan Juuditille päästää tämä pinteestä ja jatkaa omia teitään.Jos Emmalle, niin myös Tommille tekisi hyvää etsiä vähän itseään ennen parisuhdetta - nyt hän on vain kimppu "ideaaliarvoja", mutta se on vain kuka hän haluaisi olla...
No, mielestäni Tommissa on perfektionismiä hipovaa idealismia. Hän haluaa tehdä oikein ja kohdella muita oikein. Hän saa aikalailla sapiskaa monelta keskustelujalta syyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Tommi olisi voinut ottaa vastuuta tilanteesta. Huomattuaan, mistä kiikastaa omassa päässä, olisi voinut suunnitella heille romanttista tekemistä. Jos ei itse olisi keksinyt, olisi voinut kysyä asiantuntijoilta vinkkejä. Olisi ihan suoraan jo hyvissä ajoin sanonut asiantuntijoille, että koen tällaista ongelmaa, mitä voisi tehdä. Tämä olisi ollut fiksu, ratkaisukeskeinen toimintatapa. Ei voi tietää, jos ei kokeile ja yritä.
Eiköhän se harmiton kuoharijuttu ollut osoitus Tommin näkökulmasta "romantiikkaan". Juudit iloisena mainitsi kuoharista, olihan sentään juhannus. Mitä vielä, Tommin tyrmäävä reaktio: Taas? Sä voit vetää. (Tms.)
Tommi on seipäänniellyt suolapatsas, jolle romantiikka on jotain mitä analysoidaan ja tutkitaan pinseteillä, josta tehdään ehkä väitöskirja - mutta johon ei itse koskaan heittäydytä.
Vierailija kirjoitti:
Tuomaksesta tuli esiin todella keskenkasvuinen mieslapsi, ajattelin että on sellainen tasapaksu tyyppi ja massan mukana kulkeva, joka ei uskalla tehdä mitään persoonallista elämässään, vaan kaikessa menee massan mukana. Lapsellisuus ja kyvyttömyys sosiaalisessa mielessä yllätti. miestyyppinä ei lainkaan minun makuuni, liian feminiininen ja epävarma itsestään. Enpä pariskunnan toistakaan osapuolta voi kehua aikuiseksi, aikalailla alusta asti nalkuttanut toiselle. Ehkä valitsijaraati katsoi, että laitetaan kaksi keskenkasvuista lasta yhteen ja odotetaan ensimmäistä hiekkalaatikkosotaa.
Minä taas näen Tuomaksessa kypsyyttä ja vastuunottoa. Minkäs mahtoi, jos morsio ei vetänytkään jalat alta tai ollut edes suunnilleen sellainen, jota oli toivonut. Kohtuutonta moittia Tuomasta siitä, ettei täydellisesti osannut peitellä pettymystään. Kypsyydestä ja vastuuntunnosta minusta on kertonut kaikki ne lukuisat tyynnyttelyt, lohduttelut, huumorin ylläpitämiset ja pienet hellyydenosoitukset, mitä olemme todistaneet. Jaksoista päätellen hän on ollut viikkokausia kärsivällinen. Mutta kärsivällisyydelläkin on rajansa ja niin tulee ollakin. Ei kenenkään tarvitse hyväksyä jatkuvaa kiukuttelua ja mökötystä. Tuomas saa varmasti työssään toimia aivan tarpeeksi hoitajana ja ymmärtäjänä, tuskin hänen unelmansa oli toteuttaa velihentovalkoista myös avioliitossa. Puolisonsa terapeuttina oleminen on raskasta kenelle vain.
Minä taas näen Tuomaksen myös persoonallisena tyyppinä ja sarjan suljoista mielenkiintoisimpana. Ja hoteimpana! ; )
Mietin, miten olisi käynyt, jos Tommi olisi saanut mieleisensä puolison. Oletetaan vielä, että Tommin olemus ja ulkonäkö olisivat olleet naisen mieleen. Olisiko suhde sittenkään syttynyt, kun nainen olisi astellut keltaisten post it-lappujen koristamaan askeettiseen huoneeseen? Entä mauttomat kaksimieliset vitsit? Mauttomuus toisinaan iskee myös naisiin, jos ollaan jo yhdessä, mutta aika tunnelman romauttava tapa lähestyä melkein tuntematonta aikuista naista.
Mä en olisi jaksanut Emmaa päivääkään. Aivan kohtuuttoman ärsyttävä lapsiaikuinen.
Kaikkia kunnia Tuomakselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yhtään ymmärrä tätä, että pitäisi harrastaa vaan seksiä, että kyllä ne hormonit sitten kiinnyttäisi? Tarkoitatteko hyvänolonhormoneja? miten niitä voisi tulla vastentahtoisesta seksistä ihmisen kanssa, johon et tunne vetoa? Ei pelkkä genitaalien hinkuttaminen yhteen herätä halua, mulle tulee siitä ihan muut kuin hyvät mielikuvat.
Sulla ei ole kokemuksia sellaisesta, jollain toisella ehkä on.
Kyllä mä ymmärrän ton analogian. Ei tuossa ajatuksessa nyt kyse ollut kuitenkaan siitä että toinen olisi vastenmielinen. Vaan siitä että suhtautuu lähinnä kaverillisesti. Tunne voi muuttua jos kokeilee avoimin mielin sitä läheisyyttä ja se osoittautuukin miellyttäväksi.
Btw seksi on aika paljon muutakin kuin pelkkää genitaalien hinkuttamista yhteen.
Niin nimenomaan on. Sitä, että hipaisu tekee kylmät väreet. Että toisen näkeminen saa miettimään, miltä hän näyttäisi alasti. Hänen näkeminen alati saa polvet notkahtamaan. Hänen suudelma tuntuu huumaavalta, saa pään pyörälle. Hän maistuu hyvälle, tuoksuu hyvälle, näyttää ja varsinkin tuntuu hyvälle. Hänen kätensä vaeltaa iholla ja saa haluamaan lisää. Häntä haluaa koskettaa joka paikasta, iho on kuin samettia. Jos on kemiaa, se menee näin.
Jos ei ole, toisen kosketus on vähän vaivaannuttavaa. Hänen suudelma tuntuu teennäiseltä, ehkä vähän kuivalta, tai liian märältä, tai liian tunkeilevalta... Hän maistuu väärältä. Iho on ehkä kalvakas, vähän näppyläinen, vatsakumpu ei houkuta. Toivoo, että hän pitäisi vaatteet päällä... Hän tuoksuu vähän epämiellyttävältä. Hänellä on rumat jalat.
Mutta ei, kyllä se siitä nautinnoksi muuttuu kun vaan ryhtyy?Et ymmärrä lukemaasi.
Sulla ei siis ole kokemusta siitä, että kaverin kanssa läheiseksi ryhtyessä hänestä alkaakin pitää romanttisessa mielessä.
Sulla on kokemusta vain siitä, että se kemia syntyy jo ennen toteutunutta fyysistä läheisyyttä.Minulla on kokemus siitä, että henkilö, johon suhtauduin platonisesti, alkoikin kiinnostaa romanttisessa mielessä sen jälkeen, kun hetken mielijohteesta pikku hiprakassa päädyin hänen kanssaan sänkyyn.
Miksi tästä pitää jankuttaa. Ihmisillä voi olla erilaisia ihastumisen kokemuksia kuin sinulla, en tajua mikset voi vaan hyväksyä sitä.Jos osallistuu tällaiseen ohjelmaan, niin yksi tapa lähestyä asiaa olisi ns. katsoa kaikki kortit, eli myös kokeilla fyysistä läheisyyttä vaikkei sitä maagista kipinää vielä olisikaan.
Pakko ei tietenkään ole testata, etenkään jos ajatus tuntuu täysin vastenmieliseltä. Jaoin vain kokemuksen, että joskus noinkin voi käydä.Mutta jätän omat kokemukset tähän, ei jaksa jankata enää.
Mä oikeasti yritän ymmärtää. Missä vaiheessa sä aloit haluta häntä? Siinäkö, kun olitte vielä vaatteet päällä, vai siinäkö, kun olitte alasti, ja hän eka kerran kosketti sua? Missä vaiheessa seksi alkoi tuntua hyvältä? Pitikö ihan päästä itse asiaan ensin, ja miten se on mahdollista, jos ei edes kostu halusta? Sori, mun on aidosti vaikea nähdä tätä.
Siinä vaiheessa, kun olin juonut useamman lasin viiniä ja katsoimme elokuvaa ja mies tarjoutui hieromaan hartioitani. Humalatila ja hieronta poistivat estot, alkoi tehdä mieli läheisyyttä enemmänkin. Hieronta johti suuteluun, joka ei sitten tuntunutkaan ollenkaan epämiellyttävältä, vaikka aiemmin ei ollut tehnyt mieli pussailla tätä henkilöä, koska suhtauduin häneen lähinnä tuttavana enkä edes pitänyt hänen ulkonäöstään hirmu paljoa. Hän oli vain mukavaa seuraa.
Kun tuo ensilukko oli avattu humalassa, niin sen jälkeen näin hänet uudessa valossa myös selvin päin. Eli muutos kaverillisesta romanttiseksi tapahtui yhtäkkiä yhden hiprakan ja hartiahieronnan johdosta.
Noin, josko nyt riittäisi.
Tottakai noin voi käydä, ja tuohan kuulostaa tosi ihanalta!
Mutta olis voinut mennä niin, että sen eka hiprakkaseksikerran jälkeen vain toinen olis tuntenut vetoa ja ollut kiinnostunut, ja toinen taas olisi pitänyt tekoa kamalana virheenä.
Kun tämä asiaa katunut osapuoli olisi sitten tehnyt katoamistempun tai ilmoittanut ihastuneelle osapuolelle, että sori, ei ollut mun juttu, niin ihastuneen sydän olisi voinut särkyä ja olis voinut tuntea itsensä hyväksikäytetyksi.
Teillä meni siis hyvin, kun molemmilla oli samansuuntaiset tunteet tempun jälkeen.
En tiedä, oliko miehesi ennen ekaa seksikertaa kiinnostunut susta romanttisesti. Jos toinen jo tuntee vetoa ja toinen ei, seksikokeilu testimielessä voi kyllä satuttaa, jos kiinnostus ei herääköön. Ja tällainen voi satuttaa myös miehiä, vaikka vanhanaikaisesti ajatellaan, että miehille koeajo on aina mieleen, vaikka sen jälkeen nainen toteaisi, että ei kiitos.
Tuomas on aivan Simon Lebonin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yhtään ymmärrä tätä, että pitäisi harrastaa vaan seksiä, että kyllä ne hormonit sitten kiinnyttäisi? Tarkoitatteko hyvänolonhormoneja? miten niitä voisi tulla vastentahtoisesta seksistä ihmisen kanssa, johon et tunne vetoa? Ei pelkkä genitaalien hinkuttaminen yhteen herätä halua, mulle tulee siitä ihan muut kuin hyvät mielikuvat.
Sulla ei ole kokemuksia sellaisesta, jollain toisella ehkä on.
Kyllä mä ymmärrän ton analogian. Ei tuossa ajatuksessa nyt kyse ollut kuitenkaan siitä että toinen olisi vastenmielinen. Vaan siitä että suhtautuu lähinnä kaverillisesti. Tunne voi muuttua jos kokeilee avoimin mielin sitä läheisyyttä ja se osoittautuukin miellyttäväksi.
Btw seksi on aika paljon muutakin kuin pelkkää genitaalien hinkuttamista yhteen.
Niin nimenomaan on. Sitä, että hipaisu tekee kylmät väreet. Että toisen näkeminen saa miettimään, miltä hän näyttäisi alasti. Hänen näkeminen alati saa polvet notkahtamaan. Hänen suudelma tuntuu huumaavalta, saa pään pyörälle. Hän maistuu hyvälle, tuoksuu hyvälle, näyttää ja varsinkin tuntuu hyvälle. Hänen kätensä vaeltaa iholla ja saa haluamaan lisää. Häntä haluaa koskettaa joka paikasta, iho on kuin samettia. Jos on kemiaa, se menee näin.
Jos ei ole, toisen kosketus on vähän vaivaannuttavaa. Hänen suudelma tuntuu teennäiseltä, ehkä vähän kuivalta, tai liian märältä, tai liian tunkeilevalta... Hän maistuu väärältä. Iho on ehkä kalvakas, vähän näppyläinen, vatsakumpu ei houkuta. Toivoo, että hän pitäisi vaatteet päällä... Hän tuoksuu vähän epämiellyttävältä. Hänellä on rumat jalat.
Mutta ei, kyllä se siitä nautinnoksi muuttuu kun vaan ryhtyy?Et ymmärrä lukemaasi.
Sulla ei siis ole kokemusta siitä, että kaverin kanssa läheiseksi ryhtyessä hänestä alkaakin pitää romanttisessa mielessä.
Sulla on kokemusta vain siitä, että se kemia syntyy jo ennen toteutunutta fyysistä läheisyyttä.Minulla on kokemus siitä, että henkilö, johon suhtauduin platonisesti, alkoikin kiinnostaa romanttisessa mielessä sen jälkeen, kun hetken mielijohteesta pikku hiprakassa päädyin hänen kanssaan sänkyyn.
Miksi tästä pitää jankuttaa. Ihmisillä voi olla erilaisia ihastumisen kokemuksia kuin sinulla, en tajua mikset voi vaan hyväksyä sitä.Jos osallistuu tällaiseen ohjelmaan, niin yksi tapa lähestyä asiaa olisi ns. katsoa kaikki kortit, eli myös kokeilla fyysistä läheisyyttä vaikkei sitä maagista kipinää vielä olisikaan.
Pakko ei tietenkään ole testata, etenkään jos ajatus tuntuu täysin vastenmieliseltä. Jaoin vain kokemuksen, että joskus noinkin voi käydä.Mutta jätän omat kokemukset tähän, ei jaksa jankata enää.
Mä oikeasti yritän ymmärtää. Missä vaiheessa sä aloit haluta häntä? Siinäkö, kun olitte vielä vaatteet päällä, vai siinäkö, kun olitte alasti, ja hän eka kerran kosketti sua? Missä vaiheessa seksi alkoi tuntua hyvältä? Pitikö ihan päästä itse asiaan ensin, ja miten se on mahdollista, jos ei edes kostu halusta? Sori, mun on aidosti vaikea nähdä tätä.
Siinä vaiheessa, kun olin juonut useamman lasin viiniä ja katsoimme elokuvaa ja mies tarjoutui hieromaan hartioitani. Humalatila ja hieronta poistivat estot, alkoi tehdä mieli läheisyyttä enemmänkin. Hieronta johti suuteluun, joka ei sitten tuntunutkaan ollenkaan epämiellyttävältä, vaikka aiemmin ei ollut tehnyt mieli pussailla tätä henkilöä, koska suhtauduin häneen lähinnä tuttavana enkä edes pitänyt hänen ulkonäöstään hirmu paljoa. Hän oli vain mukavaa seuraa.
Kun tuo ensilukko oli avattu humalassa, niin sen jälkeen näin hänet uudessa valossa myös selvin päin. Eli muutos kaverillisesta romanttiseksi tapahtui yhtäkkiä yhden hiprakan ja hartiahieronnan johdosta.
Noin, josko nyt riittäisi.
Tottakai noin voi käydä, ja tuohan kuulostaa tosi ihanalta!
Mutta olis voinut mennä niin, että sen eka hiprakkaseksikerran jälkeen vain toinen olis tuntenut vetoa ja ollut kiinnostunut, ja toinen taas olisi pitänyt tekoa kamalana virheenä.
Kun tämä asiaa katunut osapuoli olisi sitten tehnyt katoamistempun tai ilmoittanut ihastuneelle osapuolelle, että sori, ei ollut mun juttu, niin ihastuneen sydän olisi voinut särkyä ja olis voinut tuntea itsensä hyväksikäytetyksi.
Teillä meni siis hyvin, kun molemmilla oli samansuuntaiset tunteet tempun jälkeen.
En tiedä, oliko miehesi ennen ekaa seksikertaa kiinnostunut susta romanttisesti. Jos toinen jo tuntee vetoa ja toinen ei, seksikokeilu testimielessä voi kyllä satuttaa, jos kiinnostus ei herääköön. Ja tällainen voi satuttaa myös miehiä, vaikka vanhanaikaisesti ajatellaan, että miehille koeajo on aina mieleen, vaikka sen jälkeen nainen toteaisi, että ei kiitos.
Mitään ei saa, jos ei ota riskejä. Harvemmin ihmiset katuvat kuolinvuoteellaan sitä, että ovat uskaltaneet elää. Tässä ohjelmassa on juuri siitä kyse, että heittäydytään riskillä ja täysillä mukaan. Mitä järkeä on alkaa himmailemaan yhtä-äkkiä, kun morsion ulkomuoto ei ihan täysin miellyttänytkään omaa silmää. Ehdottomasti pitäisi katsoa kaikki kortit läpi, kun kerran on naimisiin menty. Siinä ei ole enää kenelläkään mitään menetettävää. Näiden tyyppien, jotka menevät ulkonäkö edellä, ei pitäisi edes osallistua koko ohjelmaan. Jo siinä vaiheessa, kun Juudit sai kirjeen, joka oli osoitettu Kaunottarelle, alkoi hälytyskelloni soimaan.
Harva mies katselisi tuollaisen luonteen omaavaa naista. Olisi edes hyvännäköinen, mutta tyylillä tahallisesti vielä pahentaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti on paperilla hyvä. Mukava, kohtelias, hyvätuloinen jne. Mutta Mira yritti keskustella syvällisemmistä asioista kertomalla miten oli Mattia kehunut muille vaimoille mm kuvailemalla tätä lämpimäksi. Matti korjasi että kuuma ja se mielestäni pilasi koko jutun. Ei nyt ollut kyse sellaisest kuumuudesta vaan Mira selvästi yritti mennä syvemmälle analysoinnissaan.
Minusta on ihan ok heittää joku tuollainen läppä, mutta olisi voinut sen jälkeen palata ns. vakavaan keskusteluun. Vaikutti siltä, että ei halunnut jatkaa tuota keskustelua Miran kanssa mitenkään. Esim. puhumalla siitä, että mitä Mira tarkoittaa sillä lämpimällä, millaisista sanoista ja teoista he toisissaan pitävät jne. Nyt tosiaan on vähän sellainen kuva, että Matti ei uskalla puhua aidoista tuntemuksistaan lainkaan.
Onko teidän parisuhteenne todellakin tuollaista analysointia? Minä tulisin hulluksi, jos joka sana ja lause pitäisi tutkiskella ja kysellä. Luulen, että ukkonikin painuisi äkkiä ulkohommiin, jos jonain aamuna sanoisin hänelle: "Kultaseni, millaisista sanoista ja teoista sinä tänään pitäisit minulta?" Eihän normaali elämä ole tuollaista!
Ihmiset on erilaisia, muistapa se =) Se mikä ei sovi teille saattaa sopia joillekin muille.
Kyllä minäkin osaan reflektoida, mutta sanon edelleen, ettei tuo ole normaalielämää, että puolison kanssa analysoidaan joka sana. Niin tehdessä elämä menee jankaamiseksi. Onhan meillä siitä tässä ohjelmassakin esimerkki; Emma ja Tuomas.
Olennaista: analysoidaanko JOKA sana vai osa sanoista.
Ymmärrän, että kun A kertoo B:lle, miten oli kuvaillut B:tä ryhmätapaamisessa, niin A haluaa kertoa tai B haluaa tietää, mitä sanoilla tarkemmin on tarkoitettu.
Joka sanan analysoinnista lähtee varmasti järki.
Joko Tuomas ja Emma myöntää seuraavassa jaksossa kameroille, että game over? Vai vieläkö yrittävät epätoivoisesti? Tuomashan sanoi jo viime jakson lopun teaserissa, että ei kiinnosta edes nähdä Emmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja Mattiki ollu napakympissä aiemmin! Näissä valituissa nyt on vaan niin paljon niitä, joita on nähty aiemmin yhdessä sun toisessa ohjelmassa tai tutun tuttuina, et tulee niin kusetettu maku koko ohjelmasta.
Jo toinen napakymppiläinen, mut sen lisäks Miialla oli jotain yhteyksiä, oliko ennen chat-juontaja, vai miten se olikaa? Sit joku miehistä oli kans esiintyny tositv:ssä aiemmin jonkun kaverin roolissa. Mitäs vielä?
Ei ohjelmassa ole ketään Miiaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku jaksais tutkia noita osallistujien taustoja mitä yhteyksiä löytyykään.
Joo, varmaan linnakundeja ja ilotyttöjä lähes jokainen. Olisitko tyytyväinen?