Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
861/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on mielestäni stereotyyppinen "äijä", kilpailuhenkinen, jolle naisen ulkonäkö tärkeä juttu. Ja sellainen lyhytjänteinen, ehkä impulsiivinen. Ja tekee ensin, ajattelee sitten.

Tällainen vaikutelma. Jään odottelemaan, olenko oikeassa.:)

Vierailija
862/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sisäinen kauneus (jos sitä edes on) pitkälle riitä jos toinen ei ole ulkoisesti miellyttävä. Niin raakaa kuin se onkin niin vähemmän kauniit jäävät yleensä sivuun tai löytävät toisen kaltaisensa. En minäkään baarissa lähestyisi miestä, joka ei ole komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin jokaisen osallistujan, jolla on täysin ehdoton nais/miesmaku, jättäytyvän tämän ohjelman ulkopuolelle. Ei ole kiva sille uudelle puolisolle, kun toinen ei voi päästää irti ulkonäkökriteereistään ja et vaan kelpaa toiselle.

Tai jos nämä ulkonäkökriittiset sanoisivat ihan rehdisti jo hakuvaiheessa "Mä haluan missimittaisen, sinisilmäisen blondin, bmi korkeintaan 21. Täytyy olla mua nuorempi. Jos ei löydy, niin älkää parittako mua ollenkaan." Näin olisi kaikki tyytyväisiä. Toinen saisi hyväksyvän kumppanin jostain toisesta ja toinen saisi jatkaa missinsä etsintää.

Tässä vaan tulee se ongelma, että ihminen voi kuvitella olevansa avoin ja aliarvioida ulkonäön merkityksen itselleen parinvalinnassa. Vaikkei pitäisi ulkonäköä edes kovin merkittävänä seikkana niin vaikea silti kiinnostua sellaisesta, joka ei yhtään miellytä ja jota kohtaan ei tunne vetoa vaikkei tässä edes ns mitään vikaa olisi mutta jokin puuttuisi.

Pidin joskus itseäni ihmisenä, jolle ulkonäkö on merkityksellinen asia, mutta silti olen kahdesti ihastunut ihmiseen, jota en ole pitänyt mitenkään erityisen näköisenä, mutta koska heidän luonteensa on ollut niin hurmaava, lämminsydäminen ja hauska, ihastus syntyi ja vähitellen aloin pitää heitä hyvin viehättävinä myös ulkonäöltään. Kummankin kanssa kehkeytyi pitkä ihmissuhde, joista toinen kestää edelleen, ja vaikka en aluksi toisen ulkonäköön ihastunutkaan, nyt pidän häntä maailman komeimpana, söpöimpänä ja ihanimpana, joten oman kokemukseni mukaan ulkonäölle tai sille, onko heti kemiaa ilmassa, ei kannata antaa liikaa painoarvoa, vaan antaa aikaa suhteen kehittymiselle, sillä vetovoima voi syntyä myöhemminkin.

Vierailija
864/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannan kaikki ulkonäköön viittaavat kommentit - myös ne ihan mukavat viestit, joiden lainauksissa arvostellaan ihmisten ulkonäköä. Älkää lainatko ikäviä kommentteja.

T: elämäntapa-palstapoliisi

Hyvää työtä poliisi, peukku siitä. Multa poistettiin sellainenkin viesti, jossa olin kehunut eräiden osallistujien ulkonäköä. Ei mitään, jatka päivystämistä! Ja kannattaa lukea koko ketju, siellä on vaikka mitä. Sori ot. 

Vierailija
865/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin jokaisen osallistujan, jolla on täysin ehdoton nais/miesmaku, jättäytyvän tämän ohjelman ulkopuolelle. Ei ole kiva sille uudelle puolisolle, kun toinen ei voi päästää irti ulkonäkökriteereistään ja et vaan kelpaa toiselle.

Tai jos nämä ulkonäkökriittiset sanoisivat ihan rehdisti jo hakuvaiheessa "Mä haluan missimittaisen, sinisilmäisen blondin, bmi korkeintaan 21. Täytyy olla mua nuorempi. Jos ei löydy, niin älkää parittako mua ollenkaan." Näin olisi kaikki tyytyväisiä. Toinen saisi hyväksyvän kumppanin jostain toisesta ja toinen saisi jatkaa missinsä etsintää.

Tässä vaan tulee se ongelma, että ihminen voi kuvitella olevansa avoin ja aliarvioida ulkonäön merkityksen itselleen parinvalinnassa. Vaikkei pitäisi ulkonäköä edes kovin merkittävänä seikkana niin vaikea silti kiinnostua sellaisesta, joka ei yhtään miellytä ja jota kohtaan ei tunne vetoa vaikkei tässä edes ns mitään vikaa olisi mutta jokin puuttuisi.

Pidin joskus itseäni ihmisenä, jolle ulkonäkö on merkityksellinen asia, mutta silti olen kahdesti ihastunut ihmiseen, jota en ole pitänyt mitenkään erityisen näköisenä, mutta koska heidän luonteensa on ollut niin hurmaava, lämminsydäminen ja hauska, ihastus syntyi ja vähitellen aloin pitää heitä hyvin viehättävinä myös ulkonäöltään. Kummankin kanssa kehkeytyi pitkä ihmissuhde, joista toinen kestää edelleen, ja vaikka en aluksi toisen ulkonäköön ihastunutkaan, nyt pidän häntä maailman komeimpana, söpöimpänä ja ihanimpana, joten oman kokemukseni mukaan ulkonäölle tai sille, onko heti kemiaa ilmassa, ei kannata antaa liikaa painoarvoa, vaan antaa aikaa suhteen kehittymiselle, sillä vetovoima voi syntyä myöhemminkin.

Hehe, mutta suhteet loppui kuitenkin eli kyllä se naama kuitenkin tökki.

866/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengin fiilikset ensimmäisestä jaksosta?

Plussat/miinukset

Like sand through the hourglass so are the days of our lives!

https://markkinointitarvike.fi/ https://sauso.com/
https://evxstore.com/fi/

Vierailija
867/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti olisi noista miehistä itselle viimeinen vaihtoehto. Tulee ensivaikutelmasta mieleen kokoomusta ihaileva poikanen, jonka haaveena on olla rikas ja saada nätti vaimo kotiin pantavaksi. Kamalaa, en tiedä miksi ajattelen hänestä näin.

Veikkaan ettei Katin ja Jannen suhde tule toimimaan. Jotain draamaa ja tikusta vikinää tulee takuulla.

Odotan mielenkiinnolla Juuditin ja Tommin kohtaamista. Ehkä kauden kiinnostavimmat persoonat.

Vierailija
868/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katin kaveriporukka oli kyllä piinaavan pinnallinen.

Katin sisko tosin oli mielettömän kaunis 😍😍

Vierailija
869/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sisäinen kauneus (jos sitä edes on) pitkälle riitä jos toinen ei ole ulkoisesti miellyttävä. Niin raakaa kuin se onkin niin vähemmän kauniit jäävät yleensä sivuun tai löytävät toisen kaltaisensa. En minäkään baarissa lähestyisi miestä, joka ei ole komea.

Tietysti toisen pitää miellyttää omaa silmää, mutta kun makuja on niin monia. Ja näkeehän sen Prisma-pariskunnista, ettei kauneudella ole paljon merkitystä, ainakaan kumppania ei jätetä, vaikka ulkoinen kauneus on kadonnut aikaa sitten.

Totta on myös se, että kauneudella ei loppupeleissä ole kovin paljon merkitystä, jollei luonne  ym. ole itselle sopiva. Tosin poikkeuksellisen kaunis saattaa saada anteeksi vikoja hieman enemmän ja hieman pidempään, mutta rajansa kaikella. 

Vierailija
870/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe, mutta suhteet loppui kuitenkin eli kyllä se naama kuitenkin tökki.

Et kyllä ymmärtänyt lukemaasi.

Vierailija
871/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka lempipari on Emma & Tuomas?

Tähänkin asti parhaiksi pareiksi ovat muodostuneet ne epätodennäköisimmät. Tiina & Samuel, Johanna & Markus, Miina & Heikki, Kimmo & Milla, Sini & Vesa ja Anniina & Ville. Jokainen pari tyrmättiin jo alkuvaiheessa ulkonäön vuoksi. Johannan uskottiin olevan tosi pettynyt Markukseen, Sini & Vesa ja Milla & Kimmo olivat kaikille ylläreitä...

Sit taas ne näyttävämmät parit, joilla lempi räiskyi jo alttarilla, kuten Mikko & Heidi ja Rosa & Eetu ovat olleet täysiä katastrofeja, kun tutustuivat paremmin.

Televisiossa näytetään vain pienet pätkät heidän taipaleestaan ja kameroiden edessä harva osaa olla luontevasti oma itsensä. Tuo hääjuhla vieraan kanssa ja kamerat sekä tietoisuus siitä, että kaikki näytetään myöhemmin televisiossa, on sellainen hetki, että katsojan on mahdoton tulkita osallistujien ilmeitä, katseita tai sanomisia. Suuri osa kun on täysin irrotettu asiayhteydestä leikkaajien toimesta.

Vierailija
872/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Aliisa tuntui pettyvän jo silloin kun luki sen häitä edeltävän kirjeen. Täällä,palstalla ainakin spekuloitiin, että jo Esan nimi paljasti ettei ole "paremmista piireistä", jos se sitten Aliisalla toiveena oli.

Ei varmaan noin, vaan ei ehkä pitänyt nimestä sinällään. On minullakin nimiä, joista en vain pidä. 

Vierailija
873/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko katsoa ulkomailla? Vpn ei onnistu.

Vierailija
874/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihmisten käyttäytyminen häissä ei kerro muuta kuin sen, kuka osaa pitää pokkansa ja kuka ei.

Esim. viime kaudella Olli ja Katja olivat hyvin tyytyväisen tuntuisia ja

varmaan koko stoorin aikana ainoat pusut vaihdettiin häissänsä. Mutta

miten koko pariskunnan fiilis jäätyi niin nopeasti?

Vierailija
875/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ihmisten käyttäytyminen häissä ei kerro muuta kuin sen, kuka osaa pitää pokkansa ja kuka ei.

Ehkä siksi kun morsian alkoi heti häissä lesoilemaan että kuuluu mensaan, ja sulhanen kuittaili että keulitko sillä vai.

Vierailija
876/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku noista miehistä aloitti kirjeensä sanoin "Hei Kaunotar", joten jo tuosta voi päätellä, että odottaa/toivoo hänelle valitun puolison olevan kaunis.

Mua ärsytti se. Onneksi tiedän vaikean luonteeni, enkä menisi tuollaiseen ohjelmaan. Mutta suututtaisi jos mies kutsuisi minua kaunottareksi ennen kuin on edes nähnyt minut! Kaikkein sanojen joukosta piti valita jokin ulkonäköön liittyvä... Ei hyvä.

Vierailija
877/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä niitä, jotka ihastuu noin sekunneissa tai minuutissa niin paljon, että alkavat innoissaan suudella tuntematonta ihmistä.

Tai ovat aivan sekaisin kun toinen on niin puoleensavetävä.

Ollaan sitten tässä ohjelmassa alttarilla tai missä hyvänsä.

Ymmärrän sen perinteisen suudelman kun pappi sanoo nyt saatte suudella.

Ymmärrän myös sen, että huomaa että kummallekin kumppani on miellyttävä. Että on mukava olla lähellä tai pitää kädestä. Tai hymyillä ja katsella toisiaan.

Mutta en tuota heti ja kokoaikaista suutelemisen pakkoa.

Varsinkin kun ollaan telkkarissa ja jo muutama pari on innokkaan ensipussailun jälkeen karahtanutkin karille.

Vierailija
878/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen jakson perusteella en näe paljon samoja luonteenpiirteitä Emmassa ja Tuomaksessa eikä ulkoisestikaan ole saman tyylisiä. Pelkkä luonnosta tykkääminen ei riitä... Suomessa lähes kaikki tykkää olla luonnossa ja tehdä luonto aktiviteetteja. Tuomas on aktiivisempi harrastaja ja kaipaa reppureissaajaa ja aktiiviharrastajaa, vaellus, kiipeily, sukellus... kun Emma etsii arkeensa kumppania jonka kanssa ulkoiluttaa koiraa luonnossa.

Näin minä tulkitsin kahden ensimmäisen jakson perusteella mutta voin olla väärässäkin.

Vierailija
879/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi kun morsian alkoi heti häissä lesoilemaan että kuuluu mensaan, ja sulhanen kuittaili että keulitko sillä vai.

Tai sitten se, että Olli tunsi Katjan ystävät ex-vaimonsa kautta. 

Vierailija
880/18026 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku noista miehistä aloitti kirjeensä sanoin "Hei Kaunotar", joten jo tuosta voi päätellä, että odottaa/toivoo hänelle valitun puolison olevan kaunis.

Mua ärsytti se. Onneksi tiedän vaikean luonteeni, enkä menisi tuollaiseen ohjelmaan. Mutta suututtaisi jos mies kutsuisi minua kaunottareksi ennen kuin on edes nähnyt minut! Kaikkein sanojen joukosta piti valita jokin ulkonäköön liittyvä... Ei hyvä.

Samoin. Vielä enemmän ärsyttäisi jos itse tietäisin, etten ole mikään kaunotar.

Muutenkin on kovin kliseinen ja miehelle "helppo" aloitus. Ei tarvinnut keksiä omaperäistä aloitusta. Myös hiukan mielistelyn makua. Ajattelee, että vetoaa tällä naiseen.

Tietysti kirjeen muu sisältö myös ratkaisisi.

Juu, joku nyt sanoo, että kyllä te naiset olette vaikeita.

Ei olla, kunhan mies vain ei yritä liikaa tai liian vähän. 😁

Ketju on lukittu.